Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Indrenin alastonkuvat, ei fiksua mielestäni...

Vierailija
10.01.2014 |

Susannakin oli vielä salkkariaikoihin tavallinen lihava keski-ikäinen nainen. Kun hän laihtui, värjäsi tukkansa blondiksi, niin sitten hänen piti mennä BB-taloon ja roskalehden alastonkuviin.

Onko fiksua mielestänne? Mielestäni ei. Kertoo siitä, että viidenkympin villitys on vienyt mennessään. Toivottavasti ei tule katumaan näitä tempauksia myöhemmin. Joltain parikymppiseltä tuksumarttiinalta ymmärtää, mutta ei aikuselta naiselta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuui olevan ihan viriviritööt koko nainen. Sellainen, jota "oikeat julkkikset" karttavat kuin Tuksua konsanaan.

Samaa sarjaa kaikki sofiaruusilat ja martinat, julkisuuteen on päästävä. Seiskan lööpeissä oleminen on unelma-ammatti.

Vierailija
2/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 50 vuotiaana menee alastonkuviin ja kroppa sen tosiaan kestää, niin en usko, että sitä enää 70 vuotiaana alkaa katumaan. Mutta jos 20 vuotiaana keekoilet alasti, niin sitä saattaa katuakin kun on 40 vuotias...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin toi ois jotenkin seonnu. Laihtuminenko sen sai aikaan? Vaihdevuodet?

Joka paikassa pyörii, ja veti jo Harkimonkin mukaan noihin kännihuuruisiin tohinoihin.

Vierailija
4/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo. Katsos kun Susanna I. on keski-ikäinen näyttelijä, eikä rooleja ole tippunut pitkään aikaan, niin shokeeraaminen on seuraava vaihtoehto, jotta hän ei unohtuisi nuorempien tulijoiden alle ihan kokonaan.

Show must go on!

Vierailija
5/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuviin linkkiä?

Vierailija
6/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kade hänelle. Ite oon lihava ja rupsahtanut åmmä. Mun silmiin hän näyttää hyvältä ikäisekseen ja miesihailijoitakin tuntuu riittävän. Ne huulet ja lukuisat bb-taloon pakatut korsetit ja runsas tupakanpoltto ehkä on liikaa mulle, en tosin tajuu miten voi näyttää noin hyvältä, vaikka polttaa tupakkaa.