Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat naiset, missä teitä voisi tavata?

Vierailija
21.10.2020 |

Niin, siis kun on niin vaikea löytää 25-35v hoikkaa naista treffiseuraksi. Missä te liikutte? Oletteko jollakin deittisivulla?

T. Mies 30v, akateeminen ja atleettinen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa naiset äkäisiä! Miksiköhän? :)

Ovat vihaisia, koska eivät kelpaa miehille.

Vierailija
22/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen ja atleettinen. Oikeasti! Kenenkään oikeasti miehekkään ei täällä tarvitse ruikuttaa naisettomuuttaan. Jospa vielä katsoisit kerran siihen peiliin. Tosin päässä sinulla se pahin vika on. Jos ei ole muita kriteereitä kuin hoikka, mene Pietariin. Sieltä saattaa jokunen harakka löytyä, joka juoksee kiiltävän perässä ainakin. 

Jos hän on akateeminen ja atleettinen niin miksi sitä ei saa mainita?

Miksi täytyy dissata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee niin, että vain miehen kroppaan ja ulkonäköön saa esittää toiveita. Ei naisen. Mies ei myöskään saa kehua itseään akateemiseksi ja atleettiseksi. Vain nainen saa!

Vierailija
24/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän mä, kotona ja töissä.

Mutta vaikka pidän itseni kunnossa ja hoikkana niin mielenkiinto lopahtaa heti jos mies etsii naista hoikkuus suurimpana kriteerinä, ei nappaa sit yhtään.

Minulle tuo hoikkuus kriteerinä on taas pieni toivon pilkahdus koska naisellisen muodokasta minusta ei saa millään kilomäärällä. :D

Vierailija
25/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumaliste on tässä meillä naisten metsästäjä ku vauvva foorumilta kyselee :DD Mut empä kyllä tiiä, varmaa ihmiset usein tapaa harrastuksissa, töissä, tuttavien kautta jne.

Miksei vauvapalstalla voi kysellä? Meinaatko ettei täällä ole hoikkia naisia ja voi lapsettomat ja sinkkunaiset lukea foorumia kun kuitenkin aihe vapaa?

Vierailija
26/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgithan muotoilevat naisensa sellaiseksi kuin haluavat, ainakin USA:ssa. Tosin enpä luottaisi heidän makuunsa, jos on todella plastiikkia eli ihonsiirtoja, botoksia ja täyteaineita. Aika pelottavia lopputuloksia, jos kaikki on jo tehty. Ja eikun uutta putkeen ....

Vierailija
27/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en koronan takia paljon liiku, toki Tinderistä löytää. Ennen koronaa kävin töissä, joten metrossa olin, kävin välillä ulkona syömässä, useimmiten kuitenkin kaupassa tai kirjastossa tms. Koiran kanssa kävelyllä tai kavereiden kanssa karaokebaarissa.

Hoikat kaverini taas käy eri työpaikoilla, jotkut käy salilla, toiset laulutunneilla, yksi vierailee usein museoissa. Ratsastustallilla käy yksi myös ja toinen avantouimassa.

Eli jos laihuus on ensimmäinen kriteeri, niin vaikeaksi menee. Etenkin kun ei ole mitään sääntöjä missä laihat tai lihavat saavat liikkua. Ihan samoissa paikoissa ovat sekaisin. Ihan siis siellä missä ihmisiä on, on vastaus sun kysymykseen.

Hoikka ja laiha ei ole sama asia.

Vierailija
28/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en koronan takia paljon liiku, toki Tinderistä löytää. Ennen koronaa kävin töissä, joten metrossa olin, kävin välillä ulkona syömässä, useimmiten kuitenkin kaupassa tai kirjastossa tms. Koiran kanssa kävelyllä tai kavereiden kanssa karaokebaarissa.

Hoikat kaverini taas käy eri työpaikoilla, jotkut käy salilla, toiset laulutunneilla, yksi vierailee usein museoissa. Ratsastustallilla käy yksi myös ja toinen avantouimassa.

Eli jos laihuus on ensimmäinen kriteeri, niin vaikeaksi menee. Etenkin kun ei ole mitään sääntöjä missä laihat tai lihavat saavat liikkua. Ihan samoissa paikoissa ovat sekaisin. Ihan siis siellä missä ihmisiä on, on vastaus sun kysymykseen.

Hoikka ja laiha ei ole sama asia.

Miten niin? Mikä ero niissä on? Molemmaksi on kutsuttu enkä ainakaan itse ole koskaan miettinyt että niillä olisi eroa. Mitä nyt hoikka ehkä kuulostaa himpun verran nätimmältä. Vähän sama kun sanoisi pullea tai läski.

Vierailija
29/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää älykäs mies? Ai niin, ei mistään, koska niillähän on pää paskaa täynnä kuten ap:llä :))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän