Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sisarketju meikattu vs naturel ja miesten mielipide

Vierailija
24.01.2014 |

Naismysteerin selitystä kaivataan.

Ei ole niin pientä kauppareissuakaan, johon vaimo ei tee pientä kauppareissumeikkiä työpäivämeikkauksesta puhumattakaan.

Kun aikaa vietetään oman miehen kanssa, niin ei laittauduta/meikata koskaan oman miehen "takia". Ei edes vaikka yrittäisi vihjata, että olisin otettu, jos vaikka joskus tai edes tänään vähän meikkaisit minua varten.

Miksi naisella on pakonomainen tarve meikata työkavereita, kaupan kassaa yms. henkilöitä varten, mutta ei rengastettua miestä varten ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:51"]

Vain äärimmäisen hullut ihmiset meikkaavat oikeasti vain itseään varten, ja tekevät sen sitten myös silloin, kun ovat koko päivän yksin kotona, kuten nro 5.

[/quote]

:-D

Tämä äärimmäisen hullu ei ymmärrä sitä, että rentous = suttuisuus. Minulla ei ole rento olo jos en ole käynyt suihkussa, tai jos minulla on nuhruiset vaatteet tai laittamaton naama. En edes omista mitään rikkinäisiä ja kulahtaneita vaatteita. 

Minulle rentous tarkoittaa sitä, että nautin raikkaudesta, kivoista vaatteista, ja siitä että kasvot ja hiukset on siististi laitettu. Minä en myöskään suunnittele päivääni niin, että tänään aion nuhjata neljän seinän sisällä koko päivän, eikä kukaan tule meille kylään. Meillä käy ihmisiä välillä etukäteen ilmoittamatta, ja tykkään itsekin lähteä hetken mielijohteesta ulos, enkä halua alkaa vasta silloin suihkuttelemaan ja meikkamaan.

Vierailija
22/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:51"]

Vain äärimmäisen hullut ihmiset meikkaavat oikeasti vain itseään varten, ja tekevät sen sitten myös silloin, kun ovat koko päivän yksin kotona, kuten nro 5.

[/quote]

:-D

Tämä äärimmäisen hullu ei ymmärrä sitä, että rentous = suttuisuus. Minulla ei ole rento olo jos en ole käynyt suihkussa, tai jos minulla on nuhruiset vaatteet tai laittamaton naama. En edes omista mitään rikkinäisiä ja kulahtaneita vaatteita. 

Minulle rentous tarkoittaa sitä, että nautin raikkaudesta, kivoista vaatteista, ja siitä että kasvot ja hiukset on siististi laitettu. Minä en myöskään suunnittele päivääni niin, että tänään aion nuhjata neljän seinän sisällä koko päivän, eikä kukaan tule meille kylään. Meillä käy ihmisiä välillä etukäteen ilmoittamatta, ja tykkään itsekin lähteä hetken mielijohteesta ulos, enkä halua alkaa vasta silloin suihkuttelemaan ja meikkamaan.

[/quote]

Ja mä en ymmärrä sitä, että meikkaamattomuus on muka suttuisuutta. Jos jommalla kummalla meistä on suttua naamassa, niin se olet kyllä sinä. Sä vaan kutsut sitä meikiks. Rikkinäisistä vaatteista ja pesemättömyydestä en puhunut mitään, se oli oma oletuksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vaadi miestäni pukeutuman kotona farkkuihin, vaan ollaan rennosti molemmat, collegehousuissa ja itse olen meikittä. Joskus harvoin atan meikata ihan kotipäivänä, jos on ajatuksissa myöhemmin ulkoilla tai löhteä kauppaan....Sitten jos jonnekin lähdetään niin useimmiten laitan kevyesti meikkiä ja töihin, juhlaan tai muihin vähän enemmän.

Vierailija
24/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, täällä on yksi joka ei mene koskaan ulos meikit naamassa. Jos joskus meikkaan, teen sen juuri kotona joko miestäni "varten" tai ihan vain huvikseni koitan miltä näyttää räväkkä meikki päällä. Mutta kotonakin meikkaamista harrastan todella harvoin. :)

Vierailija
25/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:21"]

Noh, täällä on yksi joka ei mene koskaan ulos meikit naamassa. Jos joskus meikkaan, teen sen juuri kotona joko miestäni "varten" tai ihan vain huvikseni koitan miltä näyttää räväkkä meikki päällä. Mutta kotonakin meikkaamista harrastan todella harvoin. :)

[/quote]

Tämän mä voin ymmärtää. On paljon kivempaa, kun se meikkaaminen on jotenkin erityistä. Että kun haluaa nähdä vaivaa vaikka jotain juhlia tai miestä varten, niin on jotakin erityistä, mitä voi itselleen tehdä. Vedetäänhän silloin päällekin jotain erityistä, iltapuku tai se pitsinen babydoll. Jos meikkiä käyttää joka päivä, se kärsii inflaation. Sit se on vaan se sun norminaama. Ilman meikkiä olet poikkeuksellinen ruma, ja juhlia varten pitää sit vääntää se sotamaalaus, jotta se erottuis arkimeikistä. 

Vierailija
26/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei meikkaa ollenkaan, eikä koskaan, mikä on tosi hyvä homma. Naisen pitää olla luonnollinen ja luonnollisen näköinen. Meikatut naiset ovat siitä ikäviä, että ne on oikeasti rumia ilman meikkiä, mutta meikillä sitten niin kauniita että kelpaavat miehille. Moni äijä on aamuisin purrut kätenaä poikki ja lähtenyt käpälämäkeen kun on herännyt helvetin ruman akan vierestä, jonka edellisiltainen naama on ollut pinttyneenä tyynyliinaan. Eli naisen pitää olla luomu, eikä meikattu.

Vierailija
27/27 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei meikkaa ollenkaan, eikä koskaan, mikä on tosi hyvä homma. Naisen pitää olla luonnollinen ja luonnollisen näköinen. Meikatut naiset ovat siitä ikäviä, että ne on oikeasti rumia ilman meikkiä, mutta meikillä sitten niin kauniita että kelpaavat miehille. Moni äijä on aamuisin purrut kätenaä poikki ja lähtenyt käpälämäkeen kun on herännyt helvetin ruman akan vierestä, jonka edellisiltainen naama on ollut pinttyneenä tyynyliinaan. Eli naisen pitää olla luomu, eikä meikattu.