Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain naiset auttavat naisia

Vierailija
23.01.2014 |

Miehet eivät ole Suomessa koskaan auttamassa hätään jäänyttä naista

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288645413959.html?pos=ok-nln

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät enää anna takkeja naisille, koska naiset varastavat ne takit. Näin kävi Hesassa 2 vko sitten.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/273059-herrasmies-antoi-takkinsa-hytisevalle-daamille-%E2%80%93-nainen-katosi-yohon

Vierailija
2/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa ainoastaan jos on kaunis nainen tai seksiä luvassa. Muutoin ei puhettakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain miehet auttavat miehiä. Naiset eivät ole Suomessa koskaan auttamassa hätään jäänyttä miestä.

Vierailija
4/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:15"]

Ja vain miehet auttavat miehiä. Naiset eivät ole Suomessa koskaan auttamassa hätään jäänyttä miestä.

[/quote]

Hah. Jokaisella narkilla ja väkivaltaisella juopolla, mammanpojista puhumattakaan on äiti/tyttöystävä tai vastaava pitämässä miestä pystyssä. 

Suomi-poika ei osaa olla yksin.

Vierailija
5/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaikkien miestenkin pitänyt antaa takki jolloin äiti olisi ollut 20 takkia päällään? Eikö pääasia ollut apu eikä miesten syyllistäminen?  Pitääkö minun nyt tunkea 80-luvun toppatakkini kevyesti pukeutuneiden teinien päälle?

Vierailija
6/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:17"]

Hah. Jokaisella narkilla ja väkivaltaisella juopolla, mammanpojista puhumattakaan on äiti/tyttöystävä tai vastaava pitämässä miestä pystyssä. 

Suomi-poika ei osaa olla yksin.

[/quote]

Ja jokaisella uusavuttomalla teinipissiksellä, mielisairaalla suomineidolla ja väkivaltaisella feminatsilla on isä/aviomies joka pitää kädestä ja kuuntelee. Paljonko on 1 + 2? Miten auton ratti toimii? Mitä rationaalisuus tarkoittaa? Näissä visaisissa kysymyksissä miehet ovat pelastaneet naisia "hädässä" jo vuodesta 1917.

Vierailija
7/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on aina auttanut mies hädässä, viimeksi kun ajoin kolarin. Suuri kiitos siitä tälle ystävälliselle ja avuliaalle miehelle.

Vierailija
8/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi ojentaa takkia naiselle. Siitä voi saada tuomion seksuaalisesta häirinnästä jos nainen kokee sen niin. Varman päälle pelaava mies ei koskaan ojenna takkia naiselle.

Vierailija
9/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on myös vain miehet auttaneet. En muistaisi ainuttakaan kertaa, kun auttajana olisi ollut nainen.

Vierailija
10/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:41"]Itseäni on myös vain miehet auttaneet. En muistaisi ainuttakaan kertaa, kun auttajana olisi ollut nainen.

[/quote]

Sama täällä. Miehillä on hyvä sydän.

Vierailija
11/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että miehet olisivat koskaan auttaneet. Eivät kyllä naisetkaan. 

Vierailija
12/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:15"]Ja vain miehet auttavat miehiä. Naiset eivät ole Suomessa koskaan auttamassa hätään jäänyttä miestä.

[/quote]

Pyh!

Viimeksi kun vedin auton ojasta mieskuski kaasutti samantie vek naama norsunvitulla. Kävi heinähatun egolle kun stadin mimmi tarjosi hinausapua

Vierailija
13/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:15"]Ja vain miehet auttavat miehiä. Naiset eivät ole Suomessa koskaan auttamassa hätään jäänyttä miestä.

[/quote]

Pyh!

Viimeksi kun vedin auton ojasta mieskuski kaasutti samantie vek naama norsunvitulla. Kävi heinähatun egolle kun stadin mimmi tarjosi hinausapua

Vierailija
14/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen seuraava tapaus: Kerran bussissa Helsingissä tuntematon mies alkoi ahdistella minua, menin kertomaan kuljettajalle (mies) joka vaan kohautti olkiaan. Bussissa oli sekä monta miestä että monta naista, ja henkilö, joka tuli minua puolustamaan, oli pienikokoinen nainen. Yksikään mies ei nostanut ahteriaan penkiltä, vaikka jokainen bussissa istuva seurasi tilannetta silmä kovana.

Vierailija
15/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:00"]

Muistuu mieleen seuraava tapaus: Kerran bussissa Helsingissä tuntematon mies alkoi ahdistella minua, menin kertomaan kuljettajalle (mies) joka vaan kohautti olkiaan. Bussissa oli sekä monta miestä että monta naista, ja henkilö, joka tuli minua puolustamaan, oli pienikokoinen nainen. Yksikään mies ei nostanut ahteriaan penkiltä, vaikka jokainen bussissa istuva seurasi tilannetta silmä kovana.

[/quote]

Miksi miehen pitäisi kuolla kotimatkallaan kun naisen puuttuminen tilanteeseen yleensä rauhoittaa tilanteen?  

Vierailija
16/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Kyllä itelle on yleensä joku nainen (yleensä 30-40vee tai vanhempi) tullut apuun jos on jotain ollut. Miehet ei koskaan. Itse olen taas aina auttanut hädässä olevia, niin naisia kuin miehiä, poikia, tyttöjä. Miehet tsempatkaa! On miehen paljon helpompi puuttua jonkun toisen miehen ärhentelyyn kun pienikokoisen naisen!

Vierailija
17/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:00"]

[/quote]

Miksi miehen pitäisi kuolla kotimatkallaan kun naisen puuttuminen tilanteeseen yleensä rauhoittaa tilanteen?  

[/quote]

Juuri näin. Miehellä on tosi paljon suurempi uhka saada turpaansa näissä tilanteissa. Naisen läsnäolo rauhoittaa, miehen yleensä provosoi.

Vierailija
18/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:10"]

Jeps. Kyllä itelle on yleensä joku nainen (yleensä 30-40vee tai vanhempi) tullut apuun jos on jotain ollut. Miehet ei koskaan. Itse olen taas aina auttanut hädässä olevia, niin naisia kuin miehiä, poikia, tyttöjä. Miehet tsempatkaa! On miehen paljon helpompi puuttua jonkun toisen miehen ärhentelyyn kun pienikokoisen naisen!

[/quote]

Ei ole totta. 

Jos kyseessä on ns. normaali tapaus niin miehellä on huomattavasti korkeampi kynnys motata sitä puuttuja-naista tai edes alkaa vängätä sen kanssa. 

Miehen puuttuminen randomiin ahdisteluun tms. koetaan haastamisena; toinen uros pyrkii pillulle. Ahdistelija-miehelle (tai rähisijälle tai mille tahansa) tulee entistä kovempi tarve pelastaa kasvonsa. Ja sen voi tehdä useimmiten enää väkivallalla tuossa tilanteessa. Sen sijaan, jos puuttuja onkin toinen nainen, häntä ei koe uhkana ja kaikki tietävät anyways, että mies voisi laittaa sen naisen pakettiin miten päin tahtoo eli tarvetta todistaa sitä ei synny. 

Näin se vaan menee.

Vierailija
19/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua miehet auttaneet kun olen joutunut auton kanssa pulaan. Naiset vaan käveli ohitse.

Vierailija
20/23 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:10"]

[/quote]

Ei ole totta. 

Jos kyseessä on ns. normaali tapaus niin miehellä on huomattavasti korkeampi kynnys motata sitä puuttuja-naista tai edes alkaa vängätä sen kanssa. 

Miehen puuttuminen randomiin ahdisteluun tms. koetaan haastamisena; toinen uros pyrkii pillulle. Ahdistelija-miehelle (tai rähisijälle tai mille tahansa) tulee entistä kovempi tarve pelastaa kasvonsa. Ja sen voi tehdä useimmiten enää väkivallalla tuossa tilanteessa. Sen sijaan, jos puuttuja onkin toinen nainen, häntä ei koe uhkana ja kaikki tietävät anyways, että mies voisi laittaa sen naisen pakettiin miten päin tahtoo eli tarvetta todistaa sitä ei synny. 

Näin se vaan menee.

[/quote]

Eli suosittelet että jokaisen poliisin, vartijan ja miksei sotilasnkin tulisi olla nainen?