G: Mitä teit tunti sitten ja mitä aiot tehdä tunnin päästä?
Kommentit (42)
Tunti sitten kanniskelin vatsavaivaista vauvaa, tunnin päästä nukun.
Tunti sitten tulin käymään kotona päivällisen jälkeen, vaihtamaan vaatteet ja meikkamaan ja föönaamaan, pari olutta myös aion hörpiskellä. Tunnin päästä olen lähdössä baariin bilettämään miehen ja ystävien kanssa, luultavasti tunnelbanaan ollaan siirtymässä. Meikattuna, föönattuna ja oluet juotuna :)
Etsin netistä vastausta Tomb Raider Underworld pelin yhteen kohtaan, joka osottautui bugiksi.
Nyt vedän lärvejä vitutuksesta, kun kerrankin kun mulla oli aikaa pelata, meni koko hiton ilta ihan turhaan.
Tunnin päästä aloitan edellisestä tallennuskohdasta, eli monen kentän päästä pelin uudestaan..
Ja kyllä, ihan normaali olen, nelikymppinen neljän lapsen äiti =)
Tunti sitten katsoin Englannin liigan peliä, tunnin päästä luen kirjaa sängyssä.
Tunti sitten ajoin autoa (hain teiniä treeneistä) ja huudatin hänen toiveestaan Jontte valosaaren uutta. Tunnin päästä väitän täällä jostain aivottamasta asiasta.
Tunti sitten pesin hampaat ja suunnittelin nukkumaanmenoa. Tähän jumahdin, tosin olen jo sängyssä. Tunnin päästä toivottavasti unten mailla.
Tunti sitten otin suklaakakun uunista ja pesin lakanoita. Tunnin päästä katon luultavasti jotain elokuvaa ja maistelen sitä kakkua.
t. yöeläin
Tunti sitten lagasin koneella ja luin foorumeita yrittäen saada aikaseks men suihkuun.
Nyt Olen käynyt suihkussa ja jumiuduin taas koneelle. Pitäs pistää vaatteet kuivumaan ja mennä nukkuu et jaksas aamul herää ja men vahtii serkkulapsia.
tunti sitten katselin netflixistä californicationia, ja tunnin päästä olen nukkumassa :)
Tunsti sitten pesin hampaita ja tunnin päästä olen toivottavasti saanut raahattua tämä laiskan peräni salille. Nyppii olla näin saamaton.
Tunti sitten nukuin ja tunnin päästä ajattelin vain olla.
Tunti sitten lähdin töistä kotiin ja tunnin päästä menen päiväunille.
Tunti sitten latasin ostamiani e-kirjoja lukulaitteelle. Tunnin päästä luulen että olen kylvyssä.
Luin kirjaa ja söin pitsaa, tunnin päästä luen kirjaa ja juon viiniä. Tässä välissä tällainen palstailutauko...
Menin kauppaan. Tunnin päästä pakkaan toivottavasti tavaroita huomiselle harrastusreissullem5190
Tunti sitten tulin töistä kotiin ja tunnin päästä varmaan syön jotain ja painun koirien kanssa lenkille, hrrr, paleltaa jo pelkkä ajatuskin :)
Tunti sitten katselin telkkarista puoliseiskaa ja tunnin kuluttua katselen varmaankin uutisia. Eikös olekin monipuolinen iltaohjelma!
Koneella ja sitten taas koneella ellei tarvi käydä välillä' wc:ssä.
Katsoin netflixiltä warehouse 13, tunnin päästä lapset nukkuu toivottavasti ja katson sitä lisää ja syön sipsiä&dippiä&lonkeron
Tunti sitten harrastin seksiä auton takapenkillä, tunnin päästä olen toivottavasti treffeillä nukkumatin kanssa...