Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te syötte iltapalaksi? Mikä pitää nälän?

Vierailija
20.10.2020 |

Ongelma on siis, että haluaisin syödä iltapalan noin klo 19-20. Mutta kun syön normaalit 2 leipää juustolla ja kurkulla, vihreän teen ja maustamattoman jogurtin myslillä ja marjoilla, mulla on nälkä klo 22, kun pitäisi käydä nukkumaan. En siis syö enää, mutta nälkäisenä on ärsyttävä käydä nukkumaan.

Taustatiedoksi, olen normaalipituinen ja painoinen nainen, joka harrastaa lähinnä hyötyliikuntaa. Päivällä syön aamiaisen, lounaan, välipalan ja päivällisen. Joka aterialla kasviksia ja proteiinia myös.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön iltaruuan klo 19. Suosittelen tätä sullekin. Aamiainen, lounas, välipala, iltaruoka.

Vierailija
2/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisi iltapalan vähän myöhemmin jos nukkumaan mennessä jo olisi nälkä. Kaikkea mahdollista meillä leivotaan. Tänään on Croissantit ja teemme niihin itse täytteet, lisäksi Kalinka jogurtit. Rahkavaahtoa teemme usein pakastemarjojen kanssa. Joskus piirakkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön iltaruuan klo 19. Suosittelen tätä sullekin. Aamiainen, lounas, välipala, iltaruoka.

Muuten hyvä, mut näen nälkää jos en syö noin klo 16-16.30 päivällistä, sama jos en syö lounasta noin klo 11-12. Maha murisee ja heikottaa. Välipalan syön noin klo 14.

Vierailija
4/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset syö päivällistä myöhemmin? Minä syön aina välipalan kun tulen töistä neljän aikaan, ja teen rauhassa päivällisen kello 20. Ei tarvita mitään erillistä iltapalaa.

Vierailija
5/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mut näen nälkää jos en syö noin klo 16-16.30 päivällistä, sama jos en syö lounasta noin klo 11-12. Maha murisee ja heikottaa. Välipalan syön noin klo 14.

Syö välipala myöhemmin. Elimistön voi totuttaa uuteen ruokarytmiin.

Vierailija
6/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt mitään tänään. Pieni paasto tekee hyvää. Oikeastaan voisin kuvitella jokaisen päivän tälläiseksi paastoksi, pelkästään vettä.

Vierailija
7/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset syö päivällistä myöhemmin? Minä syön aina välipalan kun tulen töistä neljän aikaan, ja teen rauhassa päivällisen kello 20. Ei tarvita mitään erillistä iltapalaa.

Koska mulla on kiljuva nälkä neljän aikoihin. Välipalan syön iltapäivällä.

Vierailija
8/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt mitään tänään. Pieni paasto tekee hyvää. Oikeastaan voisin kuvitella jokaisen päivän tälläiseksi paastoksi, pelkästään vettä.

Nimenomaan kuvitella. Ei se elämä kovin pitkälle tuolla jatkuisi.

Vierailija
9/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivän tukevimman ruoan klo 20-21 joten en tarvi iltapaloja. Sen lisäksi syön lounaan klo 13 ja välipalan klo 17. Siinä se eikä ole nälkä. Mutta jos en söisi illalla tukevasti, olisi kova nälkä vaikka kuinka paljon söisi lounaalla. Mun kroppa vaan on ilta/yörytminen ja haluaa ruokaakin iltapainotteisesti.

Vierailija
10/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan kuvitella. Ei se elämä kovin pitkälle tuolla jatkuisi.

Mielikuvitus on osa meidän realiteettiä.

Vierailija
11/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on hyvää. Tänäänkin tein niin hyvää ja hyvän näköistä ruokaa, että koko perhe kehui sitä ennen, syödessä ja syönnin jälkeen. Hyvä ruoka on rakkautta. Sinua ei taida kukaan rakastaa.

Vierailija
12/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö välipala myöhemmin. Elimistön voi totuttaa uuteen ruokarytmiin.

Oon joskus yrittänyt, mutta työpäivä menee ihan koomaksi, jos on energiat alhaalla. Oikeasti mulla on nälkä jo tunti lounaan jälkeen. Ihan normilounaan, puolet lautasesta kasviksia, 1/4 proteiinia ja 1/4 hiilaripitoista esim. riisiä. Ja teen istumatyötä. En tiedä mistä tää nälkä tulee. En kyllä lihokaan. Ikää yli 40.

Vierailija
13/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo teesi mutta syö kunnon munakas noiden sijaan.

Vierailija
14/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaran paketista suoraan.

Vierailija
15/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö toinen iltapala vaikka banaani ennen kuin menet nukkumaan

Vierailija
16/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä hunajalla iltapalaksi, ei tule nälkä ei

Vierailija
17/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poimittuja mustikoita, turkkilaista jugurttia sekä mantelivoita. Hyvää ja pitää todella nälän aamupäivään asti. Olen normaalipainoinen ja liikunnallinen. Tykkään syödä runsaasti, mutta harvoin

Vierailija
18/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on hyvää. Tänäänkin tein niin hyvää ja hyvän näköistä ruokaa, että koko perhe kehui sitä ennen, syödessä ja syönnin jälkeen. Hyvä ruoka on rakkautta. Sinua ei taida kukaan rakastaa.

Minun puolesta voitte vaikka vihata kaikki sillä ehdolla että ette kohdista sitä vihaa kaikkiin kaikella missä ei ole kuvitusta.

19/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään päivällinen n.klo 19. Istutaan pöydässä yleensä pulu ydin uutisiin asti. Syödään pieni alkupala, pääruoka ja kevyt järkkäri. Tänään alkuun graavilohileivät, pääruokana pekoni-kasvispasta ja jälkkärinä tuoreita viikunoita ja pieni pala brie- juustoa.

Itse syön hedelmän n.klo 16.30. Lounas on puolenpäivän aikaan.

Siis ei koskaan iltapalaa.

Vierailija
20/115 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Onko sinulla matoja?

Ei minulla ole nälkä ainakaan kuin joskus seuraavana päivänä puolilta päivin, jos syön illalla klo 20 vaikka kaksi karjalanpiirakkaa voilla ja juustoviipaleella.

Olisi kauheaa olla tuollainen nälkälintu.

Sama juttu. Sunnuntaina nukuin mieheni kanssa johonkin yhteentoista ja teinit herätin puoli kahden aikaa. Kenelläkään ei ollut mitään nälkää silloin, vaikka olimme syöneet joskus kympin aikoihin lauantaina.