Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan naisen kiinnostumaan minusta??

Vierailija
21.10.2020 |

Tapasimme 2kk sitten ja kävimme treffeillä ja siitä eteen päin viestiteltiin. Nainen alkoi viikon kuluessa vastaamaan hitaammin viesteihin siis vaan pari tai kolme kertaa päivässä. Sitten tuli päiviä jolloin ei vastannut ollenkaan vaan kesti vastata pari päivää ja sanoi olleensa kiireinen. Utelin että mitä kiireitä ja että kyllä on hyvien tapojen mukaista vastata viesteihin nopeammin. Sitten nainen vastaili nopeammin mutta nopeasti etääntyi taas siihen ettei vastannut kun ehkä kerran päivässä. Viikko sitten sanoi ettei halua enää nähdä vaikka olin juuri kertonut epä onnisesta elämäntilanteesta. En vastannut mitään eikä naista kiinnosta että miten minulla menee tai se etten ole vastannut hänen viestiin siitä ettei halua nähdä. Mitä voin tehdä tai sanoa että saan naisen kiinnostumaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa fyrkkaa.

Vierailija
2/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa fyrkkaa.

Minulla on kallis auto, oma asunto, paljon rahaa...ei auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
4/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole roikkuja, mikään ei ole nolompaa.

Vierailija
5/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnostuu. Sori.

Vierailija
6/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisitko ketjuni nainen joka on kiinnostunut romanttisesti melkein kaikista miehistä. Et voi järkeilemällä ja vetoamalla empaattisuuteen saada ketään haluamaan suhdetta kanssasi. Se vain karkottaa kauemmaksi.

Vierailija
7/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla (romanttisesti, seksuaalisesti) kiinnostava juuri sen naisen mielestä. Sitä miten tämä onnistuisi ei tarinasi kerro eikä varmaan tiedä kukaan muu kuin ko. nainen itse. Voisit toki kysyä suoraan, jos oikeasti haluat tietää ja vaikka vinkkejä jatkoon. Luovuta ajoissa äläkä takerru tai sinusta tulee etova taakka.

Vierailija
8/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tarpeeksi kiinnostava, kuulostat vielä sen lisäksi takertuvalta. Jätä nainen rauhaan.

Vierailija
9/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä viestittelyä.

Ei kiitos.

Sepä se miksi uuden ihmisen tapaamisen vaikeus. Ei ole miekenkiintoa olla luuri kourassa kaiken aikaa viestittelemässä.

Vaikka miten tyyppi kiinnostaisi. Kai siitä saa fibat sitten ettei kiinnosta.

Aplle.

Jätä mimmi rauhaan. Kuulostat vaativalle. Hanki omaan elämään sisältöä ja sitten vasta parisuhdetta.

Vierailija
10/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sopineet uusia treffejä ekojen treffienne jälkeen? Siis esimerkiksi seuraavalle viikolle.

Miksi alun perin siis jäitte vain viestittelemään?

Vierailija
11/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmasta joku neuvo herraties mistä, mutta jotenkin näin se menee. Ensinnäkin lopeta se turha vietittely. Ihmisille tulee päivän aikana paljon viestejä. Kuluttavaa löperrellä niitä näitä joutavia. Sen sijaan kun otat yhteyttä tee se sopiaksesi uudesta tapaamisesta, kerro mihin haluaisit hänet viedä ja suunnitelmistasi, kysy olisiko hän kiinnostunut tulemaan mukaasi. Ja minusta sellainen miehekäs toimeentuminen, konkreettisen tekemisen ehdottaminen ja mielenkiinnon osoitus tätä kautta on paljon parempi kuin pitkäpäämäinen viestityskulttuuri. Kun nainen näkee että sinua oikeasti kiinnostaa, kiinnostuu hänkin. Nää fuckboyt on niin nähty ja viestisuhteilijat. Mitään muuta ne ei sitten olekaan kuin piip piip piip.

Vierailija
12/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa jos puhelin piippaa koko ajan tai soittaa koko ajan. Minusta ei tarvitse kuin yks vaikka pitkä viesti päivän aikaan. Annat tilaa toiselle. Toiselta ei tarvitse tivata koko ajan mitä teet tai mikset vastaa.

Vierailija
13/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa fyrkkaa.

Minulla on kallis auto, oma asunto, paljon rahaa...ei auta

Jos tämä ei auta niin sitten ei auta mikään. Hanki siis parempi nainen.

Vierailija
14/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Naista ei kiinnosta ja sillä selvä. Jätä hänet rauhaan.

Seuraavalla kerralla ota tästä opiksesi. Älä viestittele pitkin päivää ja odota naisenkin viestittelevän. Jos nainen kiinnostaa, ehdota uutta tapaamista, soita! Aikuinen ihminen ei viestittele "epäonnisesta elämäntilanteesta" vaan keskustelee puhelimessa ja tavatessa.

Vierailija
15/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään viellä

Se on kanssa erittäin ärsyttävää jos et halua nähdä toista enään ja toinen ei usko sitä vaikka sanot et nyt riittää jja jatkan elämääni ilman sua. Silti viestiä ja soittoa pukkaa. Piti estää mediassa ja puhelimessa. Surullista tietysti kun toinen uhkaa tehdä itselle jotain. Mut millaista se olisi silloin kun ensimmäinen vaikeus tai joku muu vaikea asia tulee eteen?? Säästän itseni omistus haluiselta ihmiseltä joka ajattelee et olen pelastaja ja toinen ei osaa rakastaa itseään.

Vierailija
16/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei vain synkannyt, valitettavasti :/ Se pitää vain hyväksyä. Minä olen aika kova viestittelemään, mutta en sellaisen kanssa, joka ei minua kiinnosta ja jos juttu ei kulje luonnollisesti. Tällä hetkellä tapailen aika samanlaista miestä kuin minä eli meidän keskustelutapa menee yhteen, tuli match tinderissä ja meillä alkoi välittömästi synkata ja tekstiä tuli molemmilta niin paljon, että meijän viestikeskustelusta vois tehdä paksun kirjan. Näin 2kk tapailun jälkeen viestitellään edelleen pitkin päivää ja jaetaan asioita ja tietysti nähdään pari kertaa viikossa siihen päälle. Eli ollaan joka päivä oltu yhteydessä. Meilläkin on tullut hetkiä, kun on ollut vähän hiljaisempaa päivän aikana ja kysyttäessä toinen on vain halunnut olla rauhassa, niin se pitää ymmärtää ja antaa tilaa ja antaa toiselle sitten mahdollisuus ottaa yhteyttä kun siltä tuntuu eikä syyllistää toista. Vinkkinä, ei kannata sanoa toiselle, että on hyviin tapoihin kuuluu vastata nopeammin. Se on nimenomaan syyllistämistä ja ajaa toisen vain kauemmas. Mä olen itse kamppaillut tämän saman asian kanssa ja se täytyy hyväksyä, että kenenkään velvollisuutena ei ole olla puhelimen ääressä 24/7 ja olla tavoteltavissa. Varsinkaan jos olette käyneet kerran treffeillä ja teillä ei ole mitään juttua edes vielä alkanut. Terv. Rajattomuudesta ja jonkinlaisesta läheisriippuvuudesta kärsivä 26 vuotias nainen.  

Vierailija
17/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W  =)

Vierailija
18/18 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään viellä

Se on kanssa erittäin ärsyttävää jos et halua nähdä toista enään ja toinen ei usko sitä vaikka sanot et nyt riittää jja jatkan elämääni ilman sua. Silti viestiä ja soittoa pukkaa. Piti estää mediassa ja puhelimessa. Surullista tietysti kun toinen uhkaa tehdä itselle jotain. Mut millaista se olisi silloin kun ensimmäinen vaikeus tai joku muu vaikea asia tulee eteen?? Säästän itseni omistus haluiselta ihmiseltä joka ajattelee et olen pelastaja ja toinen ei osaa rakastaa itseään.

*vielä

*enää

*omistushaluinen