Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat naiset, missä teitä voisi tavata?

Vierailija
21.10.2020 |

Niin, siis kun on niin vaikea löytää 25-35v hoikkaa naista treffiseuraksi. Missä te liikutte? Oletteko jollakin deittisivulla?

T. Mies 30v, akateeminen ja atleettinen

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä palsta nyt ainakin on väärä paikka.

Vierailija
2/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumaliste on tässä meillä naisten metsästäjä ku vauvva foorumilta kyselee :DD Mut empä kyllä tiiä, varmaa ihmiset usein tapaa harrastuksissa, töissä, tuttavien kautta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ja atleettinen. Oikeasti! Kenenkään oikeasti miehekkään ei täällä tarvitse ruikuttaa naisettomuuttaan. Jospa vielä katsoisit kerran siihen peiliin. Tosin päässä sinulla se pahin vika on. Jos ei ole muita kriteereitä kuin hoikka, mene Pietariin. Sieltä saattaa jokunen harakka löytyä, joka juoksee kiiltävän perässä ainakin. 

Vierailija
4/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilevat.

Vierailija
5/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen ja atleettinen. Oikeasti! Kenenkään oikeasti miehekkään ei täällä tarvitse ruikuttaa naisettomuuttaan. Jospa vielä katsoisit kerran siihen peiliin. Tosin päässä sinulla se pahin vika on. Jos ei ole muita kriteereitä kuin hoikka, mene Pietariin. Sieltä saattaa jokunen harakka löytyä, joka juoksee kiiltävän perässä ainakin. 

Ihan uteliaisuudesta. Mitä pidät "miehekkäänä"? Itse en koe koskaan olleeni mitenkään erityisen miehekäs mies mutta on sitä joskus ihan kivojen ja nättien naisten kanssa suhteisiin päätynyt. En AP

Vierailija
6/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumaliste on tässä meillä naisten metsästäjä ku vauvva foorumilta kyselee :DD Mut empä kyllä tiiä, varmaa ihmiset usein tapaa harrastuksissa, töissä, tuttavien kautta jne.

tää on semmonen oikee miesten mies, kunnon a-luokan alfauros :D

Vierailija
7/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naiset äkäisiä! Miksiköhän? :)

Vierailija
8/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmaan jaksa näitä lapsellisia provoja.

Vierailija
9/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta 30-vuotias on minulle liian vanha.

Vierailija
10/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta. Mitä pidät "miehekkäänä"? Itse en koe koskaan olleeni mitenkään erityisen miehekäs mies mutta on sitä joskus ihan kivojen ja nättien naisten kanssa suhteisiin päätynyt. En AP

No hae niitä sieltä, mistä olet ennenkin hakenut. 

Vierailija
11/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies saa sanota haluavansa hoikkaa naista! Lihavienkin täytyy kelvata! >: (

Vierailija
12/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hae niitä sieltä, mistä olet ennenkin hakenut. 

:D Mitä? Siis ihan vaan kyselin uteliaisuudesta. Onpas ihmiset täällä internetissä nykysin äkäsiä ei täällä saa mistään asiasta lepposaa keskustelua aikaseks vaikka kuinka yrittää olla kettuilematta.

Vierailija
13/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähinnä töissä, joskus kaupassa. Bussissa tai metsäpolulla saatat nähdä noiden lisäksi.

Vierailija
14/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "liiku" missään - koska tämän hetkinen maailman tilanne. Teen töitä etänä, treenaan täysin kotona ja liikun luonnossa metsässä koiran kanssa missä muita ihmisiä ei kohtaa. Tinderissä tms. appeissä en hengaile, koska siellä vastaan tullut tähän asti vain petiseuraa etsiviä.

Missä siis minut voi kohdata? Varmaan ruokakaupassa.

Vierailija
15/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lannistuneena pitänyt parin vuoden taukoa nettideittailusta, yritän kohtapuoliin uudestaan. Minulle voisi jutella ihan kaupassa tai kirjastossa jos samoille hyllyille satutaan. Aikomuksena oli aloittaa sisäliikuntaharrastuksia mutta sitä taitaa joutua odottaman.

-kolmekymppinen bmi 19

Vierailija
16/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en koronan takia paljon liiku, toki Tinderistä löytää. Ennen koronaa kävin töissä, joten metrossa olin, kävin välillä ulkona syömässä, useimmiten kuitenkin kaupassa tai kirjastossa tms. Koiran kanssa kävelyllä tai kavereiden kanssa karaokebaarissa.

Hoikat kaverini taas käy eri työpaikoilla, jotkut käy salilla, toiset laulutunneilla, yksi vierailee usein museoissa. Ratsastustallilla käy yksi myös ja toinen avantouimassa.

Eli jos laihuus on ensimmäinen kriteeri, niin vaikeaksi menee. Etenkin kun ei ole mitään sääntöjä missä laihat tai lihavat saavat liikkua. Ihan samoissa paikoissa ovat sekaisin. Ihan siis siellä missä ihmisiä on, on vastaus sun kysymykseen.

Vierailija
17/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää kiva ja vapaa nainen?

Vierailija
18/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään oikeasti naisellisenkaan ei tarvitse valittaa täällä miehettömyyttään. Katsoisitte peiliin tekin!

Vierailija
19/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ne ei ole niitä hoikkia.

Vierailija
20/30 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän mä, kotona ja töissä.

Mutta vaikka pidän itseni kunnossa ja hoikkana niin mielenkiinto lopahtaa heti jos mies etsii naista hoikkuus suurimpana kriteerinä, ei nappaa sit yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä