Mikä kaikkia jämsäläisiä vaivaa+? Ei niiden puheestakaan saa selvää
Pidennetty viikonloppu ja lähdettiin ajamaan anoppilaan. Puolessa välissa matkaa pysähdyttiin tankkaamaan Jämsään. Tankkasin täyteen ja kävelin huoltamon sisälle maksamaan. "LJdjfnlrkj", sanoi kassaneiti. Hetken tujotti kuin tyhmää ja sanoi uudestaan _minuu päin edes katsomatta_ "LÖöjslkhdlkg". No ojensin 200 euron setelin kun en ymmärtänyt mitä se pyysi.
Huoltsikalta mentiin Citymarkettiin ja mies osti välipalaksi banaanin ja kahvipullat kotiinviemisiksi. Kassaneiti ei edes yrittänyt etsiä banaaneista hintalappua, vaan heti alkoi jupisemaan puuttuvasta hintalapusta. Mieheni näytti hintalapun paikan ja sai palkkioksi murhaavan katseen. Tämän jälkeen mieheni kysyi ystävällisesti saisiko kahvipullille pienen pussin, myyjä katsoi häntä suoraan silmiin (murhaavasti) ja työnsi pullat vain kauemmaksi??? Jäi pussi saamatta kun se oli kassaneidin tykönä.
Kaiken huippuna oli vielä parkkipaikalla automme peräikkunasta sisään tuijotellut vanha mies...
Muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:55"]
Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.
Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.
[/quote]
ap puhu jämsästä ja sinä jämsänkoskesta aj kaipolista =D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:55"]
Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.
Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.
[/quote]
ap puhu jämsästä ja sinä jämsänkoskesta aj kaipolista =D
[/quote]
Jämsänkoski ja kaipola ovat molemmat jämsää..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:44"]
Kuulostaa viehättävältä.
[/quote]
Try it ja tuu sit huutelee
Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.
Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.