ps i love fashion-lindan opinnot
Tietääkö kukaan opiskelee kyseinen neitokainen vielä? Oon koittanut selata blogista, eikä vähään aikaan oo tainnut olla mainintaa opiskeluista, tai sit oon vaan missannut.
Kommentit (69)
Nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä h*lvetti teitä oikein vaivaa? Aikuiset (kommenttien tasosta päätellen voin olla väärässäkin) ihmiset täällä arvostelevat kaikkea nuoren mimmin varpaista asuinaluevalintoihin ja oikeasti puivat ja vatvovat toisen ihmisen asioita! Mitä tulee sponsorointeihin, teillä ei tunnu olevan pienintäkään hajua siitä, miten markkinat ja markkinointi toimivat. Win-win-tilanteita, sä saat tän niin mä saan tän, deal. Ei kukaan nyt hyvää hyvyyttään Lindan matkoja rahoita! Pohditteko te täällä niitä Samsungin ja Vodafonen pelipaitojakin jokaisen jalkapallomatsin jälkeen? MAINONTAA. Vedättekö te herneen nenään kaikista M.A.C by Rihanna tai Ladurée by Christina Ricci -yhteistöistä?
Mitä tulee jonkun bikineihin tai asunnon kokoon tai pankkitiliin tai reiden ympärysmittaan, ettäs kehtaatte! Ymmärtäisin, jos Linda antaisi itsestään inhottavan kuvan blogissaan ja vastailisi kärkkäästi saamiinsa kommentteihin mutta ei, kehtaan olettaa että Linda ei ole tehnyt yhdellekään teistä mitään pahaa saatika sanonut ilkeästi. Samaa ei voi sanoa teistä. Menkää surulliset mammat vaikka kävelylle tai keksikää joku harrastus. Toivon todella, että teillä ei ole lapsia. Hyi hitto.
Minusta Lindan blogi on ihana, olen lukenut sitä jo kauan ja on kivaa miten Linda vastaa kettumaisiin viesteihinkin niin nätisti. Linda on myös tosi nätti, mutta tämän päiväinen tummempi look ei minusta oikein sovi hänelle huulten osalta...
Tässä kuvassa tosi nätti, vaikka aika oranssi iho.
http://mycosmo.fi/data/mycosmo/media/news/image/51/56/11/3/115698/d18e2a5504f4c4f2/MG1789-11.jpg
Tämä ei mielestäni kovin onnistunut, ehkä Lindalle sopisi paremmin punainen tai pinkki huulipuna kuin ihan noin tumma? No jokatapauksessa kaunishan hän on, minusta vain tuo meikki ei ole niin onnistunut tällä kertaa.
Oho kiloja on kertynyt ihan kunnolla!
Viimeksi oon seurannut Lindan blogia varmaan pari vuotta sitten, näyttää muuttuneen joo aikalailla...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 14:22"]
Oho kiloja on kertynyt ihan kunnolla!
Viimeksi oon seurannut Lindan blogia varmaan pari vuotta sitten, näyttää muuttuneen joo aikalailla...
[/quote]
Kuin niin, eikös se ole aika samankokoisen näköinen kuin joskus pari vuotta sittenkin? Hoikka tyttöhän se on ja eikös se aina ole ollut aika samankokoinen, ehkä välillä suuntaan tai toiseen mutta kuitenkin ihan normaalipainoinen ja sopusuhtainen kropaltaan.
Itse en oikein ymmärrä mikä blogista tekee niin suositun. Aika persoonatonta meininkiä. Mutta minua ei haittaa jos matkustaa sponssihotelleissa ja elää blogillaan ja valmistuminen venyy jne. Kaikilla on mahdollisuuksia yrittää samaa jos haluaa. Sen verran kyllä sanon että on kurjaa jos on pitänyt kahta opiskelupaikkaa - niin monet halukkaat jäävät ilman.
aika tuhdilta ja kurvikkaalta näyttää, en tarkoita ylipainoista
Minusta hänellä on tosi nätti bikinikroppa! Ei ehkä paras vaatteiden esittelyyn, mutta harvalla on. Siksihän ne vaatemallit ovat pitkiä ja anorektisen laihoja. Mutta bikineissä tosi terveen ja timmin näköinen.
Miksi ihmeessä luulette, että Linda asuu Östermalmilla iskeäkseen rikkaan miehen?? Se on kivaa aluetta, voi siellä joku haluta asua ihan muuten vainkin...