Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirosanojen ja wt:n halveksijat inhottaa

Vierailija
25.01.2014 |

Minua inhottaa itsensä muiden yläpuolelle nostavat ihmiset.

Jos on vaikkapa punaiseksi värjätty tukka, on täten wt ja huono ihminen. Kiroileminen oikeassa tilanteessa on aivan tervetullutta. Pikkupervoilu liitossa puolison kesken on ihan tervettä.

Olen niin kyllästynyt turhaan hienosteluun ja paheksuntaan. Pienikin särö persoonassa on muka väärin. Itseään niin hienona pitävät pyrkyrit haluavat pönkittää sivistystään ja asemaansa paheksumalla "alempia".

Vaikka sitä me juuri ollaan: Pieniä virheitä, tunteita ja elävää elämää. En edes halua tavata sitä ihmistä joka kauhistelee kaikkea nk. epähienoa. Miten joku voi elää niin ettei elämänmakuiset mokat näkyisi. Jokainen meistä pieree, sanoo joskus hölmösti, suuttuu.. Vai kuka ei?

Ja kyllä, minulla on asiat hyvin, en ole nk. wt, köyhä, lihava.. jne. Olen vain kyllästynyt "sivustaseuraaja".

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit ja sivistymättömät harrastavat vsp-kiltä (=kiroilua).

Nyt kaikki kilvan alapeukuttamaan, koska minuthan leimataan heti happamaksi vanhaksi ämmäksi.

Vierailija
22/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ilmeisesti pitäöisi määritellä wt..

Nimittäin minun mielestäni wt (=white trash) on rosokäytöksinen, törkyturpainen, ehkä päihteitä käyttävä, seksuaalisuuttaan esilletuova, persuja äänestävä piereskelijä.

..Mutta silti jotenkin aito ja eläimellistä minäänsä rajoittamaton, elämänmakuinen ja rehellisesti virheellinen ihminen.

Nk. yläluokan paheksunta ja itsensä pönkitys happamine katseineen on mielestäni paljon paljon pahempaa ja epäinhimillisempää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:49"]

Nyt kaikki kilvan alapeukuttamaan, koska minuthan leimataan heti happamaksi vanhaksi ämmäksi.

[/quote]

Onko tämä nyt määritelmä vai tunnusmerkki? Tarkoitan, että onko kaikki jotka kiroilevat juntteja ja sivistymättömiä täysin riippumatta heidän koulutuksestaan vai oletko tehnyt havainnon, että usein kiroilu ja junttimaiset piirteet kulkevat käsi kädessä?

Vierailija
24/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen av:ta tiennyt, että on ihmistyyppi, jonka mielestä on tärkeää olla juuri tietyllä tavalla 'parempi' ihminen. Se määritellään laukun merkistä, hiusten väristä jne. Hupaisaa se minusta on. Muistan ketjun, jossa miestä neuvottiin naisen etsinnässä, että hyvän löytämiseksi kannattaa oppia tuntemaan vaate- ja laukkkumerkkejä ja kiinnittää huomiota hillityn tyylikkääseen meikkiin. Jestas miten pieni maailma jollain on. Ja osui ja upposi, mulla on punainen tukka ja kiroilen joskus.

Vierailija
25/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:52"]

Nimittäin minun mielestäni wt (=white trash) on rosokäytöksinen, törkyturpainen, ehkä päihteitä käyttävä, seksuaalisuuttaan esilletuova, persuja äänestävä piereskelijä.

..Mutta silti jotenkin aito ja eläimellistä minäänsä rajoittamaton, elämänmakuinen ja rehellisesti virheellinen ihminen.

Nk. yläluokan paheksunta ja itsensä pönkitys happamine katseineen on mielestäni paljon paljon pahempaa ja epäinhimillisempää.

-ap

[/quote]

Mihin sinusta esim. Tuksu sijoittuu tällä asteikolla?

Vierailija
26/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 10:57"]

Ap, olen kanssasi samaa mieltä näistä itsensä muiden yläpuolelle nostavista ihmisistä mutta wt ei ole oikeastaan haukkumasana. Se kuvaa tietynlaista pahaasuopaa, ennakkoluuloista ja tyhmänylpeään asennetta elämään ja muihin ihmisiin. Ihan samoin uusnatsi tai muslimiterroristi eivät ole haukkumasanoja.

Punainen tukka tai kiroilu ei tee ihmisestä wt:tä mutta hämmästyttävän usein wt:illä on tiettyjä tunnusmerkkejä joista heidät voi tunnistaa. Aivan samoin kuin uusnatseilla voi olla tunnusmerkit voivat olla kalju, maiharit ja pilottitakki.

[/quote]

Ei voi olla totta!!!! Mikä rinnastus! Wt ei ole uusnatseihin rinnastettava asia, vaan kätevä haukkumanimitys kenelle tahansa jonka kanssa on eri mieltä.

Vierailija
27/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko epävarma itsestäsi? Haluatko kovasti yrittää kertoa meille, että olet ihmisarvoisempi kuin muutaman perkeleen ilmoille heittänyt, halkoja hakkaava, lämmin ja maanläheinen maatalon isäntä pohjanmaalta?

Et vaikuta kovin hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
28/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin kirosanojen viljelyä, mutta kieltämättä itseäni huvittaa mitenkä tulot ja koulutustaso voi saada pään niin sekaisin, että ajattelee niiden verukkeella olevan muita parempi. Itselläni ei ole käynyt koskaan pienessä mielessäkään, vaikka tulot ovat olleet elämän varrella pieniä ja suht' suuria. Pikemminkin, jos joku on hirveän ylimielinen ja syyttä muille inhottava, niin siinä tilanteessa saatan ajatella ihmisen alhaiseksi käytöksensä vuoksi.

Vierailija
29/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh. Jokainen inhoaa inhottavina pitäviään asioita.

Itseäni tympiii kiroilijat ja WT (mauton , vastuuton elämäntyli), sinua taas kaltaiseni ihmiset, koska miellät meidän pitävän itseämme sinua parempina.

Vierailija
30/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:56"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Hmm ehä juuri tähän? Tosin mulla ei ole mitään Tukiaista vastaan jos sitä hait.

-ap

Vierailija
31/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:59"]

[/quote]

Oletko epävarma itsestäsi? Haluatko kovasti yrittää kertoa meille, että olet ihmisarvoisempi kuin muutaman perkeleen ilmoille heittänyt, halkoja hakkaava, lämmin ja maanläheinen maatalon isäntä pohjanmaalta?

Et vaikuta kovin hyvältä ihmiseltä.

[/quote]

Kiroilu ei katso koulutusta eikä yhteiskuntaluokkaa. Se on tapa höystää puhetta ja taidolla käytettynä oikein hyvä sellainen. t. akateemikko

Vierailija
32/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

[/quote]Kuka muu edes käyttää noin junttia termiä kuin omasta statuksestaan epävarma alempi keskiluokka ja työläiset? Yläluokalla ei ole tarvetta tuoda esille asemaansa joka kääntessä ja hakea epätoivoisesti hyväksyntää itselleen milloin mistäkin syystä muita alentamalla.

Nää luokkakeskustelut täällä on aivan perseestä, ns. heikkolahjaisemmat ja muutenkin heikommassa asemassa olevat taistelevat keskenään siitä kuka on surkein.

Vierailija
33/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 11:56"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Hmm ehä juuri tähän? Tosin mulla ei ole mitään Tukiaista vastaan jos sitä hait.

-ap

[/quote]

Siis mihin tähän?

Vierailija
34/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:01"]

Nooh. Jokainen inhoaa inhottavina pitäviään asioita.

Itseäni tympiii kiroilijat ja WT (mauton , vastuuton elämäntyli), sinua taas kaltaiseni ihmiset, koska miellät meidän pitävän itseämme sinua parempina.

[/quote]

En ole wt vaan liikun ehkäpä jopa samoissa "hienoissa" piireissä kuin sinä.

Minulta vain puuttuu se haiseva nokare nenäni alta.

Vierailija
35/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:03"]

-ap

[/quote]Kuka muu edes käyttää noin junttia termiä kuin omasta statuksestaan epävarma alempi keskiluokka ja työläiset? Yläluokalla ei ole tarvetta tuoda esille asemaansa joka kääntessä ja hakea epätoivoisesti hyväksyntää itselleen milloin mistäkin syystä muita alentamalla.

Nää luokkakeskustelut täällä on aivan perseestä, ns. heikkolahjaisemmat ja muutenkin heikommassa asemassa olevat taistelevat keskenään siitä kuka on surkein.

[/quote]

AV:lla tämä termi vilisee, Av:lla tätä käytetään, AV:lla tästä puhutaan ja AV:lla tämä ketjukin on. Ketjun aloitusviesti on siis tarkoitettu AV:läisille.

-ap

Vierailija
36/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse alensi aloituksensa viimeisessä kappaleessa wt:ä, lihavia ja köyhiä korostamalla ettei (omasta mielestään) kuulu noihin luokkiin.

Vierailija
37/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tämä wt-termiä viljelevä "ylimystö" viettää aikaansa tämän laatupalstan lisäksi esim. Seiskan sivuilla ja suoli24 mielenterveysfoorumeilla? Eivätkö roskalehden ja roskajuorujen lukijat itsekin ole tätä nk. roskaväkeä?

Vierailija
38/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:12"]

Miksi muuten tämä wt-termiä viljelevä "ylimystö" viettää aikaansa tämän laatupalstan lisäksi esim. Seiskan sivuilla ja suoli24 mielenterveysfoorumeilla? Eivätkö roskalehden ja roskajuorujen lukijat itsekin ole tätä nk. roskaväkeä?

[/quote]

Kovapa olet olettamaan. Perhe-elämästä, mieltä painavista asioista ja suhdekiemuroista kiinnostunut eksyy tänne. Ei välttämättä noille toisille sivustoille.

Vierailija
39/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:10"]

Ap itse alensi aloituksensa viimeisessä kappaleessa wt:ä, lihavia ja köyhiä korostamalla ettei (omasta mielestään) kuulu noihin luokkiin.

[/quote]

Siksi, että olisi selvää ettei minun tarvitse puolustella nimenomaan itseäni, vaan aloitusviestin pointti on turhanaikaisessa paheksumisessa. Motiivini on yleinen pohdinta varsinkin AV:llä esiintyvästä luokittelusta.

-ap

Vierailija
40/67 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tarkoittaa "elämänmakuinen"? Miten joku ihminen voi olla tällainen, ja mikä sen vastakohta on?