Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajien hyysäys

Vierailija
23.01.2014 |

Tässä viime aikoina on pyörinyt mielessä niinkin turhanpäiväinen asia kuin laihduttajien hyysäys ja olalle taputtelu. Miksi itsensä lihavaksi syöneitä (sairaudet/lääkkeet asia erikseen) laihduttajia taputellaan olalle ja kehutaan, mutta koko ikänsä "normaali"painoisena pysynyt saa vain kuulla onnitteluja nopeasta aineenvaihdunnasta ja hyvistä geeneistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kuule tiedä. 

Vierailija
2/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako topikkia ajattelit aiheesta aloittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko ikäni normaalipainoinen, eikä mua ole koskaan kukaan onnitellut nopeasta aineenvaihdunnasta tai hyvistä geeneistä. Mutta huomaan kyllä, että geeneillä on vaikutusta. Olen puoliksi savolainen, ja nämä kaskiviljelijöiden perilliset ovat kyllä tehokkaita ravinnonkäyttäjiä. Meidän perheessä minä ja isoveljeni olemme  selvästi saaneet perinnöksi länsisuomalaisen aineenvaihdunnan, kun taas pikkuveli kerää painoa herkemmin.

Vierailija
4/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti kuulosti ehkäpä liian tylyltä, tarkoitus ei siis ollut missään nimessä väheksyä laihduttajia. Olen  itse normaalipainoinen ja kuullut nyt aikuisiällä useampaan otteeseen lauseen "hyvähän sun on kun on hyvät geenit ja nopea aineenvaihdunta", vaikka tosiasiassa lähisuvusta löytyy reippaasti ylipainoisia ja itse teen töitä pysyäkseni tässä painossa ja moinen vähättely alkaa turhauttaa.

Ap

Vierailija
5/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa turhauttaa niin paljon että teet av:lle sata aloitusta asiasta? Mikset saa suutasi auki tilanteessa jossa noin sanotaan ja sano heille jotka niin sanovat?

Vierailija
6/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:57"]

Montako topikkia ajattelit aiheesta aloittaa?

[/quote]

Pahoittelut jos aiheesta on aiemmin ollut keskustelua, en tiennyt, olen suhteellisen uusi lukija tällä palstalla ja ajattelin vain jakaa ajatukseni.. :)

Vierailija
7/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 22:06"]

Alkaa turhauttaa niin paljon että teet av:lle sata aloitusta asiasta? Mikset saa suutasi auki tilanteessa jossa noin sanotaan ja sano heille jotka niin sanovat?

[/quote]

Tulipa tervetullut olo. Kuten aiemmassa viestissä laitoin, en tiennyt että aiheesta on ollut keskustelua, pahoittelut jos nyt joku tästä mielensä pahoitti, se ei ollut tarkoitus.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi