Miten paljon tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Itselläni palkkapäivä ensi viikolla,joten tällä hetkellä vajaa tonni :-)
Kommentit (159)
Nauran perseeni irti näille kateellisille siivoojapalkalla eläville yh- äideille, jotka katkeruudessaan dislikettää, kun vähänkin jollain on enemmän sukanvarressa :'D
Terv. Sama 15v tyttö
Ps. Kiitos perinnön, omistan huomattavan paljon rahaa ( satojatuhansia) sekä n. 300000 e arvoisen asunnon Helsingistä.
Noin 9300 palkkatilillä. Tili tulee 30. päivä.
About 20 000. Säästän asuntoa varten.
N. 650 e. Säästössä 1800e. Palkka 14.2.
n.490e, se meneekin melkein kokonaan kun maksan lasten päivähoitomaksun kuun vika päivä. Sitten onkin tili taas tyhjä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:03"]On teillä pullat hyvin uunissa. Jokaisella jotain tonneja tilillä, huh huh :)
[/quote]
70 euroa, mutta kun maksan kiireelliset laskut, niin 0 euroa.
Hieman alle 300 e eli harvinaisen paljon.
3000 e. Ihan hyvä summa, sillä palkan tulosta jo 10 päivää.
19 täällä, tuo kahdeksantonnia on sen takia kun sain juuri ennakoperintöä muut töistä kertyneitä säästöjä. Käyttötilillä yleensä vähemmän mutta sain kaksi päivää sitten yllättäen 500.
Eli on vain vähän epätyypillinen rahatilanne itselle.
Käyttötilillä varmaa yli 3000, en ole katsonut pitkään aikaan. Pienet menot. Säästötilillä ehkä 5000. Lainatilillä 1000. Ruokatilillä ehkä 600.
Palkka 4600 euroa kuukaudessa.
Osakkeet ja säästötilin rahat olen itse hankkinut ja säästänyt. Korkotilillä ja rahastossa oleva varallisuus on isäni perintönä saatua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:54"]
Käyttötilillä luullakseni about 1500 euroa. Palkkapäivä 15.2.
Säästötilillä noin 6500 euroa
Korkotilillä 16 000 euroa
Rahastoissa noin 69 000 euroa
Lisäksi osakkeissa jokunen tonni.
[/quote]
Paljonko sun palkka on?
[/quote]
Palkka 4600 euroa kuukaudessa.
Osakkeet ja säästötilin rahat olen itse hankkinut ja säästänyt. Korkotilillä ja rahastossa oleva varallisuus on isäni perintönä saatua.
4700 e. Alkukuusta tulee rahaa taas.
Itselläni n. 30 euroa. Tänään tuli ansiosidonnaiset ja maksoin laskut joten melkein kaikki menikin samantien :)
Loppukuun joudunkin sitten rahoittamaan mastercardilla :(
Käyttötilillä n. 830e, seuraava palkka 15.2.
Tällä välin tulee vielä n. 400e palkkioita.
Kaksi henkeä ja kaikki laskut maksettu, pärjätään.
reilu 2 hunttia. Sillä pärjään tilipäivään, suuret hankinnat ostettu juuri. Olis se kiva, kun pystyis säästämään, mutta ei taida olla realistista mun tuloilla ja menoilla, joista ei mitään voi karsia.
Käyttötilillä 1300 e, säästössä 45 000. Myin tosin juuri asuntoni.
Käyttötilillä noin 4000e. Palkkapäivä oli just.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:10"]
Joo täällä taitaa vähän olla av-mammoilla värikyniä käytössä vähän =D epäilen ettei kenelläkään ole näitä summia,mitä sanovat.
Mulla on 290e,tuet tulee kuun alussa joten eiköhän tuolla pärjää =)
[/quote]
Meinaatko että kaltaisesi tuilla elävät persaukiset kirkonrotat olisi tässä maassa tai foorumilla enemmistönä?
[/quote]
Haha,olen kyllä ihan korkeakouluopiskelija ja puhuin opintotuesta :-)