Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te odotatte, mikä saa jaksamaan? :)

Vierailija
21.10.2020 |

Tuntunut tänä vuonna, ettei voi mitään oikein suunnitella eikä ole hirveästi mitään odotettavaakaan lähitulevaisuudessa. Harrastuksissa en käy, en kahviloissa, en leffoissa, en ravintoloissa, en ostarilla ihmisten ilmoilla kiertelemässä. Muutamaa tuttua näen ja työ hoituu kotona etänä. Aika kolkoksi on siis elämä mennyt. Millä jaksaisi eteenpäin, mitä voisi odottaa? Miten te olette ratkaisseet asian? :)

(Ei tarvitse kommentoida, että pitäisi vaan jaksaa tai miksi en käy ravintoloissa. Omia ideoita olen jo kokeillut, mutta ne meinaa loppua, enkä ole perusterve niin siksi ei ihmismassat kiinnosta.)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöt!

Odotan aina innolla, että pääsen lähettelemään niitä keskustelupalstoille ja ihmisille.

Vierailija
2/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistu drive in -leffoihin jos lähiseuduilla sellaisia järjestetään, vuokraa mökki, teetä ifolorkirjaa mukavista hetkistä, tutustu uuteen musiikkiin, opiskele avoimessa, skypebrunsseja tuttujen kanssa? Noilla olen itse pötkinyt jonkin matkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin sisustaminen uuteen uskoon huone kerrallaan

Vierailija
4/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää.

Vierailija
5/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen alkanut lukemaan blogeja, uusia päivityksiä tippuu päivittäin. eniten tietysti piristäisi jos voisi nähdä ihmisiä oikeasti ja käydä kaupungilla tuulettumassa, enkä kieltämättä ole löytänyt mitään siihen verrattavissa olevaa virikettä :/

Vierailija
6/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesää.

Miten käytännössä saat siitä iloa arkeesi nyt? yli puolen vuoden odotus on kovin pitkä aika :O

7/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai jo niin vanha, että odottamisen aiheeksi riittää vaihtuvat vuodenajat. Elän niiden rytmissä ja hoitelen puutarhapihaa. Nyt odotan, että lehdet kellastuisivat ja putoaisivat ja pääsisi kaatamaan pari vaahteraa.

Odotan talvipikklintuja pihaan, nyt on enemmistön' mustarastaat, jotka syövät maahan pudonneita omenoita.

Odotan myös päivän jokaista lukemishetkeä, aina on jokin kirja kesken.

Odotan kyllä myös koronarajoitusten loppumista, että pääsee taas ryhmäliikuntaan ja uskaltaa käydä kylpylässä uimassa.

Vierailija
8/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuja, palkkapäivää, sitä kun kello arkisin lyö 15 ja pääsen töistä

Vierailija
9/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesää.

Miten käytännössä saat siitä iloa arkeesi nyt? yli puolen vuoden odotus on kovin pitkä aika :O

Riittää kun tietää, että sieltä se taas tulee ja kaikki voi huvin!

Vierailija
10/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesää.

Miten käytännössä saat siitä iloa arkeesi nyt? yli puolen vuoden odotus on kovin pitkä aika :O[/quote

Itse suunnittelen ja ajattelen ensi kesän juttuja.]

Vierailija
11/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Olen kai jo niin vanha, että odottamisen aiheeksi riittää vaihtuvat vuodenajat. Elän niiden rytmissä ja hoitelen puutarhapihaa. Nyt odotan, että lehdet kellastuisivat ja putoaisivat ja pääsisi kaatamaan pari vaahteraa.

Odotan talvipikklintuja pihaan, nyt on enemmistön' mustarastaat, jotka syövät maahan pudonneita omenoita.

Odotan myös päivän jokaista lukemishetkeä, aina on jokin kirja kesken.

Odotan kyllä myös koronarajoitusten loppumista, että pääsee taas ryhmäliikuntaan ja uskaltaa käydä kylpylässä uimassa.

Ihanalta kuulostaa! Luonto kyllä rauhoittaa ja tarjoaa mukavasti seurattavaa ja tekemistä. Voisi tosiaan lukuharrastusta nyt aktivoida taas, hyvä kirja tuo päiviin sisältöä.

Vierailija
12/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa tapaa kavereita tai sukulaisia, vietämme mukavan koti- tai mökkiviikonlopun milloin kenenkin luona? Sitten voi kuukauden taas olla omissa oloissa ja "varmistaa" ettei tullut kipeäksi ja sitten uudestaan ihmisiä näkemään!

Vierailija
13/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä hetkeä, kun oon saanut kerättyä rajoitusten aikana rahaa jemmaan, ja syöksyn salamana varaamaan matkan kun rajoitukset ohi.

Vierailija
14/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että esikoiseni syntyy. ❤

Vierailija
15/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän riisipuuroa. Sitä odottelen nyt valmiiksi.

Vierailija
16/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät pikkujoulut ystävien kanssa. Varaat matkan vaikka Lappiin.

Vierailija
17/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osallistu drive in -leffoihin jos lähiseuduilla sellaisia järjestetään, vuokraa mökki, teetä ifolorkirjaa mukavista hetkistä, tutustu uuteen musiikkiin, opiskele avoimessa, skypebrunsseja tuttujen kanssa? Noilla olen itse pötkinyt jonkin matkaa :)

Eikö drive in-leffoissa tule kylmä autossa istuessa?

Vierailija
18/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy nyt hyvin vuoksi ravintoloissa tai ihmisjoukoissa, mutta näyttelyissä ja museoissa käyn kyllä. Niissä on hyvin ollut väljää, sitäpaitsi niissä pystyy hyvin itse kontrolloimaan turvavälejä muihin ihmisiin. Ja kun on museokortti, niin jos on liikaa ihmisiä (kertaakaan ei ole kyllä ollut), voi lähteä pois ja tulla uudemman kerran.  Suosittelen ap!

Loppukevääksi on suunnitteilla Lapin matka. 

Mieheni kanssa olemme harrastaneet kaupunginosakävelyitä jo keväästä asti. Ajamme johonkin meille tuntemattomampaan kaupunginosaan/kohteeseen täällä kotikaupungissamme ja tutustumme siihen kävellen. Tähän asti on pystynyt juomaan aina kahvitkin jossain terassilla. 

Vierailija
19/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodin sisustaminen uuteen uskoon huone kerrallaan

Mikä on tämä uusi uskonto, vai onko joka huoneessa ihan omansa...?

Vierailija
20/38 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yritän elää tässä hetkessä, sillä vanheneminen ahdistaa suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi