Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babyface naiset eivät kiinnosta miehiä.

Vierailija
24.01.2014 |

Surullista, mutta totta. Lapsenomaisuus ei ole kaunista tai haluttavaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika baby face ja aina on vientiä riittänyt?:D

Vierailija
22/26 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin minä olen näyttänyt kelpaavan :D Oma pärstäs on vissiin norsun ****:lla ja tuhannen rypyllä? :) Sehän se miehiä vasta kiinostaakin, not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:30"]

Haha tällä babyfacella on ainakin ollut vientiä eniten koko kaveriporukastaan ;) pelimiehiä en tosin ole kiinnostanut juurikaan, vaan kunnollisia ja kilttejä miehiä.

[/quote]

"On ollut vientiä"? Eli useamman miehen kanssa olet jo ehtinyt seurustella? Miksi niin monta kilttiä ja kunnollista olet jo käyttänyt loppuun ja vaihtanut uuteen?

Vierailija
24/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyfacella tarkoitetaan pyöreitä kasvoja, suuria silmiä, pystyä nenää ja virheetöntä ihoa. Babyface on enemminkin söpö kuin kaunis. Lukiossa luokallani oli sekä söpöjä että kauniita, ja ja nämä söpöt olivat juurikin niitä babyfaceja. Mutta tottakai söpökin voi olla kaunis ja useimmiten onkin. Babyface ei tarkoita sitä, että kuusikymppinen näyttää kolmekymppiseltä, vaan sitä, että 20-vuotias näyttää 15-16-vuotiaalta.

Vierailija
25/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmoni mies preferoi meitä söpöjä ja pitää seksikkäänä. Emme ole uhkaavia nääs. Klassisenkauniit naiset ovat upeita ja uljaita, mutta jotkut heistä vaikuttavat helposti vähän kylmiltä.

Vierailija
26/26 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillähän ne markkinat just suurimmat ovat...Miehet kun kuolaa mielellään teinejäki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi