Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Clomistit vko30~

24.07.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora

[/quote]

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinan viestiin viitaten; etta mulla antoi tassa kierrossa lekuri clomit kp 3-5! Mikskohan se lyhensi clomikiertoa, huomenna jos alkais taidankin rimpauttaa sille...

Eipa tassa muuta, sangynpohjalle kommin!! Hyvat yot!

Vierailija
42/60 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mammaksin sivuja aikasemmin ja huomasin et siellä on ruvettu ottamaan postituskuluja 2e jos tilauksen arvo on alle 20e.

Onneksi ei kuitenkaan sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puh pah pelistä pois tässä kierrossa. Sinnitelkäähän Hanna ja Adette mukana!

Nyt oli paljon kirjoituksia ja kaikkiin kysymyksiin en osaa kyllä kommentoida, enkä kyllä just nyt jaksakaan. Tiedän kyllä, että en raskaudu luomusti, mutta ainahan se vähän nippasee. Kp3 tulee pahin " lama" , mutta onneksi on äiti tulossa kylään ja laulukeikka lauantaina, niin on muuta ajateltavaa. Mutta nyt pääsen varaamaan lääkäriaikaa ja suunnittelemaan jatkohoitoja! Kirjoittelen lisää, kun vähän tokenen=)

Vierailija
44/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista pinoista vielä, että lueskelen kyllä lapsettomia ja harvakseltaan vastailen joihinkin yksittäisiin kysymyksiin, jos liippaa läheltä. En tiedä kanssa olenko " lapseton" , mullahan on lapsi. Tosin " hoidolla" aikaansaatu. Onko clomit sitten oikea hoito vai pidetäänkö sitä luomuna, niin se on kai makuasia..tuntuu ainakin, että lapsettomien puoli on aika sisäänpäinlämmennyt eli ei tule vastauksia, jos kysyt jotain ym. Kirjottelen ahkerasti myös vilttiketjuun ja 60-lukulaisiin. Monikulttuurisia lueskelen jonkinverran myös, mutta oon kyllä niitten jutuista ihan pihalla. En tarkoita tuota pahalla, mutta kun tuo oma " ulkkis" on niin " suomalainen" . Ja niin ihana.

Vierailija
45/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinhan minä yrittää tuolla odotuspuolela joitain huudella :)

olen vaan aika tumpelo vielä tän koneen kanssa,etten mitään päivityksiä varmaan ala pitää,mutta joka viikko jokainen voisi kirjoitella siellä kuulumisiaan jos haluaa ja tekin voisitte käydä siellä lukemassa ja tietysti tulla pian mukaan... :)

Vierailija
46/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä löytyykö ketään :)

Vierailija
47/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yoo:lle etta tuo sivun ' yllapitohan' tarkoittaa lahinna etta avais sen viikko/kuukausipinon ja silloin talloin ite nostelee sivua jos alkaa tippua pitkalle! hanna esim. osaavana vois sita sitten paivittaa...

Tannekin ON: ei mitaan uutta; tati kurvaisi siis senniinalle ohittaen meikalaisen mutkat!

Ma myos lueskelen joskus ' mutiaispalstaa' mutta kuten senniina makin huomasin ettei sinne voi mitaan kommenttia pistaa; syovat elavalta!

Ulkosuomalisiakin luen, mutta ei siellakaan mitaan ihmeellisia kysella.

Joten pysyn siis enimmakseen taalla haavepuolella; omanlaisieni mukana!

Vierailija
48/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini tarjosi aikaa jo huomiselle, mutta enhän mä tässä valumistilassa voi sinne mennä. Aika on sitten ensi torstaina. Torstai on toivoa täynnä=)

Vierailija
49/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku kun se täti pirulainen taas löysi senniinalle, mutta hyvä että sait lääkärille ajan. Toivottavasti pääsette sitten päättämään jatkon hoidoista.

Mua jännittää kyllä ihan ankarasti adeten puolesta kun en taida itse kuitenkaan plussata. Vähän jo tuntuu siltä et nyt alkaa, parin päivän sisällä ainakin.

Tule sitten adette heti kertomaan miten kävi.

Oliskos enää minun ja adeten lisäksi muita joilla on piinapäivät tai lähestymässä piinikset?

Vierailija
50/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin oman lääkärin kiinni ja hän suhtautui metformiiniin positiivisesti :o). " Tottakai, hyvä idea, laitan reseptin postissa" .

Viime viikolla manasin toisen gynen asennetta kun ei edes keskustellut asiasta...

Tänään ovistesti oli niin selkeän positiivinen kuin vain voi olla eli kp nyt 18 (söin clomit kp 3.-7. ja luonnostaan mulla on kierrot 32-42).

Vähän noloa mutta mä joudun ajamaan miehen kaverin mökille (kaveri/kaverit paikalla ja mökki 100km päässä) pupuilemaan miehen kanssa ettei menis tämä ovis ohi... Ja turhaan sitä yritti mitään peitetarinaa kehittää oli sanottava suoraan että tämä on tilanne. Aikuisia miehiä - kestäköön tosi asiat :o).

Niin että kun joskus palstalla on udeltu että kerrotteko muille yrityksestä niin meillä näköjään kyllä. Ja muutenkin mä olen sarjassa " liian avoin ihminen" en osaa pitää omia asioita itselläni kun minusta on niin mukavaa vaihtaa mielipiteitä asiasta kuin asiasta toisten ihmisten kanssa... En mä edellisiä raskauksiakaan osannut kuin muistaakseni viikoille 8-9 pitää salassa.

Yöö:lle kiva se on kuulla teistä plussanneista! Kaikkihan me halutaan perässä tulla... :o)

Joku kysyi siitä käydäänkö me lapsettomien puolella, niin mä oon käyny pco-plikoissa vaikka mulla onkin kaksi lasta ennestään enkä ole kolmatta yrittänyt mitenkään tolkuttoman kauan niinkuin ensimmäistä ja toista. Mutta mulla on pco ja sieltä kuulee kokemuksia sen kanssa painiskelevilta. Kaippa ne sitten vihjaa jos mä oon väärässä pinossa.

Tämä pino tuntuu kuitenkin omimmalta :o).

Päivän jatkoja ja zemppiä!

Vierailija
51/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Viikonloppu taas lähestyy! Ja vielä ensi viikko puurtamista ja sitten lomalle!!!

Harmi, Senniina, kun menkat alkoivat :(. Kyllä tässä pinossa palstailevat ovat kaikki jo sen verran kauan yrittäneet, että plussan ja pysyvän sellaisen soisi jokaiselle!

Hanna: Toivotaan, että tuntemuksesi olisivat väärässä ja tulisi iloinen yllätys!

Omaa napaa: Kp 10 ja vieläkin hikikohtaukset kiusana, vaikka viimeiset clomit otettu kp 7. Kun söin vaan yhden tabun/vrk, hikikohtaukset eivät kyllä jatkuneet näin pitkään vaan olivat ohi jo kp 8. Ja pelkään, että limis on ohentunut.... Ainakin nenän limakalvo tuntuu hirvittävän kuivalta ja kun eilen pupuiltiin, niin kyllä oli paikat hellinä jälkikäteen. Maanantaina sen sitten kuulee/näkee ultrassa. Vähän on alkanut alavatsa turvottaa ja pientä tuntemusta on, että jotain tapahtuu munasarjoissa, muttei ainakaan vielä mitään kipuja, onneksi! Mites muilla kahta tablettia käyttävillä, kuinka kauan sivuvaikutukset olleet kiusana viimeisimmästä tabletista?

Eipä muuta tähän hätään, vielä viimeiset työtehtävät hoidettava ja sitten kotiin! Hyvää viikonloppua kaikille, jos en enää huomenna kirjoittele!

Vierailija
52/60 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi taas sitten meillekin tulla. Vähän jo tuhrua tuli äsken vessassa käydessä, kyllä tympäsee ihan ankarasti. Mä niin toivoin et nyt olisi jo tärpännyt, mutta eipä tietenkään.

Tälläisinä hetkinä ei edes kuumeilu ole yhtään kivaa.

No jospa seuraavassa kierrossa olis parempi onni kun otan ne clomit kp3-7. Olen yleensä lakenut kp heti siitä ensimmäisestä tuhrupäivästä mut nyt tuntuu ehkä vähän jännältä, jos vanhat merkit pitää paikkansa niin melkeinpä vasta se kp3 on ensimmäinen kunnon vuotopäivä.

Luulin et oli menkat alkanut tässä kierrossa vähän myöhemmin kun ovis taisi olla päivän myöhemmin mitä edellisessä kierrossa, mutta siltikin tuli yhdellä päivää lyhyempi kierto.

Toivottavasti adette vielä plussaisi.

Vierailija
53/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tyttö aikaisin hereillä ja kyllä siihen syykin löytyy...tänä aamuna sitten tein sen testin ja plussaa näytti.. vielä pikkasen haaleempi kuin toinen viiva,mutta selvä viiva kuitenkin...4 kierto clomeilla+teroilla tuotti tulosta...pää aivan sekaasin,mutta onnellinen olo..

plussasäteitä muillekkin :)

adette

Vierailija
54/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Adette!! Paljon onnea plussasta!!

Hannalle lohtuhalit!! Valitettavasti tervetuloa tänne vuotavien veneeseen=(

Pömppö taisi kysellä noista sivuoireista. Mulla ei hikoilua ollut sivuoireena ollenkaan. Clomit siis 3-7pv. Kaikkea muuta sitten teetättikin. Huimausta ja pahoinvointia ainakin koko kierron ajan ja ne ovat jääneet pms-vaivoiksi ilman clomejakin=(

Muuten eipä tässä ihmeitä. Kuukautiskivut aika kovat edelleen. Panadolia palaa. Täytyy varmaan pyytää gyneltä jytkympää lääkettä, kun menee koko boxi noita reseptittömiä eikä silti auta. Olipa taas monta isomahaista naista marketissa eilen. Ei taida mulle ikinä enää tulla sellaista. Nyyh.

Vierailija
55/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta Adette, olen tosi iloinen puolestasi.

Kiva, että kaksi meistä plussasi tällä viikkolla, saisi vain joka viikko olla samanlainen tahti. Olin kyl varma et adette plussaa joten toivoin ettei kahta ilman kolmatta ja tietenkin minä olisin ollut se kolmas :)

No jos seuraavassa kierrossa.

Huomenna saankin sitten ottaa jo clomit kun lasken kuitenkin se ekan tuhrupäivän jo kp1.

Mitenkäs muut ovat laskeneet, oon varmaan kysynyt ennenkin mutta en nyt muista?

Vierailija
56/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut adetelle plussasta...kivaa saada tähänkin pinoon noita plussia!

Piti taas semmosta kysellä, että paheneeko noi clomien sivuoireet kun ottaa tupla-annoksen eli 2tablettia päivässä? Jos mulla ei nyt tässä toisessa kierrossakaan tärppää niin toi kolmas kierto pitäis ottaa sit tuplana. Aattelin vaan et mulla on ollu aika paljon kaikkia sivuoireita tosin lievempänä nyt tän toisen kierron aikana, mutta tiedä sitten miten kroppa reagoi tohon kahteen tablettiin.

Täällä elellään kp 20/26? ja alkaa jännittää josko olis tärpänny. Ainakin tässä kierrossa on ollu aika paljon kipuiluja tuolla alavatsalla, että kaippa siellä ainakin jotain on tapahtunut.

Joku kyseli sitä lapsettomien puolella pinoutumista..niin käyn siellä kyllä lukemassa juttuja, mutten kirjottele siellä. Mikä sitten on lapseton? En tiedä sovinko ite siihen, kun kuitenkin yksi lapsi on, mutta toista ei ainakaan luomuna saada. Tälläisiä mietteitä perjantai päivään...

hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
57/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hannalle halit / kylla ma ihan vapaaaehtoisesti oisin ne ottanu!

Ei siis vielakaan mitaan meillapain... naama kylla kukkii tana aamuna, selasta puhumattakaan: taitaa tulla aikas niagarat kun ja jos vihdoinkin alkavat!!

Mulla ei tuossa kahden tabun clomikierrossa ollu oikein muita oireita kuin paansarkya- mutta se kun on muutenkin niin tuttu juttu, ei siina mitaan.

Tassa siis vaan odotellaan enemman ja vahemman karsivallisesti..

-arsyyntynyt levinia-

Vierailija
58/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän paremmalla fiiliksellä kun kävin lukemassa plussanneiden clomistien kuulumisia, piristi kummasti.

Mietin nyt vain ankarasti et miten otan clomit kun niin moni sanoo et eka kunnon vuotopäivä on kp1.

Mä olen yleensä laskenut tuhrupäivät myös joten nyt olis kp2 menossa ja huomenna pitäisi ottaa clomit. Huomenna todennäköisesti alkaa sitten kunnolla.

No niin soitin äkkiä tässä välissä sairaalalle(taidan soitella aika usein, varmaan riesana pitävät heh..) niin hoitaja sanoi et laskea vain se ensimmäinen tuhrupäivä kp1 vaikka olis kuitenkin vähän vuotoa.

Tosi jännä et eri lääkäreillä on niin eri käsitys ekasta kp.

Jos laskisin ekan kunnon vuotopäivän niin sehän lyhentäis mun kiertoa heti ainakin kahdella päivällä. Muutenki vähän lyhyen puoleinen mun kierto.

No ei siitä enempää, huomenna otan eka clomin ja sit vain testejä ostamaan.

En päässytkään tänään kaupungille joten en niitä testejä saa. Tässä on lähikylillä vain yhdessä paikassa niitä mut sieltä en voi hakea kun on niin paljon tuttuja(entinen kotipaikkakunta) et sit lähtis varmasti jutut liikkeelle. Täytyy varmaan odotella jos sattuis pääsemään tai sit täytyy vain tilata netistä.

Mies kyllä menee autokaupoille ens viikolla, mutta joutuu ottaa isänsä mukaan yhdessä tinkimää, joten en voi käskeä hänenkään hakea :)

Eivät tiedä vauvapuuhuista mitään(ainakaan meidään tietääksemme).

Sitä miettiikin sit et kuinka moni oikeasti tietääkin, vaikka luulee et on onnistuttu salaamaan. Saattaa joku tuttukin täällä pyöriä ja tunnistaa, kuitenkin tulee kerrottua menemisistä, työvuoroista ym. joista olis ihan helppo yhdistää. Ja tuo mun " nicki" kun kertoo aika hyvin.

Yks tuttava pariskunta saattaa tietää, en ole varma mut ei kuitenkaan viitsi kysyä jos eivät tiedäkkään. Meidän lisäksi varmasti tietää neljä ihmistä. Mitenkäs muilla kuinka moni tietää. Tätäkin on varmaan kysytty ennenkin mut ei nyt taaskaan muista.

Vierailija
59/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten millään voi pysyä pois :)

Tämä viikko onki ollut tosi aktiivista pinoutumista, ei ole vähään aikaan ollut juttua näin paljon.

Mutta siihen asiaan, piti joka kerta tästä laittaa mut aina unohdin kun oli niin paljon muuta asiaa.

Joku kyseli niistä oireista. Mulla ei clomeista oikeastaan tullut mitään oireita vaikka pelkäsin saavani kaikki. Töissä jo teki jotain raskasta niin tuli kyllä hiki paljon helpommin ja yhtenä päivänä oli ihan vesimärkä, silloin samana päivänä myös nipisti mahasta ankarasti n. 10 min ja oli vähän huono olo, mut meni sitten nopeasti ohi. se oli ainoa kerta kun niin kävi. Kuuma oli sen kp5-9 aikan jolloin clomeja söin mut ei muuten. Eikä kaksi tablettiakaan tuonut sen kummempia oireita. Parissa ekassa kierrossa oli ehkä pää pikkuisen kipeämpi mut ei enää myöhemmissä kierroissa.

Huomasin muuten yhden uuden tätioireen jota en ole ennen huomannu eli varmaan tosi yleinen. Naama rupeaa kukkimaan, en ole koskaan sitä ennen huomannut kun mulla on pillerien käytön jälkeen ollut iho tosi huono, mutta nyt vähän parantunut. Mut pari päivää sitten rupes taas puhkeamaan näpyt.

Vielä yksi juttu, oletteko huomannut clomien käyttöhjeessä et clomeista voi jotain ainetta erittyä sperman mukana jos mies sitä käyttää, joten käyttö pitää lopettaa heti jos epäillään VAIMON olevan raskaana. Vähän tyhmästi laitettu et vaimo, aivan kun oletettais et kaikki on naimisissa jotka lapsia yrittävät saada.

Onkohan kirjoittanut ohjeen joku joka on sitä mieltä et pitää olla naimisissa ennen kuin lapsia tekee, (niin et pikku vihje vaan käyttäjille).

Jos täällä on joku joka niin ajatteleen niin en tarkoittanut mitenkään " pilkata" huono sanavalinta, tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Minä itse en ole sitä mieltä että pakko olla naimisissa, meilläkin oli yritystä ollut jo vuosi takana enne kuin mentiin naimisiin. Jokainen tekee niinkuin oikeaksi katsoo ja mikä tuntuu kummallekin parhaalta.

Pisti vain silmään se kohta ohjeessa.

Kylläpäs tänään riittää asiaa, mistä vetoa et olen taas tunnin päästä täällä kirjoittelemma vähintään yhtä pitkää pätkää.

Tällaisia nämä vapaapäivät on, pitäis siivota mutta tämä on kivempaa :)

Vierailija
60/60 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti haluan vastailla tohon Hannan kysymykseen kuinka moni tietää et yritetään lasta. Meillä tietää varmaankin kaikki ystävät ja omat perheet. Oon aika avoin ihminen niinkun kaikki meidän perheessä, ystävät mukaanlukien joten kyllä niille on tullu höpöteltyä.Kaikkia tietenkään ei kiinnosta ja kommentti on ollu sen mukasta, mutta sittenpähän ei tarvii niille enää asiasta puhua. Ja sitten löytyy näitä ihmisiä jotka sanoo, että lakkaa aattelemasta sitä vauvaa niin sitten tärppää.Tollaset kommentit tuntuu tosi pahalle, koska meillä se ei käy niin.Kaikki ei vaan ymmärrä ja kyllähän mä ymmärrän, että niillä joilla tärppää ekasta kierrosta on kauheen vaikee tajuta miksi mun täytyy syödä pillereitä ja miksi seksiä pitää harrastaa joka toinen päivä vaikka väkisin. Mullakin kaikki kaverit on saaneet vauvansa niin, että heti on tärpänny.En ole katkera, mutta kuitenkin... :) tälläisia taasen. Taidan mennä sohvalle makoilemaan ja aloittaa katsomaan 4400 ekaa tuotantokautta. Vuokrasin sen ja aattelin kattoa tänään.Viikonloppuja!!