Miten paljon tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Itselläni palkkapäivä ensi viikolla,joten tällä hetkellä vajaa tonni :-)
Kommentit (159)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:09"]
Käyttötilillä 2800, säästötilillä 5000, lisäksi osakkeissa yli 30 000 ja jotain rahastoja lisäksi. Ja on ihan hyvin asiat, mutta kyllä minusta jokaisella olisi hyvä jonkinlainen säästösumma olla pahan päivän varalle, voi sairastua, tulla työttömyyttä tai sattua omaisuudelle isompia vahinkoja, joita vakuutus ei korvaakaan.
[/quote]
Minulla oli säästöjä, sitten tuli mainitsemasi paha päivä ja säästöt meni. Paha päivä jatkuu toistaiseksi joten säästöjäkään ei ehdi kertyä. Välillä tuntuu että ne joilla on massia tileillä ja paasaavat niistä pahoista päivistä, eivät ole sellaisia kohdanneet.
[/quote]
Pahoja päiviä yleensä helpottaa vakuutukset.
[/quote]
Ei helpota.
[/quote]
Kerroppa mikä on sellainen paha päivä että vakuutus ei siihen auta rahallisesti?
[/quote]
Meillä on mennyt lapsettomuushoitoihin reilusti yli 20 tuhatta. Julkinen puoli ei ota meitä hoitoon. Sehän tietysti jokaisen henkilökohtainen asia onko lapsettomuus 'paha päivä' vai ei. Minulle se on ollut erittäin raskas kokemus ja olen kiitollinen, että taloudellinen tilanteemme on sallinut meidän käyttää yksityistä klinikkaa. Ja olen todella onnellinen että olen yhden lapsen saannut.
[/quote]
Klinikallanne ei ollut Kela-suorakorvausmenettelyä? Omavastuu?
Miksette päässeet julkiselle?
34 t €. Olen työtön. Enkä valehtele.
Opintolainaa toisella tilillä noin 1200€ ja käyttörahaa loppukuuksi (opintotukipäivään asti) jotakuinkin 50€ + 20€ käteistä. Yksinelävä opiskelija olen
0 e :) laskut maksettu ja ruokaa on pakkasessa
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:10"]
Joo täällä taitaa vähän olla av-mammoilla värikyniä käytössä vähän =D epäilen ettei kenelläkään ole näitä summia,mitä sanovat.
Mulla on 290e,tuet tulee kuun alussa joten eiköhän tuolla pärjää =)
[/quote]Tämä yhteiskunta ei toimisi, jos kaikki eläisivät tuilla. Joidenkin meistä on tehtävä töitä ja maksettava niitä veroja.
80e. Rahaa tulee kuukauden päästä.
Huvittava tuo, joka itki lapsettomuushoitoihin uponneita tonneja. Lapsen elättäminen aikuiseksi kun maksaa reippaasti päälle sata tonnia.
Säästötileillä jotain 30 000€ ja käyttötilillä suunnilleen 1900€. Olen opiskelija, joten opintotuki on 470€, josta solun vuokraan menee 337€.. Kesätöiden päätyttyä käyttötilillä oli reilu 3000€, niillä rahoilla pärjään mainiosti vaikka omistan autonkin. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot ;) Olen 20-vuotias tyttö ja opiskelen Helsingissä.
Joo siis tuo lapsettomuushoitoihminen vastasi minun viestiini, ja meillä on neljä lasta, jokaisella on omilla tileilläkin kymppitonni, saati mitä heihin on muuten kulunut, ja esim isoihin autoihin ja yli 200 neliön omakotitaloon. 20 000 on pikkurahaa siihen verrattuna.
28
Käyttötilillä noin 3000e ja säästötilillä noin 300 000e.
T. Nuorimies
Mun tilillä on niin paljon rahaa, että pankki joutuu kuskaamaan sitä ulkomaille rekalla, koska ei mahdu niiden säiliöön. Sit mä heräsin ja tarkastin saldon, joka on kaksinumeroinen ja pilkku välissä.
Käyttötilillä luullakseni about 1500 euroa. Palkkapäivä 15.2.
Säästötilillä noin 6500 euroa
Korkotilillä 16 000 euroa
Rahastoissa noin 69 000 euroa
Lisäksi osakkeissa jokunen tonni.
Käyttötileillä noin 900e, palkka tulee 7.päivä. Säästötilillä 2500e, mutta olenkin säästänyt pienestä palkastani vasta 3kk.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:44"]
Säästötileillä jotain 30 000€ ja käyttötilillä suunnilleen 1900€. Olen opiskelija, joten opintotuki on 470€, josta solun vuokraan menee 337€.. Kesätöiden päätyttyä käyttötilillä oli reilu 3000€, niillä rahoilla pärjään mainiosti vaikka omistan autonkin. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot ;) Olen 20-vuotias tyttö ja opiskelen Helsingissä.
[/quote]
Ja väität että nuo 30ke säästössä on omalla työllä tienattuja?
Tilillä on pari sataa, säästöissä rahastoina ja osakkeina on n. 8000 €.
Ei kai tässä ketjussa sitä kysytty, onko ne rahat työllä tienattu tai tukia vai mitä.
Ei, mutta jos 20v opiskelija, jolla on 30ke tilillä ohjeistaa "ei ne suuret tulot vaan pienet menot" , niin on parempi olla itse tienattua rahaa. Muuten olisi äärettömän noloa elvistelyä kultalusikalta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Ja väität että nuo 30ke säästössä on omalla työllä tienattuja?
[/quote]
Ei kai täällä kukaan sellaista väitä? Suurin osa täällä on saanut mammalta ja pappalta kivan pikku pesämunan kun muutti sieltä pöndeltä isoon kaupunkiin.
Suomessa on luvattoman paljon näitä metsänomistajia.
Yhteensä kummaltakin tililtä laskettuna 700 e paikkeilla. Kotona säästössä vähän yli tonni. Säästöä kerryttävässä tilillä 4000 e. Mutta en laske noita säästöjuttuja mihinkään elämiseen, joten tolla 700 elätään 15.2 saakka. Laskut onneksi maksettu, joten hyvin pärjätään!
N.900€. Tänään tuli palkka, laskut pitää vielä maksaa :)