Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Clomistit vko30~

24.07.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora

[/quote]

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adetellahan kuulostaa lupaavalta...plussatuulia puhaltelen!!

Sätkyn kanssa taidetaan tosiaan mennä samoissa kp:ssä eli mulla nyt 26/26-36?. Lirahtaa hetkellä millä hyvänsä. Toivon edelleen, että kierto pysyis tossa alarajalla eikä venähtäis, koska nää pms:t on tosi ilkeet ja tuntuu, että ne pitkittyy ja lisääntyy koko ajan=(

Hanna, monethan ovat plussanneet kun eivät ole yrittäneet. Pidän peukkuja, että teilleikin kävis niin!! Eihän sitä tosiaan tarvita kuin se yksi touhutippa..

Äitiyspäiväraha lasketaan joko edellisen vuoden tulojen tai äit.lomaa edeltävien 6 kk:n tulojen mukaan. Sen mukaan siis, kumpi on parempi. Tai jotenkin siihen suuntaan. www.kela.fi löytyy varmempaa tietoa. Töihinottaja ei sais raskauden takia olla jatkamatta työsopimusta, mutta kyllähän ne halutessaan keinot keksii...

Ei kai tässä muuta tällä kertaa. Se vielä, että nää menkat on vielä clomittomat. Sit niitä tai jotain muuta.

Tätiä ootellessa,

Senniina

Vierailija
2/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu, kaksi viikkoa vielä töitä ja sitten alkaa loma!!! Jokos kaikki muut clomistit ovat viettäneet lomansa? Itse tykkään pitää elokuussa lomaa, kun sitten pääsee jo sienestämään ja marjastamaan jne.

Tänään meni sitten viimeiset kaksi tablettia clomeja kurkusta alas... Ennen kuin aloitin tämän kuurin, jouduin käymään pitkän keskustelun itseni kanssa, uskallanko ottaa kaksi tabua vaiko en. Ja kun se edellinen kierto oli niin mukavan rentouttava, kun en laskenut kiertopäiviä ja tutkaillut oireita yms. Kyllähän tällä tupla-annoksella on tullut erilaisia haittavaikutuksia, mitä yhdellä tabletilla. Alaselkä ja vasen lonkka on kipuillut, hikoiluttaa vähän väliä, limakalvot kuivuneet (järkyttävä jano koko ajan, nenästä tuli verta yksi yö -> on todella harvinaista mulle, tämä oli elämäni kolmas kerta kun verta tuli nenästä). Ja päänsärkyä jonkin verran. No, nyt kun vielä tänään hikoilee, niin sitten pitäisi helpottaa :)! Ja sitten odotellaan taas kauhulla, millaiset kivut ja kolotukset tulevat munisten kasvaessa ja kypsyessä, ja pelätään tuleeko tällä isommalla annoksella hyperstimulaatio... Tätä se on naisen elämä!

Onkos clomisteissa ketään plussaillut viime aikoina? Jos on, niin onnea vaan kovasti!

Senniina: Pms-oireet ovat todellakin kurjia! Tsemppiä! Toivotaan kuitenkin, että tulisikin yllätysplussa!!!

Mutta nyt työt kutsuvat!

Kuulumisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustuksesta Pömppö! Ylläri olis ihana, mutta en jaksa luomuyllätykseen kohdallani uskoa. Se olis varmaan viimeisen 13 vuoden aikana tullut, jos olis ollut tullakseen..Toisaalta aina kierron tässä vaiheessa sitä rupee kuvittelemaan, että jospa sittenkin..Toivottavasti teille uusi clomiannostus tuo toivotun tuloksen! Mulla clomiannostusta ei tulla lisäämään, koska elimistö reagoi yhdelläkin tabulla esimerkillisesti. Vain se raskautuminen puuttuu...

Vierailija
4/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon vietellä tän palstan suhteen ihan tarkoituksella hiljaiseloa. Olen halunnut pysytellä poissa siitä jatkuvasta raskauden miettimisestä, ei vaan jaksa. Meillä nyt tänä aamuna kp 32 näytti testi plussaa!!! <3 Me on nyt ½v menty clomeilla eteenpäin ja aina saanut pettyä. Nyt vimppa kierto kun kaikki asiat meidän elämässä ois muuttunut niin se tärppäsi. Meillä oli silleen et tää kierto ois ollu viimoinen et oltas saatu lasten välille ikäeroa se alle 3v että saan saman mammarahan kun ekun kaa. Et siis me ois tän kierron jälkeen pidetty paussia ja mä oisin mennyt töihin ja lapsi hoitoon jne. Eli mun ja lapsen elämä ois kokenut uuden käänteen. mä olin jo henkisesti ihan valmis töihin ja tavallaan jo luovuttanut koko homman. Ja nyt sitten itsekkin ihan ällikällä lyöty et saatiinkin PLUSSA <3 Mutta joskus se vaan näköjään tulee kun sitä vähiten odottaa. Laskettuaika on tämän laskurin mukaan 30.3. En voi uskoa tätä vielä todeksi, kaikki muut on enemmän onnellisia mun puolesta. oli tulevan isän lisäksi pakko hehkuttaa jo muutamalle lähimmälle ystävällekkin. Että tällästä...

Toivotan kaikille muillekkin mielettömästo plussatuulia! <3

Vierailija
5/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyperonnea Giiga!

Huomenta vaan muillekin...

Vierailija
6/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kierronpv olette saaneet ovistikkuun plussan? Clomikierrolla, tarkemmin ottaen.

Mulla on menossa kp 15 ja aloitin tikuttelun eilen eikä ainakaan vielä tullut toivottavaa tulosta. Luonnollinen kierto on jotain 32 - 47 välillä.

Mä olin ajatellut että tikuttaisin tässä kierrossa 7-10 pvn ajan (kp 14 - 24), onko realistinen ajatus?

Vaikka aikaisemmat muksut sai alkunsa clomeilla, mä en enää muista esim. näitä ovis juttuja (enkä paljon muutakaan ;o)).

Olis mukava kuulla miten teillä tämä maaginen hetki löytyy...

Hyvää viikkoa!

Vierailija
7/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ultrasta vielä... Se lääkäri oli oikeasti ihan kamalan ympäri pyöreä... Se tutki kauhean kauan ja sanoi todellakin vain että luottaisin oikeaan puoleen ja että munasarja oikealla oli suurempi ja siellä oli jotain (folikkelin tapaista, oletan).

Jaa-a, ei kauhean toiveikas olo... ainakaan tänään. To on puhelinaika omalle gynelle, katsotaan sitten mihin suuntaan homma tässä etenee. Toivottavasti ovuloisin tääsä kierrossa, olis edes jotain toivoa.

Luitteko muuten Kaks' plussasta tai vauvasta artikkelin siitä uudesta kokeilusta missä kohdun limakalvolle tehtiin pieni haava ja kohdun stressitila edes auttoi raskaaksi tulossa. Mun ensikoisen raskaus sai alkunsa clomittomasta kierrosta jolloin mulle tehtiin labaroskopia... Niin että onkohan tuossa uudessa kokeilussa perää? Mielenkiintoista!

Nyt täytyy jatkaa töitä... :o)

Vierailija
8/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 33/28(31) menossa ja olo ihan normaali..testiä en vielä oo tehny ku aattelin yrittää odotella ihan reilusti et on myöhässä..

sellasta kyselin muilta clomi+terolutlaisilta että millaset kierrot teillä on olluut.. mulla ollu joka kierto 28 mut viime kierto venähti 31 ja nyt ei sit kuulu eikä näy.. viokohan ne kauankin myöhästyä et koska viimestään pitäis tulla viimesen terolut tabletrin jälkeen...

jännittää kauheasti,mutta jotenkin sellanen olo että joku häikkä taas tullu ja muuten vaan menkat ei tuu...

adette...

Vierailija
9/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli72: mulla ovisplussa tuli clomikierroissa kp14-15. Kierto lyheni clomeilla 26-28 päivään. Luonnollinen kierto mulla 26-36 pv eli vähän vähemmän kuin sulla. Outo tosiaan tuo lääkäri, jolla kävit. Mun lääkäri aina näyttää sen ultran monitorin mullekin ja selittää, että mikä pallukka on mikäkin.

Giigalle tosi isot halaukset ja onnittelut! Mukava saada plussauutisiakin pitkästä aikaa!

Vierailija
10/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GIIGALLE ONNEA TOSI PALJON, OTAHAN MEIDÄTKIN LOPUT CLOMISTIT MUKAAN SIIHEN PLUSSAJUNAAN!

ADETTE: Clomien ja Teroluttien jälkeen kierto voi venyä mikäli ovista ei tapahdu. Muutenhan tädin pitäisi tulla viim. 2 viikon päästä. Itse mietiskelin myös näitä juttuja aiemmin, kun kierto venyi pienellä clomi- ja terolut annostuksella tosi pitkäksi. Kierto olis silloin varmaan 50.

Toivotaan, että sulla kierron venyminen johtuisi siitä yhestä ihanasta asiasta...!

Täällä kp 21, en ole varma että onko ovis ollut jo, mutta lämmöt ovat nyt olleet viikon koholla, vaikea sanoa, kun nämä clomit ovat näyttäneet vaikuttaneen myös lämpöihin. Saa nähdä. Jotenkin tuntuu epätoivoiselta odottaa plussaa näin monen clomikierron jälkeen...

Työn touhujen keskeltä kirjoitteleepi Omppu

Vierailija
11/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa vielä viikko jäljellä, sitten täytyy palata kylmään toimistoon :-P

Giigalle onnittelut!! Ihanaa saada +uutisia meidänkin ketjuun.

Adettelle ja Senniinalle peukut epäilyistä huolimatta :-)

Irmelin oviskyselyyn: mulla oli Clomi-kierrossa ovis kp16(/27 Lugejen kanssa, 25-26 ilman). Nyt tässä kierrossa kun en Clomeja syönyt se oli kp18.

Omassa navassa ei edelleenkään ihmeitä. Ruskea tiputtelu jatkuu kolmatta päivää. Se hyvä puoli, että ehkä sitten ehdin kuitenkin sinne ssg:hen tulevassa kierrossa, kun tämä alku kerran näin venyy. Ja toisaalta en tänne mökille niin kaipaakkaan mitään runsasta vuotoa, kun ei ole juoksevaa vettä. Sisävessasta puhumattakaan. Eilen illalla luulin kyllä jo kunnon vuodon alkaneen, kun tuli vähän isompi klöntti, mutta en siinä puuceen pimeydessä nähnyt oliko se punaista vai ruskeaa (sorry kuvaukset ;-)

Vierailija
12/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti taas käymässä täällä...

kiitos omppu vastauksesta... kyllä mulla aika varmasti ovulatio ollut kun tikuttelin vähän ja edelleen lämmöt korkealla(37) (norm. 36.3)..silloon eka kun mulla oli vaan terolutitt ni en ollut ovuloinut ollenkaan ,mutta kyllä niiden avulla tuli menkat (gynelllä tarkistettu) ´mut katsotaan päivä kerrallaan et miten käy :)

plussaonnea kaikille!!

adette

Vierailija
13/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vähän juttu kesken.. millanen annostus sulla oli sit siinä pitkässä kierrossa.. tää oli mun 4 kierto clomeilla-teroilla ja nyt kolmas kierto siitä 2 tbl päivässä clomeja ja kierron 15-24 1 tbl terolut ..olikohn sekavaa mut eiköhön tuosta nyt jotain tolkkua saa

Vierailija
14/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi tuo viesti äsken....

Adette: Mulla oli silloin annostus liian matala, sen näki jo UÄ:ssä että siinä kierrossa ei irronnut.

Sullahan lämmötkin näyttävät hyvältä, peukkuja kovasti!

Omppu

Vierailija
15/60 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista kaikille!

Mä voin kertoa omasta navasta sen verran jos se jotain auttaa =) Meillä ekku sai alkunsa siis ihan ekusta clomikierrosta sen enempää miettimättä tai yrittämättä. Tää toinen alotettu jo alkuvuodesta. ekku 1tbl päivässä ilman tulosta, en tikuttanu enkä mitään. Joskus käytin teroja-clomia ja silleen kierto oli sen 28 päivää, sit taas jos käytin vaan clomeja niin kerran kierto venyi niin ettei menkat alkannu ollenkaan ja jouduin ottaa teroja avuksi. SIt kerran pelkästään clomeilla oli kierto 32. Mä tikutin tässä kierrossa kp9-18. kp 17 ja 18 sain testiin viivan, tosin ei yhtä vahva mutta muina päivinä tuli ihan tyhjä ruutu vain. Sit multa loppu just kriittisille hetkille ne testit, mut sit vaan annettiin palaa sängyn puolella muutama päivä. oltiin just sopivasti kesäloma reissulla niin tuli silleen ihan spontaanisti hommailtua. Kun viime aikoina tuntunut et se oli kellosta kyttäämistä melkeen =) Eli mulla oli ovis vasta joskus varmaan kp17-20 välillä. kp 18 mulla oli myös limat ja kipuja. tässä kierrossa söin siis vain clomeja. osasin testata nyt kp 32 siks just et menkat ois varmaan tullu tai sit plussa jo näkyis. Mä vaan itte luulen että meidän tärppiin vaikutti valtavasti se, että mä tikutin ja ei tarvinnu sitä joka toinen päivä hommailua joka mua ressas valtavasti. Sit se että mä olin henkisesti jo niin luovuttanut ja ajatellut palaavani töihin. Mä en ois vaan voinu uskoa että saan plussan. Enkä usko sitä vieläkään. toivottavasti jollekkin oli apua tästä! Niin ja mulla oli clomit kierron 5-9päivinä.

Toivottelen älyttömästi plussatuulia kaikille muillekkin!!!+++

Vierailija
16/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Adette pian testaa? Jännittää...

Kiva kuulla Giigan kokemuksia plussakierrosta. Monet tuntuu plussaavan, kun yritys tavallaan lopetetaan tai pidetään taukoa. Jotenkin kun siihen tilanteeseen pääsis...en vaan tiedä, miten se meillä olis mahdollista. Mun pitäis löytää ihan jotain muuta ajateltavaa, mutta se on niin älyttömän vaikeeta. Vuorotteluvapaan tekemisiä en uskalla suunnitella, ennenkuin sijainen on varma. Asian päättävä pomo tulee ensi viikolla töihin. Sitä en kyllä halua, että koko vuorotteluvapaa menee vauva-asiaa pähkäillessä. Päivät täytyy täyttää jollakin muulla asialla.

Miehen kanssa etsitään uutta asuntoa ja huomenna menen katsomaan yhtä ihanaa vuokrattavaa omakotitaloa. Meillä on siis tällä hetkellä vielä kaksi vuokra-asuntoa, kun sopivaa yhteistä ei ole löytynyt. Majailemme minun asunnossa ja onpa järkevää maksaa yht. 900 euroa vuokria, kun toinen kämppä on tyhjä. Pitäkää peukkuja sen asunnon suhteen, kun se on aivan ihana! Jospa muutosta saisi muuta ajateltavaa...

Vierailija
17/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilloe...täälä sitkeä sissi...en vielä oo teatannu ja varmaan oottelen loppu viikkoon... eli kp 34/28(31) ja ei oo tädin retaletta näkynyt *kiitos kun on ajanut meidän tuvan ohi* et toivotaan et syynä olisi se mahtavin mitä tässä on melki jo vuoden ajan ootettu... muttaq se selviää sitten loppuviikosta...

nyt syömään kun äitee huutelee. oon täälä porukoilla syömässä kun mies nukkuu kotona kun oli yö vuorossa.. palilen taas.. plussa säteitä kaikille!!!

Adette

Vierailija
18/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksikin...Giigalle hurjasti onnea + johdosta. ja kaikille muillekin jotka ovat plussannet!!! hienoa. toivottavasti saadaan pian paljon lisää iloisia uutisia :)

itsestäni on sen verran kerrottavaa, että lomalla ollaan ja 2 viikkoa olisi vielä jäljellä. pari viikkoa sitten olin np-ultrassa ja kaikki kuului olevan ok. kaveri oli silloin reilu 6cm pitkä ja kädet silti jo heilui...on se ihmeellistä. nyt elellään reilu 15 viikolla...

hyvää kesää kaikille ja kuullaan!!!

Vierailija
19/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giigalle tosi paljon onnea plussasta, kiva lisätä sinut plussaineiden osioon.

Toivottavasti myös Senniina ja Adette plussaisivat lähipäivinä. Pidän teille peukkuja.

Mulla ei taida tässä kierrossa olla oikein toiveita luomuplussasta kuten ei muissakaan luomukierroissa. Eli nyt kp24/25-28, eikä kyllä oireita ole kumpaankaan suuntaan. Mutta huomenna varmaan alkaa jo taas enteillä se " märkäolo" .

Odotan vain et täti tulisi mahdollisimman pian niin saisin sitten taas aloittaa clomit.

Ja huomenna alkaa sitten taas työt ja voi kyllä ihan suoraan sanoa et tympäsee ihan perkeleesti. Alkaa taas stressi kun työt alkaa, onneksi on vielä yksi viikko lomaa elokuussa.

Plussasäteitä kaikille!

Vierailija
20/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla näin et olen tulossa sairaaksi. Parina aamuna on kurkku ollut hieman kipeä no tietenkin toivoin et jospa se vain viluisesta olosta(olen kyllä melko usein viluinen) ja olisinkin raskaana ja nyt on nenäkin hieman tukossa ja mittasin äsken lämmöt jotka oli 37,12.

Ihan hyvältä kuulostaisi, mutta kun aivan yskittää kauheasti, tuntuu kuin joku kutittaisi kurkussa eikä se kyllä taida olla raskausoire. Siskoni oli viime viikolla sairaana joten taitaa vain olla häneltä jokin pöpö tarttunut ja samanlailla alkoi alkukesästä kuin olin sairaana.

Joten turha varmaankin päätellä mitään.

Tällä kertaa en aio tilata testejä, enkä siis pääse tekemään niitä aikaisessa vaiheessa. Jaksaisi maanantaille odottaa, jos sattuu ettei ole vielä siihen mennessä täti tullut niin voisi tilata testin tai käydä ostamassa. Sitten olisi jo kp30-31 menossa joten uskaltaisi jo testata, ei ole nimittäin koskaan ollut niin pitkää kiertoa.

Mutta turha toivoa et niin käy kun tiedän et täti kuitekin tulee todennäköisesti ennen viikonloppua.