Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kaikkia jämsäläisiä vaivaa+? Ei niiden puheestakaan saa selvää

Vierailija
23.01.2014 |

Pidennetty viikonloppu ja lähdettiin ajamaan anoppilaan. Puolessa välissa matkaa pysähdyttiin tankkaamaan Jämsään. Tankkasin täyteen ja kävelin huoltamon sisälle maksamaan. "LJdjfnlrkj", sanoi kassaneiti. Hetken tujotti kuin tyhmää ja sanoi uudestaan _minuu päin edes katsomatta_ "LÖöjslkhdlkg". No ojensin 200 euron setelin kun en ymmärtänyt mitä se pyysi.

Huoltsikalta mentiin Citymarkettiin ja mies osti välipalaksi banaanin ja kahvipullat kotiinviemisiksi. Kassaneiti ei edes yrittänyt etsiä banaaneista hintalappua, vaan heti alkoi jupisemaan puuttuvasta hintalapusta. Mieheni näytti hintalapun paikan ja sai palkkioksi murhaavan katseen. Tämän jälkeen mieheni kysyi ystävällisesti saisiko kahvipullille pienen pussin, myyjä katsoi häntä suoraan silmiin (murhaavasti) ja työnsi pullat vain kauemmaksi??? Jäi pussi saamatta kun se oli kassaneidin tykönä.

Kaiken huippuna oli vielä parkkipaikalla automme peräikkunasta sisään tuijotellut vanha mies...

Muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.

Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.

Vierailija
2/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:55"]

Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.

Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.

[/quote]

ap puhu jämsästä ja sinä jämsänkoskesta aj kaipolista =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:55"]

Olen käynyt UPM-jämsänkoskella sekä Kaipolassa töissä 2pv.n keikkoja, yöksi tosin ajoin jyväskylään laajavuoreen.

Ymmärsin kaikkien puhetta ja kaikki olivat ystävällisiä, kaupassa en käynyt ostamassa pullaa enkä havainnut tuijottelevia miehiä.

[/quote]

ap puhu jämsästä ja sinä jämsänkoskesta aj kaipolista =D

[/quote]

Jämsänkoski ja kaipola ovat molemmat jämsää..

Vierailija
4/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa viehättävältä.

Vierailija
5/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:44"]

Kuulostaa viehättävältä.

[/quote]

Try it ja tuu sit huutelee