IIK ! HOMO !
Hassua, että Suomessa on suuri uutinen, että joku on homo.
Kommentit (12)
Antakaa nyt suomalaisten hiukan meuhkata uudesta ja jännästä asiasta. Kun ikiaikainen tabu särkyy ja salatusta asiasta tulee julkinen, niin siitä seuraa aluksi hirmuinen innostus. Kyllä se siitä asettuu.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:44"]
No sanos muuta. Suomessa irtisanotaan jatkuvasti porukkaa, nytkin monta Anttilaa menee nurin, mutta mediassa puhutaan vaan homoista. Homot sitä homot tätä, joku random uimari on homo ja joku toinen ei. Nytkin kuunelen radiota, ja sieltä tulee pelkkää homokeskustelua.
[/quote]Tää on niin totta! Puhutaan vaan homoista vaikka olisi paljon tärkeämäpiäkin aiheita! Mä olen niin tympääntynyt homoihin ja jatkuvaan homohypetykseen.
8 jatkan, ettei mulla todellakaan ole mitään homoja vastaan, mutta ärsyttää vaan kun joka tuutista tulee pelkkää homopölinää. Nuo Sotsin kisatuloksetkin taitaa jäädä homokeskustelujen alle, kun seksuaalinen suuntautuminen on tärkeämpää kuin kaikki muut teot ja uutiset.
no jos jonkun mielestä jonkun uimarin seksuaalinen suuntautuminen on viikon tärkein ja mielenkiintoisin uutinen niin mikäs siinä.. :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:54"]
8 jatkan, ettei mulla todellakaan ole mitään homoja vastaan, mutta ärsyttää vaan kun joka tuutista tulee pelkkää homopölinää. Nuo Sotsin kisatuloksetkin taitaa jäädä homokeskustelujen alle, kun seksuaalinen suuntautuminen on tärkeämpää kuin kaikki muut teot ja uutiset.
[/quote] Naisetko siita keskustelevat vai miehet? Taitaa olla miehille enemman keskustelunaihe.
Niin ja kohdellaan kuin kansallissankaria vaikka ei olisi koskaan saavuttanut elämässä mitään. Tälläinen ihailu sitten taas kerää prohomo aktivisteja ympärilleen ottamaan osansa tästä ylistyksestä. Homot on ok mutta pakkohomottajia vihaan.
Taas meni naisilta yksi hyväkroppainen uros, kjähähähä :D
Onneksi heterot ei koskaan ilmoittele yksityis- ja sukupuolielämäänsä julkisesti. Oishan se kauheeta, miettikää nyt jos jotkut julkkikset, kansanedustajat tai urheilijat julkisuudessa ilmoittelis seurustelevansa, menneensä kihloihin, naimisiin, saaneensa lapsen.... Hirveetä heterouden tuputusta! Kaikkien täytyy pitää yksityiselämänsä yksityisenä, ei saa paljastaa edes onko hetero tai homo, koska se ois heti jomman kumman "elämäntavan" tuputusta!!!!
Ei mulle ainakaan. Eikä kukaan muu edes tee itsestään uutista, muutakuin homot.
Vai onko edes lesbot tehneet? Eipä ole.
Mä olen allerginen homoille, en voi olla niiden lähellä kun alkaa ahdistaan ja ketuttaan.
Tässä pitää tajuta se että urheilupiireissä homous on ihan eri juttu kuin ns. normaalissa elämässä. Monet ammattiurheilijat pystyy tuleen ulos kaapista vasta uran päättymisen jälkeen. Eihän se ole jumalauta mitään elämää kun pitää piilotella niin suurta osaa elämästään. Että ei hätää, ei tää muuten varmaan näin paljoa hälyä aiheuttais.
No sanos muuta. Suomessa irtisanotaan jatkuvasti porukkaa, nytkin monta Anttilaa menee nurin, mutta mediassa puhutaan vaan homoista. Homot sitä homot tätä, joku random uimari on homo ja joku toinen ei. Nytkin kuunelen radiota, ja sieltä tulee pelkkää homokeskustelua.