Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meinaa löytyä kirppiksiltä koskaan mitään

Vierailija
24.01.2014 |

Tulin justiinsa eräältä kaupungin suosituimmalta kirpparilta ja eipä sieltä mitään kummempaa löytynyt. Olen nuorekas ja hoikka, kaikki mitkä ovat vähän edes mukavannäköisiä ovat jostain H&M:stä tai Gina Tricotista. Näilläkin hinta voi olla noin 10e. Huhhuh. Miksi ees ihmiset käy ostamassa H&M -vaatteita jos suurin osa päätyy kirppikselle... Nukkaantuneita hyvin monet vaatteet. Noh löysin kumminkin 4 eurolla H&M:n kauniin jakun lohdutukseksi, koska en halunnut taas lähteä tyhjin käsin... 

Mitä mieltä ootte, onko kirppiksiltä vaikea löytää juttuja? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan riippuu. Kerran ostin käytännössä yhden pöydän tyhjäksi, kun kaikki pöydän vaatteet ja tavarat olivat juuri sitä, mitä olin etsimässäkin. Usein en sitten löydä mitään; poikien vaatteet sadasta sentistä ylöspäin ovat usein jo melko kuluneita. Meillä niiden pitää kestää vielä kahdella pojalla, joten ostamatta jää. Parhaimmat löydöt olen tehnyt nettikirppiksiltä.

Vierailija
2/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuossa alkusyksystä kirppiksiltä ihan hullun lailla edullisesti vaikka mitä klassista vaatetta, kenkää ja laukkua itselle ja pojallekin yläosia, vähemmän alaosia.

Nyt kun olen pari kertaa käynyt tässä joulun-tammikuun aikoihin, olen joutunut palaamaan kotiin tyhjin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kirppareilta on helppo löytää vaatteita, olen myöskin nuorekas ja hoikka. En ehkä ihan joka kerta löydä, mutta usein kuitenkin ja yleensä useamman kuin yhden vaatteen. Osaan jo skannata katsellani myyjien pisteitä niin, että näen kertasilmäyksellä ovatko vaatteet kokoani ja tyyliäni. Jos ovat, niin katson muutaman tuotteen hinnat ja jos hintataso on ok, katselen koko rekin läpi ajatuksen kanssa. Toki jos laatua haluaa, niin pitää itsekin tietää tosi tarkkaan mitä hakea.

Vierailija
4/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä ja kesällä löytyy paremmin kuin syksyllä ja talvella! Kevät kuitenkin ehdottomasti parasta aikaa, talvi huonointa. Kai ihmiset vain siivoavat nurkkiaan innokkaammin keväisin..? :)

Vierailija
5/5 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tuuripeliä! Mun mielestä täällä omalla paikkakunnallani on hirvittävän huono kirppistarjonta, kirppareilla on just tosi paljon ap:n mainitsemaa halpaketjutavaraa. Olen kyllä tehnyt muutamia ihan hyviäkin löytöjä, mm. käyttämättömät Tom'sin kangaskengät (olin suunnitellut ostavani semmoiset) ja ihan ok-kuntoinen Molon haalari (suosimme lapsella tuota merkkiä) ja joitain muita juttuja, mutta yleensä kirpparilta saa poistua tyhjin käsin.

Sen sijaan parin muun paikkakunnan kirppiksiltä, joilla käyn säännöllisesti, olen tehnyt mahtavia löytöjä! Viimeksi löysin todella hyväkuntoisen äitiystakin, hyvin vähän pidetyt Vikingin goret lapselle juuri halutussa koossa, Ruskovillan villahousut ja hyviä vauvanvaatteita. Nämä vuokrakirppikseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi