Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, meikki ohjeita? :o

Vierailija
24.01.2014 |

Haluaisin meikata (enkä nyt tarkoita mitään kamalan paksua pakkeli meikkiä) itselleni ihan tavallisen perusmeikin, mutta en oikein tiedä millaisia meikkejä kannattaa etsiä.. Olen kysynyt meikkiosastolla apua myyjältä apua mutta en saanut apua kun ihoni on kuulemma hankalan värinen... Ihoni on aina ollut vitivalkoinen!! En rusketu kesällä yhtään (olen joskus yrittänyt enkä halua käyttää tekorusketusta koska lopputulos ei yleensä ole kaunis) olen yleensä käyttänyt vain mustaa silmien rajausta. Huomioitakoon vielä se, että omaan vaatetuksessa gootti-tyylin, kun olen näin vaalea. Toivon asiallisia kommentteja, tyyliäni, yms saa kommentoida, mutta ilkeilevät kommentit voi pitää oman päänsä sisällä, eli toivon asiallisuutta tässä ketjussa. Nainen 18v

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:24"]Lumenella (natural codella) on vaaleita meikkivoiteita ja puutereita. Vaikka pidät goottityylistä unohda musta. Valitse tummanruskea ripsari ja rajaus. Oletan että ihosi on kylmän sinertävä.

Miksi muuten pukeudut goottityyliin vaaleuden vuoksi. Kokeile vaikka turkoosia tai pinkkiä.

[/quote]

pinkki on kamala väri... Eikä sovi mulla yhtään.. Itselläni on mustia/valkoisia/maaston vihreitä vaatteita.. Ap

Vierailija
22/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:54"]J[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:24"]Lumenella (natural codella) on vaaleita meikkivoiteita ja puutereita. Vaikka pidät goottityylistä unohda musta. Valitse tummanruskea ripsari ja rajaus. Oletan että ihosi on kylmän sinertävä.

Miksi muuten pukeudut goottityyliin vaaleuden vuoksi. Kokeile vaikka turkoosia tai pinkkiä.

[/quote]

pinkki on kamala väri... Eikä sovi mulla yhtään.. Itselläni on mustia/valkoisia/maaston vihreitä vaatteita.. Ap

[/quote] komppaan vielä että goottityyli on ainoa mikä mulle muutenkin sopii jo lävistystenkin puolesta.. Ei, ihoni ei ole kylmän sinertävä vaan puhtaan lumen valkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perusmeikkiin välttämättä mitään meikkivoidetta tarvita. Jos iho on edees kohtuullissssa kunnosa, hyvä kosteusvoide ajaa asian paremmin kuin meikkivoide. Puuteria tarvittaessa, mutta sekään ei ole välttämätön, jos kosteusvoide on oikein valittu. Silloin tarvitaan lähinnä ripsiväriä ja kulmien siistintää. Se ruskea kannattaa tosiaankok eills: musta on toki näyttävämpi, mutta myöd paljon kalseampi ja kylmempi, joten ruskea voi hyvinkin tehdä paremman vaikutelman. Tähän pehmeä ruskea tai harmaa rajaus lisåksi. Noin nuori ei välttämättä tarvi huulipunaa, mutta vo toki kokeilla, mitä se tekee. tai sinakin värillidtä kiiltoa, jolloin ei tarvi olla aina rajauksia.

Vierailija
24/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:03"]ei perusmeikkiin välttämättä mitään meikkivoidetta tarvita. Jos iho on edees kohtuullissssa kunnosa, hyvä kosteusvoide ajaa asian paremmin kuin meikkivoide. Puuteria tarvittaessa, mutta sekään ei ole välttämätön, jos kosteusvoide on oikein valittu. Silloin tarvitaan lähinnä ripsiväriä ja kulmien siistintää. Se ruskea kannattaa tosiaankok eills: musta on toki näyttävämpi, mutta myöd paljon kalseampi ja kylmempi, joten ruskea voi hyvinkin tehdä paremman vaikutelman. Tähän pehmeä ruskea tai harmaa rajaus lisåksi. Noin nuori ei välttämättä tarvi huulipunaa, mutta vo toki kokeilla, mitä se tekee. tai sinakin värillidtä kiiltoa, jolloin ei tarvi olla aina rajauksia.

[/quote]

no, iho on hyvässä kunnossa ja sileä, ei aknea

Vierailija
25/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen mallia lakananvalkoinen ja todellakin saa katsoa mitä meikkejä kaupasta kotiin kantaa. Lumenen suomalaiselle, kalpealle iholle kehitetyistä meikkituotteista pitää aina valita vaalein tai tuo translucent -sävy. :D Nykyään olen itse asiassa jättänyt meikkivoiteet sikseen ja siirtynyt puuterimaisiin mineraalimeikkeihin. Niillä ei saa pakkelikerrosta aikaan ja jälki on hyvä, mutta "meikitön". BareMinerals on ollut käytössä ja tilaan nettikaupasta, maksaa 16-20 e per purkki, mutta kestää älyttömän pitkään.

Vierailija
26/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 18v, kokeile demiä

Vierailija
27/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos on ripaustakaan vihreää sävyä silmissä, kannattaa kokeilla violettia silmänrajauskynää. Muista pehmentää jälki luomivärillä tai aika monissa rajauskynissä mukana tulevalla vaahtomuovipäällä.

Vierailija
28/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:15"]Niin ja jos on ripaustakaan vihreää sävyä silmissä, kannattaa kokeilla violettia silmänrajauskynää. Muista pehmentää jälki luomivärillä tai aika monissa rajauskynissä mukana tulevalla vaahtomuovipäällä.

[/quote] on vihreää, sinistä ja keltaista silmissä.. Ap