Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako jatkaa aviossa?

Vierailija
08.01.2014 |

10v yhteistä elämää,2 lasta.tuntuu ettei ole enää mitään yhteistä kuin lapset.vaimo katsoo tv.tä ja lihoo.itse haluaisin liikkua ja matkustella,retkeillä.kuuluuko parisuhde olla tälläistä?toisetkin 40v miehet valittaa menettäneensä vaimonsa tv.lle.olisko mulle jossain liikkuvampi/elävämpi nainen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.olen kertonut että rakkauteni on hiipumassa ja kysynyt olisiko parempi erota vai yritetäänkö korjata tilaa.nyt hän on suutuksissa puheitani ja kertoi että älä yritä muuttaa häntä,vaimoni mielestä ongelma on vain minun kun en rakasta,minun pitäisi korjata tilanne kun kerran otin puheeksi ensin,mutta kun en osaa,osaan kyllä rakentaa talon mutta suhde asioissa olen avuton!

Vierailija
2/28 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaimoa kanssasi liikumaan, tekemään asioita yhdessä. Luulen että vaimosi on illasta niin väsynyt ettei jaksa tehdä mitään (veikkaus vaimo hoitaa siivouksen, pyykit, ruokahuollon...lasten harrastekuljetukset), haluaa vain olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa,hän hoitaa pääosinjuurikin nuo asiat,arvostan hänen kodin hoitoaan.liikkumaan en saa häntä,olen haastanut,edes kävelemään.

Vierailija
4/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 22:28"]

Olet oikeassa,hän hoitaa pääosinjuurikin nuo asiat,arvostan hänen kodin hoitoaan.liikkumaan en saa häntä,olen haastanut,edes kävelemään.

[/quote]

No mitäpä jos alkaisit hoitaa oman osuutesi kotitöistä? Voisi ehkä olla vaimolla energiaa muuhunkin.

Vierailija
5/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sä et tee kotitöitä?

Vierailija
6/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosittelen sulle kotitöiden tekemistä. Ehkä et tiennyt että se on monien naisten mielestä parasta esileikkiä? Osoitat hänelle että rakastat häntä ja ajattelet perheen hyvinvointia. Vaikka teetkin varmaan päivätyösi perheen hyvää ajatellen, on hyvä osallistua siihen kodin rutiiniinkin, se voi olla aika puuduttavaa ja raskasta omalla tavallaan. Järjestä vaimon kanssa vaikka ravintolaillallinen ja kylpyläreissu. Käytte yhdessä kävelemässä ensin pikku matkan vain ja vaivihkaa teette siitä jokailtaisen tavan, jos vain mahdollista. Ota kädestä kiinni kun kävelette.

Vierailija
7/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne kaikki kuvittelee että on jotenkin helppoa hoitaa siivoukset, pyykit, ruoka ja lapsi / lapset siinä sivussa... Niin helppoa että illalla riittää energiaa kävelylenkkiin JA seksiin. Mies löhöilee työpäivän jälkeen saamattomana ja vonkaa illalla, sitten miettii miksi naista ei huvita. Jos edes miettii. Kunhan huvikseen nainen vaan pihtaa. Eipä taida naisen haluja sytyttääkään mies jonka mielestä hänen ei tarvitse kantaa kuin leipä pöytään.

Eipä ole kovin ainutlaatuinen ongelma tämä!

Vierailija
8/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo miehen kirjoittama teksti. Yksikään mies ei kirjoittaisi "juurikin". (Se on muuten aivan superällöttävä sana.)

Vierailija
9/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa, mutta kannattaa myös vaatia muutosta. Meillä mies teki pahimman mahdollisen virheen ja petti, nyt vuosien ylämäkeä edessä siis, ja lopputuloksesta ei tietoa.

Vierailija
10/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja:jossain vaiheessa kokeilin kotitöitä.tuli vaan naputusta kun en tehnyt kuten hän,tai muuten oli jälki huonoa.mutta kun nyt on tilanne että lapset hoitaa imuroinnit,pyykinpesuun en ole tarpeeksi " luotettava".ruoan laitain viikonloppuisin.pitää kokeilla vielä lisätä kotiaskareiden tekoa jos alkaa energiat virrata;)kiitos muuten vastauksista.

Vierailija
11/28 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.kovaa on viha miehiä vastaan,kotityöt tuntuu olevan vastaus monella,kerroin jo aijemmin tekeväni ruokaa.luulen jos ottaisin pyykki homman hoitaakseni niin,istuminen sohvalla lisääntyisi.joku mainitsi että illat varmaan vonkaan seksiä,ei pidä enää paikkansa,jos maha on leveämpi kuin hartiat...

Vierailija
12/28 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,jatkaa viä.lapsien takia jatkankin toistaiseksi yhteistä matkaa.vaimo on töissä mutta saa palkatonta vapaata samat lomat kuin lasten koulussakin.kesä 2.5kk oli sitä että kun tulin töistä,jo auton pihaan ajaessa näin ikkunasta että sohvalla.samaa joululomat.paljon sairaslomia.luulen että vastustuskyky on samalla tasolla yleiskunnon kanssa.ne päivät maataan ja valitetaan.mulla niin tuottoisa yritys että ei ole ollu koskaan rahahuolia.uusi talo.perusasiat niin hyvin.

Kun mietin elämääni,tulevaisuutta:aina pitäisi kehittyä . Rakkaus on nyt se osa mikä laahaa perässä.Jos löydän uuden elävämmän naisen,tulee toisia ongelmia:ex vaimon viha,lapset oireilee,uuskaan kumppani ei ole täydellinen,ja voihan käydä niin että tosiaan kukaan ei ota,kuten tämä aijempi kirjoittaja veikkasi.vaikeaa,vaikeaa! olen ajatellu että tämä vuosi on oltava käänne johonkin.

Vierailija
13/28 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö vaimosi töissä? Se on tässä nyt ehkä oleellisinta. Sen jälkeen voidaan vasta miettiä mitä sinulta voidaan odottaa.

Vierailija
14/28 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rakkaudeksi.fi/

Täältä löytyy paljon hyviä artikkeleita.

Ja kannattaa kyllä tehdä töitä ydinperheen eteen jos toivoa vielä on!

Uusioperheessä aina omat ylimääräiset mutkansa "normielämän" lisäksi.

Kannattaa mennä pariterapiaan mieluummin ennemmin, kuin liian myöhään...

Jaksamisia ja parempaa uutta vuotta! :)

Vierailija
15/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja jatkaa.en ole muuten pettänyt enkä käyttänyt väkivaltaa vaimooni. Joskus vaan ajattelee voisiko jostain löytyä rakastettavampi nainen kun en juo,petä enkä lyö.tuon rahan taloon ja nyt tekin(luulisin että joidenkin vaimot) vaaditte lisää kotitöitä.no en vielä ole luovuttanut.

Vierailija
16/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle hyvien kirjojen lukemista.

Vierailija
17/28 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei juo, petä eikä lyö, on perusedellytys eikä mikään unelmamiehen määritelmä. Niillä kriteereillä ei voi vielä olettaa että "rakastettavampia naisia" olisi odottamassa joka nurkan takana. Nykyään naiset odottavat mieheltä kumppanuutta, sitä että jaetaan arki yhdessä ja ollaan tasa-arvoisia. Jospa naisesi ajattelee, että telkku on hänelle tällä hetkellä parempi ystävä kuin sinä. Se ei ainakaan syyllistä eikä vaadi lenkille eikä haikaile muita naisia. 

Vierailija
18/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan väittänytkään olevani unelmamies.mikä sitten on vaimon perusedellytys?

Vierailija
19/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 07:51"]En ole koskaan väittänytkään olevani unelmamies.mikä sitten on vaimon perusedellytys?

[/quote]

Mainitsemasi ei petä, ei lyö, ei ryyppää? :D

Vierailija
20/28 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ero, alkuun asumusero ja lapset vuoroviikoin molemmilla. Miettikää siinä sitten mikä on jatko. Siinä on molemmilla tyhjinä viikkoina aikaa miettiä mitä haluaa ja haluaako sitä toisen kanssa vai kääntääkö kelkat kokonaan eri suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän