Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh, saamaton mies sapettaa

Vierailija
25.01.2014 |

Mieheni halusi ostaa syksyllä uuden auton (käytettynä toki). Eipä minulla siihen mitään kommentoitavaa, paitsi toivoin, että myisi vanhan ensin pois. Meillä on yksi autopaikka, vieraspaikkoja ei ole.

Kuinka ollakaan, uusi auto on nököttävät pihassa jo useita kuukausia, mutta vanha on edelleen myymättä. Katsastuskin siitä on vanhentunut, mies ei ole saanut hoidettua sitäkään. Vanha auto on tienvarsipaikalla, ja tänään kun kävelin ohi, huomasin, että ikkunassa oli sakkolappu. En yhtään ihmettele, kyseessä on 24h paikka ja auto seissyt siinä nyt yli kuukauden. Mies ei ole eväänsä liikauttanut.

Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla, muistutellut auton myymisestä, nalkuttanut, nyt viime aikoina jättänyt sikseen ja ajatellut, että kyllä aikuinen mies hoitaa kun ei päällepäsmäröi. Ja vitut.

Auto on miehen nimissä, joten en voi sitä oma-aloitteisesti myydä. Rahat ovat yhteiset, joten tuo parkkisakko vituttaa. Ja mistä sitä tietää, jos vaikka huomenna tulisi jo seuraava?

Olenko ainoa, jolla on näin hemmetin saamaton mies?! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan halua luopua siitä. 

Vierailija
2/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maatalon tyttärenä opetettu siihen, ettei mitään koneita tai laitteita (eikä tietenkään maatakaan) koskaan myydä pois, ellei välitön konkurssi uhkaa. Omaisuuden myyminen on häpeällistä ja merkki köyhyydestä. Ehkä miehesi on oppinut kotoaan tai jostain saman ajattelun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 00:14"]

Ei se vaan halua luopua siitä. 

[/quote]

Kyllä haluaa! Jatkuvasti hehkuttaa uuden auton ylivertaisuutta vanhaan verrattuna. Tuntuu unohtavan vanhan olemassaolon kokonaan. Vanhalla ei ole ajettu kertaakaan uuden auton hankinnan jälkeen (eikä sillä tietenkään katsastamattomana saakaan ajaa). Vanha menisi kyllä katsastettuna varmasti kaupaksi, on ihan laatuauto, mutta kun ei saa aikaiseksi niin ei.

AP

Vierailija
4/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä toosi saamaton. Tuo sakko ottaa varmaan tosissaan päähän.

Vierailija
5/5 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä sakkolappua pois vanhasta autosta. Näin ei varmaan tule toista sakkolappua - luulen... Auto tietty saatetaan kyllä hinata jonnekin hemmetin varastolle ja sen pois hakeminen maksaa 300 euroa!