Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttävätkö n. 20-vuotiaat mielestäsi lapsilta verrattuna n. 25-vuotiaisiin?

Vierailija
24.01.2014 |

Perustele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiailla on vielä kasvoissa lapsenpyöreyttä, joten näyttävät mielestäni vielä "teini-ikäisiltä". Sitten 25-vuotiailla vanheneminen on jo yksilökohtaisempaa, jotkut näyttää vielä parikymppisiltä, toiset taas menisivät kolmekymppisistä. Varmaan huonoilla elämäntavoilla osuutta asiaan, ne alkaa näkyä tuolloin, ainakin naisilla/tytöillä (kumpaa nimitystä sitten käyttääkään)..

Vierailija
2/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toisen vuoden yo-opiskelija (21v), ja todella vaikeaa arvioida kanssaopiskelijoiden ikää vuosikurssista riippumatta. Olen siis alalla, jossa aloittavien opiskelijoiden keski-ikä on melko nuori, eli opiskelijakunnan ikä sijoittuu kaikkinensa sinne 19-27 vuoden tuntumaan. Miesopiskelijoiden iän arviointi ulkonäön perusteella helpompaa, mutta naisten liki mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin diskossa kakskytkesäiset näyttävät pennuilta

Vierailija
4/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hirveästi ihmisestä. Itse olen 22 ja näytän värittömältä pikkupojalta verrattuna yhtään kehenkään, mutta mielestäni huolella ja asiallisesti meikatusta naishenkilöstä ei välttämättä kovin helposti tarkkaa ikää osaa määritellä. Varsinkaan noinkaan vähäistä ikäeroa, 5v, ei välttämättä näe.

Vierailija
5/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on taas aktivoitunut, ketjuja tulee kuin tykin suusta.

Vierailija
6/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite 24 ja ihan saman näköinen ko 19-vuotiaana

Vierailija
7/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut omia, jo aikuisia lapsiani ja kyllä minusta tuossa välissä tapahtuu "aikuistuminen". En osaa selittää, mistä se johtuu tai mitä kasvoissa tapahtuu. Kuitenkin 25-vuotias näyttää selvästi aikuiselta ja 20-v ei.