Hoikat naiset, missä teitä voisi tavata?
Niin, siis kun on niin vaikea löytää 25-35v hoikkaa naista treffiseuraksi. Missä te liikutte? Oletteko jollakin deittisivulla?
T. Mies 30v, akateeminen ja atleettinen
Kommentit (30)
Voi jumaliste on tässä meillä naisten metsästäjä ku vauvva foorumilta kyselee :DD Mut empä kyllä tiiä, varmaa ihmiset usein tapaa harrastuksissa, töissä, tuttavien kautta jne.
Akateeminen ja atleettinen. Oikeasti! Kenenkään oikeasti miehekkään ei täällä tarvitse ruikuttaa naisettomuuttaan. Jospa vielä katsoisit kerran siihen peiliin. Tosin päässä sinulla se pahin vika on. Jos ei ole muita kriteereitä kuin hoikka, mene Pietariin. Sieltä saattaa jokunen harakka löytyä, joka juoksee kiiltävän perässä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ja atleettinen. Oikeasti! Kenenkään oikeasti miehekkään ei täällä tarvitse ruikuttaa naisettomuuttaan. Jospa vielä katsoisit kerran siihen peiliin. Tosin päässä sinulla se pahin vika on. Jos ei ole muita kriteereitä kuin hoikka, mene Pietariin. Sieltä saattaa jokunen harakka löytyä, joka juoksee kiiltävän perässä ainakin.
Ihan uteliaisuudesta. Mitä pidät "miehekkäänä"? Itse en koe koskaan olleeni mitenkään erityisen miehekäs mies mutta on sitä joskus ihan kivojen ja nättien naisten kanssa suhteisiin päätynyt. En AP
Vierailija kirjoitti:
Voi jumaliste on tässä meillä naisten metsästäjä ku vauvva foorumilta kyselee :DD Mut empä kyllä tiiä, varmaa ihmiset usein tapaa harrastuksissa, töissä, tuttavien kautta jne.
tää on semmonen oikee miesten mies, kunnon a-luokan alfauros :D
Onpa naiset äkäisiä! Miksiköhän? :)
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan jaksa näitä lapsellisia provoja.
Olen hoikka, mutta 30-vuotias on minulle liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta. Mitä pidät "miehekkäänä"? Itse en koe koskaan olleeni mitenkään erityisen miehekäs mies mutta on sitä joskus ihan kivojen ja nättien naisten kanssa suhteisiin päätynyt. En AP
No hae niitä sieltä, mistä olet ennenkin hakenut.
Ei mies saa sanota haluavansa hoikkaa naista! Lihavienkin täytyy kelvata! >: (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hae niitä sieltä, mistä olet ennenkin hakenut.
:D Mitä? Siis ihan vaan kyselin uteliaisuudesta. Onpas ihmiset täällä internetissä nykysin äkäsiä ei täällä saa mistään asiasta lepposaa keskustelua aikaseks vaikka kuinka yrittää olla kettuilematta.
Käyn lähinnä töissä, joskus kaupassa. Bussissa tai metsäpolulla saatat nähdä noiden lisäksi.
En "liiku" missään - koska tämän hetkinen maailman tilanne. Teen töitä etänä, treenaan täysin kotona ja liikun luonnossa metsässä koiran kanssa missä muita ihmisiä ei kohtaa. Tinderissä tms. appeissä en hengaile, koska siellä vastaan tullut tähän asti vain petiseuraa etsiviä.
Missä siis minut voi kohdata? Varmaan ruokakaupassa.
Olen lannistuneena pitänyt parin vuoden taukoa nettideittailusta, yritän kohtapuoliin uudestaan. Minulle voisi jutella ihan kaupassa tai kirjastossa jos samoille hyllyille satutaan. Aikomuksena oli aloittaa sisäliikuntaharrastuksia mutta sitä taitaa joutua odottaman.
-kolmekymppinen bmi 19
No itse en koronan takia paljon liiku, toki Tinderistä löytää. Ennen koronaa kävin töissä, joten metrossa olin, kävin välillä ulkona syömässä, useimmiten kuitenkin kaupassa tai kirjastossa tms. Koiran kanssa kävelyllä tai kavereiden kanssa karaokebaarissa.
Hoikat kaverini taas käy eri työpaikoilla, jotkut käy salilla, toiset laulutunneilla, yksi vierailee usein museoissa. Ratsastustallilla käy yksi myös ja toinen avantouimassa.
Eli jos laihuus on ensimmäinen kriteeri, niin vaikeaksi menee. Etenkin kun ei ole mitään sääntöjä missä laihat tai lihavat saavat liikkua. Ihan samoissa paikoissa ovat sekaisin. Ihan siis siellä missä ihmisiä on, on vastaus sun kysymykseen.
Mistä löytää kiva ja vapaa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään oikeasti naisellisenkaan ei tarvitse valittaa täällä miehettömyyttään. Katsoisitte peiliin tekin!
Vierailija kirjoitti:
No kun ne ei ole niitä hoikkia.
Täällähän mä, kotona ja töissä.
Mutta vaikka pidän itseni kunnossa ja hoikkana niin mielenkiinto lopahtaa heti jos mies etsii naista hoikkuus suurimpana kriteerinä, ei nappaa sit yhtään.
No tämä palsta nyt ainakin on väärä paikka.