Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pallinaama poltti meidän rattaita!

Vierailija
23.01.2014 |

Joku v*tun idiootti pallinaama poltti meidän emmaljungien kuomuun reikiä pyöräkellarissa. Ilmeisesti niitä on myös potkittu tai jotain koska renkaat on ihan kierossa. Meillä on kyllä kotivakuutus. Onko kenelläkään tietoa korvaako vakuutus tälläistä ilkivaltaa?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:56"]

Uskoisin että vakuutusyhtiö korvaa kyllä ihan riippumatta siitä saako taloyhtiön sääntöjen mukaan niitä siellä säilyttää vai ei. Meillä myös on pyörävarasto ja vaunuvarasto yhdessä.

[/quote]

Aika usein vakuutusehdoissa sanotaan, että mikäli säilytetty tai käytetty väärin, ei korvaa.

Vierailija
22/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:59"]

Eikö rattaita saa säilyttää edes pyörävarastossa? Aikanaan meidän kerrostalossamme nimenomaan pyydettiin säilyttämään pyörävarastossa, kun muuten niitä säilytettiin raippukäytävässä. Meillä siis oli hissitön kerrostalo.

Jos ei edes pyörävarasto kelpaa (ja miksi ihmeessä ei), niin sitten saisivat asukkaat nauttia kurakelien pyöränjäljistä ja lumikelien vesilammikoista porraskäytävässä. Jo on vaikeaksi tehty lapsiperheen elämä!

[/quote]

Laki kieltää. Sinun pitää siivota omat jälkesi. Et voi jättää paskoja pitkitn kerrostalon rappua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:02"]

Kysyin juuri siksi ettei turhaan tarvitse niitä vakuutuspapereita selailla jos ei korvaakaan. Miksette te vineejät sitten säilytä niitä pyöriänne himassanne jos niille kerta sielä on tilaa.

Ap

[/quote]

Koska siksi on pyöräkellarit. Lastenrattaat kuuluvat kotiin, pyörät ei. Pyörä on kulkuneuvo.

Vierailija
24/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:03"]

Kyllä ootte ilkeitä lapsiperheille. Teitäkään ei olisi olemassa, jos lapsia ei olisi olemassa.

[/quote]

Voe pyhä jyssäys tätäkin päättelijää. On varmaan oikein korkeakoulututkinto tai oikein monta.

Vierailija
25/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ootte ilkeitä lapsiperheille. Teitäkään ei olisi olemassa, jos lapsia ei olisi olemassa.

[/quote]

Ei tuo ole mitään ilkeyttä. Varastotilat ovat yhteisiä tiloja ei mitään lastenrattaiden säilytyspaikkoja. Jos lapsia kykenee hankkimaan niin pystyy myös hommata laillisen paikan rattaille

Vierailija
26/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:58"]

Korjaan se onkin ulkoilu -ja urheiluvälinevarasto. Ei siis PYÖRÄkellari. Eli saa sielä säilyttää. Meillä on 2 rattaat kotona ja yhdet ulkoilu -ja urheiluvälinevarastossa. Tai siis oli. Nyt ovat kaikki himassa.

Ap

[/quote] Rattaat eivät ole ulkoiluvälineitä. Ulkoväline varastossa pidetään pulkkia ja sen sellaisia. Sekä myös pyöriä

[/quote]

Ei jumalauta! Väline, jota käytetään ulkona, on ulkoväline! Rattaita käytetään pihalla. Ja hei tiiättekö mitä? Mä tilailen työssäni mm. tekstejä uusien talojen oviin, ja usein yritän päästä mahdollisimman lyhyellä tekstillä, esim. UVV, eli ulkovälinevarasto. En kirjotuta oveen lastenvaunu, lastenratas, rollaattori, pulkka, kanootti, suksi ja hiekkaleluvarasto.

Vierailija
27/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas av-mammat kuorossa: "HÄHÄHÄÄ! Ihan oikein sulle! Miks säilytit niitä siellä, kun niin ei saa tehdä?! Minä olen av-mamma ja teen kaiken aina oikein! En ole edes kävellyt punaisia päin! HÄHÄ, MITES NYT SUU PANNAAN, KUN OON PAREMPI KU SÄ?!?!"

Vierailija
28/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskinko oikein, et aapeella on kolmet eri vaunut? Mihin ihmeeseen noin monia tarvitaan? Ehkä vois luopua kaksista niin yhdet mahtuis omaan kotiin?

Vierailija
29/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitäkin ohjattiin kerrostalossa viemään vaunut ulkovälinevarastoon kun kysyin minne oikeaoppisesti kuuluisivat.

Vierailija
30/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristin kiesus tätä väkeä!

Todellakin ne vaunut kuuluvat ulkoiluvälinevarastoon, niillähän talon asukas eli vauva pääsee ulkoilemaan!

Vierailija
31/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse asiassa, mä kyllä jatkaisin olemassaoloani tässä aikuisena ihmisenä vaikka kaikki maailman lapset häviäisivät nyt eikä kukaan pystyisi enää lisääntymään.

Vierailija
32/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta nämä kommentit ovat kyllä niin suomalaisia! "Erikseen määritellyt ohjesäännöt sanovat, että vain näitä ja näitä on luvallista säilyttää", kaikesta muusta herne nenään.

Vierailija
33/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä on nyt strippausryhmä! Northen Elks,

Pohjoiset Siilet.

nyt rekrytointi!

urokset hakemuksia tänne kiitos!

ikä,

pituus, paksuus

erityistaidot

palkkatoivomukset

Vierailija
34/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä on nyt strippausryhmä! Northen Elks,

Pohjoiset Siilet.

nyt rekrytointi!

urokset hakemuksia tänne kiitos!

ikä,

pituus, paksuus

erityistaidot

palkkatoivomukset

Vierailija
35/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:22"]

En tiedä, mutta nämä kommentit ovat kyllä niin suomalaisia! "Erikseen määritellyt ohjesäännöt sanovat, että vain näitä ja näitä on luvallista säilyttää", kaikesta muusta herne nenään.

[/quote]

Sä et varmaan pyöräilykautena joudu joka helvetin aamu potkimaan niitä vaunuja siitä PYÖRÄvaraston oven edestä pois..?

Joten kyllä, mä oon sitten suomalainen ja valitan niistä, koska NE OTTAA PÄÄHÄN, koska ovat kielletyssä paikassa ja sen takia edessä. Meillä niitä vaunuja on kielletty säilyttämästä rapussa ja pyörävarastossa, mutta nää pari äitsykkää tais synnärillä ponnistaa pihalle myös aivonsa.

Vierailija
36/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:34"]

[/quote]

Sä et varmaan pyöräilykautena joudu joka helvetin aamu potkimaan niitä vaunuja siitä PYÖRÄvaraston oven edestä pois..?

Joten kyllä, mä oon sitten suomalainen ja valitan niistä, koska NE OTTAA PÄÄHÄN, koska ovat kielletyssä paikassa ja sen takia edessä. Meillä niitä vaunuja on kielletty säilyttämästä rapussa ja pyörävarastossa, mutta nää pari äitsykkää tais synnärillä ponnistaa pihalle myös aivonsa.

[/quote]

No mut nyt kyse on ulkovälinevarastosta, sulta ne aivot on paskalla käydessä ponnistunut pihalle. Ohis

Vierailija
37/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä vaunuja on kielletty säilyttämästä rapussa ja pyörävarastossa,

[/quote]

Samoin meillä.

Vierailija
38/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:36"]

[/quote]

[/quote]

No mut nyt kyse on ulkovälinevarastosta, sulta ne aivot on paskalla käydessä ponnistunut pihalle. Ohis

[/quote]

Kannattais ehkä lukea, että mihin kommenttiin on vastattu ennen kuin alkaa näsäviisastella.

Vierailija
39/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:36"]

ulkovälinevarastosta

[/quote]

Vai olisko sittenkin ulkoiluvälinevarasto?

Aivoja ei löydy tuoltakaan yksilöltä.

Vierailija
40/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä saatana on rattaat ulkoiluväline siinä missä pyörä, pulkat ym. Meillä on kolmet rattaat siksi kun haluan että meillä on kolmet rattaat. Ja mitä jengi vielä vinee siitä PYÖRÄvarastosta kun korjasin jo että se oli ulkoilu ja urheiluvälinevarasto.

Vakuutusyhtiö on lähitapiola.

Ap