Miten paljon tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Itselläni palkkapäivä ensi viikolla,joten tällä hetkellä vajaa tonni :-)
Kommentit (159)
Ehkä yhteensä kaikilla tileillä noin neljä tonnia. Peruskäyttiksellä ehkä 500. Laskut maksettu. Pakko pärjää.
Miten teillä on noin vähän rahaa tilillä, käyttekö töissä? Itsellä joku 5000 euroa. Toisaalta mulla ei ole lapsia.
käyttötilillä tällä hetkellä n. 100-200€, säästötilillä 17000, ja osakkeessa 12000.
Palkka tuli tänään, laskuja on maksettu ja kaupassa käyty, nyt on tilillä reilu 1300e. Siitä menee ainakin vielä 700e laskuihin ja loppu jää sitten kuukauden ruokarahaksi ja mahdollisiin yllätyskuluihin kahdelle hengelle eli minulle ja miehelleni.
Mun tileillä yhteensä noin 38 300 eur, ja pelottaa millä pärjään eläkkeellä. Ne on kuulema aivan surkeat. Mitään realisoitavaa ei ole, ja rutiköyhä olen jo nyt. Niin paska palkka etten pysty säästämään, vaikka olen sairaan nuuka.
200€ käyttötilillä ja 1000€ säästötilillä. Muutimme juuri ja oli paljon hankintoja. Nyt kevät eletään säästellen rahaa.
käyttötilillä on 67 €, mutta säästötilillä on vähän yli 4000€. ensi viikolla tili pyrin pärjäämään etten koskisi säästötiliin.
n. 400 e ja 200 euroa on säästössä. Palkka tulee viikon päästä ja nyt on ollut poikkeuksellisen paljon menoja joten ei mitään hätää :)
250 € käyttötilillä. Mitään pakollisia menoja ei enää tässä kuussa ole. Viikon päästä tulee palkka. Ihan ok tilanne, kun näyttää siltä, että voin taas ruveta säästämään. Pitkään elelin kuitenkin täysin kädestä suuhun eli loppukuusta tili oli tyhjä ja kuola valuen vaan odottelin seuraavaa palkkaa.
Juu mulla on miljoonia käyttötilillä ja toinen miltsi sijoitusrahastoissa että osakkeissa. Ja ferrari pihassa, lapset reippaita terveitä sinisilmäisiä kultakutreja, minä 30-v freesi urakotiäiti joka näyttää 20-vuotiaalta. Mies pitkä ja komea ja hirrrrrveesti rahaa. Jokaisella meistä on oma poni ja hevonen ja me asutaan tosi korkeella. Päätä huippaa.
(todellisuudessa olen lapseton opiskelija, käyttörahaa 0 euroa ja mies työtön, saa jotain projektitöitä silloin tällöin, rahaa jää kuukaudessa se 60 euroa laskujen jälkeen syömiseen minulla, miehellä ehkä 150 euroa enemmän työttömyyskorvauksien jälkeen. näistä ei pahemmin säästellä...)
mämyyn pilluu, tulot on aikas hurjat, eikä mene veroa.
Saan käteen noin 5000 euroa
avokin kanssa yhteensä käyttötileillä 6000e + yhteisellä "taloustilillä" 2000e + osakkeissa 370ke + velaton okt 34v+38v, ei metsää
Käyttötilillä noin 2 100 euroa. Säästötilillä suunnilleen 14 000 euroa.
Kaapin päällä reilu 20000€, muualle jemmattuna 35000€ ja pankkitilillä 300€... Olen työtön, nostan kaikki mahdolliset tuet ja teen pimeää duunia kahteenkin paikkaan. =)
:) Mullakin akaapin päällä 40 donaa ja kaapin alla toiset samanlaiset. Sängyn alla kans ja en tee mitään töitä, nostan kaikki tuet ja käyn kavereitten kustannuksella syömässä ja juomassa. Huijaan niiltä rahaa elämiseen surullisilla tarinoilla mukaköyhyydestäni...hyvin tulee rahaa! :D
Hmm mitähän... taitaa olla käyttötilillä n. 100e, säästötilillä jotaikin senttejä, s-tilillä pari kolme kymppiä.
Vastavalmistunut 22v työtön olen, heh. Seuraavan kerran rahaa tulee viimeistään kuun vaihteessa asumistuen muodossa, työttömyystukihakemukseeni kela ei viel ole vastannu mitään.
Eikö näissä voi edes netissä anonyymisti olla rehellinen? :D
73 jatkaa...
On jotenkin toivoa antavaa lukea täällä tällaisista summista varsinkin jos ne on säästetty omasta palkasta. Itse olen tällä hetkellä työttömänä kahdesta ammatista huolimatta. Ja muutenkin ollut vain työmarkkinatuella ja palkkatuetussa työssä, ns oikeasti töissä en ole ollut ikinä. Tuloni ovat siis olleet enimmillään tonnin kuussa. Nyt työttömänä saan pari lanttia yli 700e. Siitä sitten vuokrat, laskut, eläminen, ylimääräistä ei jää yhtään. Onneksi en polta/juo. Mutta kyllä rehellisesti sanottuna leipii tämä tilanne. Työttömänä on tosi moni muukin täällä, sekä nuoret että vanhemmat (olen 25), kilpailu avoimista työpaikoista on kova. Toisaalla olisi varmasti töitä, mutta en voi lähteä täältä poiskaan (sukulainen hoidettavana). Mutta voihan aika hyvää elämää viettää vähävaraisenakin. Vaikka nihkeää välillä onkin.
terv. se, jonka tilillä on 1,21e. Ai niin ja onhan mulla säästöpurkissa suunnillen 108e.