Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öööö... Tuo lainaturvajuttu oli kyllä älyttömin ikinä, siis miksi lihava ei saa lainaturvaa??

Vierailija
21.10.2020 |

Enpä olisi uskonut todeksi noin absurdia asiaa, jos en olisi nähnyt kuvakaappausta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi romuautolle täyskasko on muuten hyvä vertaus. Ei saa ei ja kaikki tietää miksi.

Kyllä sen käytännössä saa mutta se sopeutetaan auton ikään.

Vierailija
42/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi romuautolle täyskasko on muuten hyvä vertaus. Ei saa ei ja kaikki tietää miksi.

Paitsi että saa. Mitään järkeä siinä romuauton täyskaskossa ei kuitenkaan ole. T. Vakuutushenkilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos lainaturva evätään ylipainoisilta, se tulisi evätä myös tupakoitsijoilta, alkoholisteiltä, lääkkeiden väärinkäyttäjiltä, muilta nisteiltä, syöpäpotilailta ja muiltakin kroonisesti sairailta, koska nekin aiheuttavat liian suuren riskin maksukyvyttömyydelle.

Syöpäpotilailta evätäänkin. Ja narkkareilta, jos todisteita riittää. Myös masennus, diabetes, epilepsia ja sydänsairaus voi estää saannin. Tupakointia on vaikea todentaa, samoin kuin alkoholismi.

Vierailija
44/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa, että Suomeen saadaan jenkkiläinen sairausvakuutusjärjestelmä, kun kokkarit ja persut ajaa sosialisminpelossaan julkisen terveydenhoidon lopullisesti alas. Kaikilla on pakko olla yksityinen sairausvakuutus, mutta vakuutuslaitosten ei ole pakko sitä myöntää.

Vierailija
45/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa, että Suomeen saadaan jenkkiläinen sairausvakuutusjärjestelmä, kun kokkarit ja persut ajaa sosialisminpelossaan julkisen terveydenhoidon lopullisesti alas. Kaikilla on pakko olla yksityinen sairausvakuutus, mutta vakuutuslaitosten ei ole pakko sitä myöntää.

Odottakaa kun punaviherhöperöt hyväksyvät pákòlàîstèn taakanjakosopimuksen, niin jokainen sentti mikä irtoaa menee ihan mjalle kuin suomalaisten terveydenhuoltoon.

Vierailija
46/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lainaturvaa kannata edes ottaa. Mä jouduin lomautetuksi, enkä saanut lainaturvasta rahaa koska "et ole työtön". No työkkärin silmissä olin kyllä työtön! Ihan piti ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi niin kuin muutkin työttömät. Ei kun pitää kuulemma joutua KOKONAAN työttömäksi. Kyllä otti päähän kun olin vuosikausia sitä lainaturvaa maksanut luullen saavani sieltä apua sitten kun työttömyys kohtaa. Onneksi sentään pankki antaa joustoa lainanmaksuihin, mutta sitäpä suuremmalla syyllä koko lainaturvan maksaminen on turhaa. Ennemmin laittaa saman summan sukanvarteen joka kuukausi pahan päivän varalle. 

Ja sitten jos joudunkin "kokonaan työttömäksi", niin ne keksii taas jonkun syyn miksei sitä tartte maksaa varmaan. Minullakin on ylipainoa ja mielenterveysongelmia ja poltan jopa tupakkaakin, joten eiköhän ne syyt riitä siihen ettei minulle mitään anneta. 

Vierailija
47/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä lainaturvaa kannata edes ottaa. Mä jouduin lomautetuksi, enkä saanut lainaturvasta rahaa koska "et ole työtön". No työkkärin silmissä olin kyllä työtön! Ihan piti ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi niin kuin muutkin työttömät. Ei kun pitää kuulemma joutua KOKONAAN työttömäksi. Kyllä otti päähän kun olin vuosikausia sitä lainaturvaa maksanut luullen saavani sieltä apua sitten kun työttömyys kohtaa. Onneksi sentään pankki antaa joustoa lainanmaksuihin, mutta sitäpä suuremmalla syyllä koko lainaturvan maksaminen on turhaa. Ennemmin laittaa saman summan sukanvarteen joka kuukausi pahan päivän varalle. 

Ja sitten jos joudunkin "kokonaan työttömäksi", niin ne keksii taas jonkun syyn miksei sitä tartte maksaa varmaan. Minullakin on ylipainoa ja mielenterveysongelmia ja poltan jopa tupakkaakin, joten eiköhän ne syyt riitä siihen ettei minulle mitään anneta. 

Ehdoissa on kyllä ollut iät ja ajat maininta, että täytyy tulla irtisanotuksi taloudellisista ja tuotannollisista syistä.

Vierailija
48/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään saanut työttömyyden varalle, kun olin määräaikaisessa työsuhteessa. Oisko pitänyt vääntää itkua? Totta kai niillä on tietyt kriteerit, kunten vakuutusyhtiössäkin. Ei romuautollekaan saa täyskaskoa.

Ööööö... Liittyy aiheeseen miten??

Siten, että tiettyjen asiioden myöstämiselle on olemassa tietyt kriteerit, jotka perustuvat siihen, kuinka suuri riski kyseisen henkilön syystä tai toisesta johtuvaan maksukyvyttömyyteen on olemassa. Kyllähän se sattuu, kun lihavuuden aiheuttamat riskit tällä tavalla konkretisoituvat, eikä voi enää elää siinä satumaailmassaan, jossa "Mun kilot ei muille kuulu, kun ne itse kannan", mutta ehkä asiasta kitisemisen sijaan voisi miettiä, kannattaisiko niille elämäntavoilleen tehdä jotain ihan jo senkin takia, että se oma sairastumisen riski pienisi. Saisi sen halumansa lainaturvankin sitten ehkä seuraavalla kerralla.

Miten v...ssa MINÄ kitisen, kun kirjoitan jonkun random Jussin tilanteesta XDDDDDDD

JOS HÄNELLÄ ON MAKSUKYKYÄ, hänen pitäisi saada haluamansa lainat ja muut 😑😑 joku v...n romuauto ei liity pätkän vertaa ihmisten syrjintään ulkomuodon perusteella 😂😂😂😂

Vierailija
49/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa kun punaviherhöperöt hyväksyvät pákòlàîstèn taakanjakosopimuksen, niin jokainen sentti mikä irtoaa menee ihan mjalle kuin suomalaisten terveydenhuoltoon.

Lopeta minun matkimiseni šenșuroınnın suhteen.

Ap

Vierailija
50/53 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään saanut työttömyyden varalle, kun olin määräaikaisessa työsuhteessa. Oisko pitänyt vääntää itkua? Totta kai niillä on tietyt kriteerit, kunten vakuutusyhtiössäkin. Ei romuautollekaan saa täyskaskoa.

Ööööö... Liittyy aiheeseen miten??

Siten, että tiettyjen asiioden myöstämiselle on olemassa tietyt kriteerit, jotka perustuvat siihen, kuinka suuri riski kyseisen henkilön syystä tai toisesta johtuvaan maksukyvyttömyyteen on olemassa. Kyllähän se sattuu, kun lihavuuden aiheuttamat riskit tällä tavalla konkretisoituvat, eikä voi enää elää siinä satumaailmassaan, jossa "Mun kilot ei muille kuulu, kun ne itse kannan", mutta ehkä asiasta kitisemisen sijaan voisi miettiä, kannattaisiko niille elämäntavoilleen tehdä jotain ihan jo senkin takia, että se oma sairastumisen riski pienisi. Saisi sen halumansa lainaturvankin sitten ehkä seuraavalla kerralla.

Miten v...ssa MINÄ kitisen, kun kirjoitan jonkun random Jussin tilanteesta XDDDDDDD

JOS HÄNELLÄ ON MAKSUKYKYÄ, hänen pitäisi saada haluamansa lainat ja muut 😑😑 joku v...n romuauto ei liity pätkän vertaa ihmisten syrjintään ulkomuodon perusteella 😂😂😂😂

Jos hänellä on maksukykyä, hän voi saada lainan, sen myöntää pankki. Lainaturvan myöntää vakuutusyhtiö tietyin kriteerein, tähän ei pankki pääse vaikuttamaan, jos vakuutuksen tarjoaja rajaa turvakelvottomaksi, vakuutusta ei voida myöntää.

Vierailija
51/53 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh

Vierailija
52/53 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma miten nää jaksaa hokea joka asiassa kokoomus sitä ja kokoomus tätä. Silti jokseenkin kaikista tehdyistä päätöksistä joilla kansaa kyykytetään ja hyvinvointivaltiota rapautetaan ja palveluja huononnetaan näyttää löytyvän jonkun vasemmistohepun allekirjoitus. 

Vierailija
53/53 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaturvassa rahastetaan ihmisten peloilla. Kannattaa  mieluummin pistää säästöön se summa rahaa, kun lainturva maksaisi joka kuukausi, niin on olemassa turvapuskuri. Ja lainanmaksun jälkeen tuo raha on itsellä, ei pankilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan