Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on salainen mausteesi?

jauhaja
21.10.2020 |

Itse teen mustasta pippurista ja maustepippurista bamixin myllyllä ja jauhatuslevyllä todella hienoa pulveria. Suhde 5 mustapippuria ja 2 maustepippuria. Sopii hyvin lihapulliin, kaalikääryleisiin ja muuhun missä käytetään jauhelihaa.

Kalalle sama suhde, mutta valkopippuria ja maustepippuria.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakuuna

Vierailija
42/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus, kokeilu ja kokemus. Minulla on pelkästään kuivamaustehyllyssä 99 eri tuotetta. Pitääkin etsiä vielä yksi jostakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi paljastaisin sen ilmaiseksi täällä?

:DD no nyt on kovat maustesalaisuudet. Varmaan seuraava myyntimenestys tai kenties jopa ns. SOMEHITTI?

Vierailija
44/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus, kokeilu ja kokemus. Minulla on pelkästään kuivamaustehyllyssä 99 eri tuotetta. Pitääkin etsiä vielä yksi jostakin :D

Millon tulee ikinä valmistettua niin paljon ruokaa että niitä kaikkia pääsee kunnolla testaamaan ja vertailemaan saati punnitsemaan mikä on oikea määrä :/ :)

Vierailija
45/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cayenne pippuri

Pitääkin kokeilla pitkästä aikaa.

Sambal oelekia käytän usein keittoihin.

Vierailija
46/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillimehu, erittäin hyvää kostuketta täytekakkuihin.

Mä käytän pill-u-mehua.

Mistä sä muka saat sitä?

Vierailija
47/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Curry on se jota tungen lähes joka ruokaan. Sopii yllättävän hyvin monenlaiseen. 

Suomesta saa usein currya joka sisältää vain vähän kurkumaa. Itse hankin joitakin vuosia sitten kurkuman erikseen ja lisään tarvittaessa myös sitä. Varsinkin kanaruokien kanssa sitä kannattaa lisätä curryn lisäksi, mutta toimii usein myös curryn sijasta esim kalaruokien yhteydessä, jos makumaailma muuten menee siihen suuntaan.

Heh, joskus kun ensimmäistä kertaa tein intialaista erehdyin noudattamaan jotain reseptiä johon tuli curryä sekä hitosti muita mausteita. Mm. kurkumaa. Liekö joku muu pohtinut samaa mitä sinä, vaikka resepti oli muistaakseni jostain amerikan ihmemaasta. Joka tapauksessa siellä se kurkuma nyt on vuosikaudet kaapin perällä lojunut kun ei sitä ole mihinkään muuhun keksinyt käyttää. Liekö jo menettänyt makunsa? :/

Vierailija
48/48 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi