ps i love fashion-lindan opinnot
Tietääkö kukaan opiskelee kyseinen neitokainen vielä? Oon koittanut selata blogista, eikä vähään aikaan oo tainnut olla mainintaa opiskeluista, tai sit oon vaan missannut.
Kommentit (69)
Mitä sille blogille on tapahtunut? Kamalan tylsää shaibaa nykyään, samat aiheet kiertävät viikosta toiseen. Edes poseilme ei vaihdu (kita auki ja silmät sirrissä). Liekö kyllästynyt?
Mä nostan peukkua Lindalle kyllä bloggaajaskenestä. Vaikka saa varmasti ilmaistakin tavaraa paljon, mikä vähän pienentää osittain esim. matkojen kustannuksia yms... niin hänhän käy ihan leipätyössä. Ehkä osalta mennyt tämä ohi, koska ei ole työtään mainostanut. Joskus joku kysyi, voisiko hän kertoa työpaikastaan enemmän, mutta kuittasi kysymyksen vain toteamalla, että toimistohommia ja muuta ei halua lukijoilleen kertoa. Fiksu ratkaisu.
Tykkään myös hänen tyylistään, pitää oman linjansa ja ainakin mun mielestä hänellä on hyvin vahvasti "less is more" -periaate ja TOIMII. En tietysti kaikesta tykkää, muttei tarvitsekaan. Arvostin myös sitä, kun hän kertoi jollekin lukijalle, joka ihmetteli minkä takia Lintu oli ensin tyhjentänyt kauluspaita varastonsa ja nyt ostaakin uusia tilalle, että haluaa eroon logoa huutavista vaatteista.
Okei, saan varmaan monta alapeukkua, kun tulenkin kehumaan bloggaria tänne tai joku sanoo mun olevan Lintu itse, mutta voivoi.. :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:35"]
Mä nostan peukkua Lindalle kyllä bloggaajaskenestä. Vaikka saa varmasti ilmaistakin tavaraa paljon, mikä vähän pienentää osittain esim. matkojen kustannuksia yms... niin hänhän käy ihan leipätyössä. Ehkä osalta mennyt tämä ohi, koska ei ole työtään mainostanut. Joskus joku kysyi, voisiko hän kertoa työpaikastaan enemmän, mutta kuittasi kysymyksen vain toteamalla, että toimistohommia ja muuta ei halua lukijoilleen kertoa. Fiksu ratkaisu.
Tykkään myös hänen tyylistään, pitää oman linjansa ja ainakin mun mielestä hänellä on hyvin vahvasti "less is more" -periaate ja TOIMII. En tietysti kaikesta tykkää, muttei tarvitsekaan. Arvostin myös sitä, kun hän kertoi jollekin lukijalle, joka ihmetteli minkä takia Lintu oli ensin tyhjentänyt kauluspaita varastonsa ja nyt ostaakin uusia tilalle, että haluaa eroon logoa huutavista vaatteista.
Okei, saan varmaan monta alapeukkua, kun tulenkin kehumaan bloggaria tänne tai joku sanoo mun olevan Lintu itse, mutta voivoi.. :)
[/quote]
Minusta kyllä tuntuu, että nuo Lindan "toimistotyöt" liittyvät tavalla tai toisella blogiin, eli hän käy tyyliin Cosmopolitanin Tukholman-toimistolla kuvauksissa, tekemässä postauksia, valmistelee juttuja Cosmopolitaniin tai muuta vastaavaa. Mitään konkreettista todistetta minulla ei ole tälle väitteelle antaa, mutta minusta tuo outo salamyhkäisyys kyllä kielii siitä, ettei kyseessä ole oikeasti mikään kakkosduuni. Luulisi, että mahdollisesta kakkostyöpaikasta voisi sanoa edes jotain ilman, että yksityisyys kärsii. Eihän siinä tietenkään mitään vikaa ole, jos nuo toimistohommat liittyvät blogiin/MyCosmoon/Cosmopolitaniin, mutta jotenkin tässä tapauksessa huvittaisi se, että yritetään hienovaraisesti luoda kuvaa jostain ihan muusta.
Less is more? No onhan hänen tyylinsä tavallaan vähäeleistä, mutta vaatteiden määrän suhteen hän on kyllä ihan yhtä paha kuin muutkin. Mielestäni aitoa tyylitajua on se, että osaa rajoitetulla vaatemäärällä luoda mielenkiintoisia asuja ja yhdistellä vanhaa ja uutta. Nytkin on kuluneena vuonna hankittu kolme (?) Louis Vuittonin nahkalaukkua, ja hyvin harvoin näkee vaatteita tai asusteita, jotka ovat vuotta vanhempia.
Kuulostan varmaan kamalalta nillittäjältä. Olen vain niin pirun turhautunut. Olisin vielä pari vuotta sitten allekirjoittanut viestisi täysin, sillä Linda oli lempibloggaajani. Nyt blogin taso on laskenut niin paljon, että vuosikausien lukemisen jälkeen harkitsen ihan vakavissani lukijalistaöta häipymistä. En vain näe blogissa enää ollenkaan sitä sydämellistä, samaistuttavaa, maanläheistä tyttöä, jonka takia blogiin alun perin ihastuin. En väitä, että Linda on välttämättä ihmisenä muuttunut - enhän minä häntä henkilökohtaisesti tunne - mutta blogin perusteella syntynyt kuva on muuttunut täysin.
Eksyin ekaa kertaa tämmöseen keskusteluun. Olipa huvittavaa lukea. Miksi luette blogia, jos kirjoittaja ärsyttää? Ja miten ihmeessä jonkun satunnaisen ihmisen raha-asiat voivat kiinnostaa/ärsyttää noin paljon? Lindan omasta elämästähän siinä on kyse. Joko oma elämänne on todella todella tylsää tai sitten olette vain kateellisia. No, aikakin sain hyvät naurut teistä:D
Tämä oli taas niin huikea keskustelu, että huh huh.
Pointsit Lindalle siitä, että on lähtenyt tavoittelemaan unelmiaan ja onnistunut toteuttamaan useat niistä. Hän vaikuttaa erittäin ahkeralta ja määrätietoiselta nuorelta naiselta, joka ei tosiaan sanoisi pahaa sanaa kenellekkään.En toisiaan ole kateellinen Lindalle hänen työmäärästään, koska itse rakastan lomiani. Linda tunnollisesti teki postaukset Thaimaan lomastaan loman aikana. Itse en koskisi koneeseen. Mitä kroppaan tulee niin kyllä se tyttö on treenannut itsensä aika hyvään kuntoon.
Tuskin Linda kirjottelee blogiaan ja kerää mahdollisimman monipuolisia kokemuksia (esim 3-4hotellia yhden matkan aikana) pelkän oman hyvödyn nojalla. Blogejenhan on tarkoitus olla kanavia missä ihmiset toteuttavat itseään ja erityisesti saavat luoda inspiraatiota ja jakaa kokemuksia. Esimerkiksi vajaa pari vuotta sitten alkanut kuntoiluvimmani sai lisäpotkua Lindan treeni-innosta.
Ja onhan se nyt hemmetin kiva syödä ulkona, kantaa kallista käsilaukkua ja näyttää nätiltä seka timmiltä. Toiset ovat hoitaneet tilanteen niin, että tekee sitä useammin, toiset taas harvemmin ja toiset selkeästi kuluttavat aikaa kateellisena olemiseen.
Cosmolla ei ole ruotsissa toimistoa, joten siella han ei ainakaan ole toissa.
ja nyt thaimaassa.. Aikamoiset tulot jos tuollainen on säästämistä.. :)
Onko tämä se bloggaaja joka piti Suomessa opiskelupaikkaa ja Ruotsissa opiskelupaikkaa mutta ei opiskele? jos on, niin eikö sellainen ole ikävää touhua, kun joltain opiskelupaikkaa kovasti haluavalta viedään se nenän edestä mutta ei käytetä sitä?
voivoi lindaa! Kannattaisi varmaan vaan opiskella eikä jarrutella. Alkaa ikää jo olemaan
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:29"]
voivoi lindaa! Kannattaisi varmaan vaan opiskella eikä jarrutella. Alkaa ikää jo olemaan
[/quote]
Ikää mihin? Minkä ikäisenä Lindan sitten kuuluisi valmistua?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:04"]
Satun tietämään että Lindalla oli pakon omainen tarve saada asunto tuolta sijainnilta että "tapaisi oikeanlaiset ihmiset!" ja noh se tarkoittaa että pitää ottaa surkein mahdollinen ni on varaa ostaa myös tavaraa jolla varmaan luulee tapaavansa rikkaan miehenkin.
[/quote]
Missä se asuu, östermalmilla?
Ruotsalaiset ns. wanhan rahan suvut on erittäin sisäänlämpiäviä, elitistisiä, joten voi olla vaikeammin sanottu kuin tehty, varsinkin, jos on ns. gold digger asenteella liikkeellä.
En siis sano, että linda olisi joku östermalm gold digger, vaan kommentoin sun viestin perusteella, en tiedä missä linda asuu, tai mitä touhuaa.
[/quote]
jep, östermalm kyseessä
[/quote]
Kyseessä on Östermalm mutta ei se kallein ja "in" alue, vaan alue Östermalmin reunamilla jossa on mm. aika paljon opiskelijakämppiä.
Mulle tulee tosta Lindasta vähän mieleen se Vadelmavenepakolainen-kirja. Ruotsin ja ruotsalaisten ihannointi. Lindalle oli tärkeää saada oikeanlainen aksentti ruotsiinsa ja haluaa hengata ns. hyvillä alueilla ja asua siellä. Ja tavata kenties rikkaan, miehen. Voisi iskeä sen Carl Philipin ;)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 01:18"]
Mulle tulee tosta Lindasta vähän mieleen se Vadelmavenepakolainen-kirja. Ruotsin ja ruotsalaisten ihannointi. Lindalle oli tärkeää saada oikeanlainen aksentti ruotsiinsa ja haluaa hengata ns. hyvillä alueilla ja asua siellä. Ja tavata kenties rikkaan, miehen.
[/quote]
Monilla kyllä toimii toi fake it til you make it, joten saattaahan se lindallakin toimia, aika näyttää.
Saattaa hyvinkin olla, tosin musta Linda kyllä yrittää liikaa tuon fake it till you make it kanssa, mutta jokainen taaplaa tyylillään (ja kumman kauan Lindalla kyllä on mennyt eikä kukaan rikas östermalmilainen ole vielä edes tarttunut koukkuun...). Eniten ehkä huvittaa tää Lindan nykyinen "olen niin hottis ja sexy beachillä ja kieriskellessäni hotellin sängyssä " viritelmä. Mitä epätoivoisemmin yrittää olla jotain muuta kuin on, sitä pahemmin se epätoivo ja feikkimäisyys haisee mailien päähän....
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 01:34"]
(ja kumman kauan Lindalla kyllä on mennyt eikä kukaan rikas östermalmilainen ole vielä edes tarttunut koukkuun...).
[/quote]
Helpompaa toi olis jopa lontoossa, tai new yorkissa kuin tukholmassa, ehkä valinnut vaikean kaupungin.
Voi pyhä yksinkertaisuus teidän kanssa...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:07"]
Nythän on taas poistettu ketju "PS I Love Fashion keskustelu poistettu - miksi". Pikku Lintu näköjään vetää säännöllisesti herneen nenään kaikesta kritiikistä. Keskittyisi reppana nyt vaan mieluummin miettimään uutta ulkomaan matkaa ja googlettelemaan hotelleja, joista voisi kerjätä itselleen ilmaisen majoituksen pientä mainostusta vastaan.
[/quote]
Ketju poistettiin sen jälkeen, kun muutamat sankarit olivat kertoneet tarpeeksi painokkaasti mielipiteensä Lindan kropasta. Kyllä se poistettiin ihan aiheesta. Ja sitä paitsi se oli vanha ketju, joka sai olla ihan rauhassa täällä ennen kroppahaukkuja.
[/quote]
Jos niinkin auliisti kuin Linda esittelee kroppaansa bikinikuvissa ja vielä erittäin rakastuneen näköisenä itseensä ja omaan olemukseensa, niin kai sitä pitää sietää myös eriäviä mielipiteitä. Timmissä kunnossahan Linda on, mutta en usko että kroppa kaikkien mielestä on täysi kymppi ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Kuten sanottu, timmissä kunnossa on, mutta muuten aika tyypillinen persjalkainen tasapaksu pötkylä.
[/quote]
Mä en vaan pysty ymmärtämään, miksi naiset haluavat arvostella toistensa vartaloita - ja koko elämää - näin ilkeään ja vahingoniloiseen sävyyn. Ei bikinikuvien laittaminen nettiin tarkoita, että on ok sanoa toisen olevan "persjalkainen tasapaksu pötkylä". Turha valittaa median luomista ulkonäköpaineista, me luomme niitä ihan itse.
Hurjan kokoinen alakroppa ja pohkeet kyllä.
Linda on niiiiiiin tylsä :D