Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAUVOJA MAAILMAAN, sain vakiduunin

Vierailija
23.01.2014 |

Minut vakinaistettiin omalle alalleni työhön, jota olen tehnyt määräaikaisena. Nyt voin alkaa lisääntyä kovalla vauhdilla! Olen kolmikymppinen nainen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:17"]

Ja taas yrityksessä huomataan, että olisi kannattanut vakinaistaa mies eikä nainen. Kiitos sinun, on naisten taas vähän huonompi olla työmarkkinoilla. En ymmärrä miksei voi vakinaistamisen jälkeen tehdä sitä duunia mihin on palkattu vaikka pari-kolmevuotta ja sitten vasta alkaa lisääntymään? Naiset tuntuvat haluavan vain kotiin loisimaan.

t. 28v ehkäisyä käyttävä lapseton nainen

[/quote]

Koska jossain vaiheessa ei enää kannata hirveästi lykätä sitä lastentekoa ja toisaalta vakipaikasta käsin on turvallisempaa, kun ei tarvitse koko kotonaoloaikaa miettiä, mihin palata.

Mutta sinä tietenkin olet ihmisenä poikkeus ja ajattelet kaikessa vain muita, eikö niin.

[/quote]

Niin ja palkataanhan siihen sijainen..

Vierailija
22/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhemmuuden kustannukset tulisi maksattaa yhteiskunnalla." MITÄ VITTUA? Jospa maksaisit oman kakarakatraasi kulut ihan itte? Oikeestiko tämmäiä ajatusvammaisia on olemassa? Toivottavasti saat liudan "erityis"lapsia sieltä vaikeimmasta päästä. Sitten voit ehkä hieman saadakin yhteiskunnan tukea. Terveet lapset hoidetaan ja maksetaan itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Ite on 23v enkä löydä töitä, kun kaikki luulee, että pamahan kohta paksuks niin ei kannata palkata. Mutta toivottavasti kohta tärppäisi, siis työpaikka :)

Vierailija
24/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:29"]

Juuri tästä syystä EN KOSKAAN palkkaa meille lapsettomia nuoria naisia. En ole koskaan palkannut enkä palkkaa. Valitettavasti tämä vaan on totuus.  

[/quote]

Juuri tästä syystä vanhempainloman kustannukset pitäisi maksaa isän ja äidin välillä tasapuolisesti, niin että vaikutus on molempien työnantajaan. Ettei naisia syrjittäisi. Ruotsin malli käyttöön kiitos.

Hoitovapaan jakaminen puoliksi vanhemmille on jo askel oikeaan suuntaan, en tajua miksi niin monet naiset vastustavat sitä. Sehän tasa-arvoistaa miehiä ja naisia työmarkkinoilla!

Vierailija
25/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:55"]

Onnea vaan. Ite on 23v enkä löydä töitä, kun kaikki luulee, että pamahan kohta paksuks niin ei kannata palkata. Mutta toivottavasti kohta tärppäisi, siis työpaikka :)

[/quote]

Kannattaa sanoa ihan suoraan haastatteluissa, että lapsentekohaaveita sinulla ei ole eikä tule. Työnantaja ei saa asiasta kysyä, mutta häntä varmasti kiinnostaa jos oma-aloitteisesti kerrot.

Vierailija
26/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:45"]

Minut vakinaistettiin omalle alalleni työhön, jota olen tehnyt määräaikaisena. Nyt voin alkaa lisääntyä kovalla vauhdilla! Olen kolmikymppinen nainen.

[/quote]

Jep suosittelen aloittamaan lisääntymisen välittömästi, kun palaat hoitovapailtasi töihin, huomaat että kaikki p*skaduunit on keräilty sinulle, muuta ei ole tiedossa, kunnes potkivat sinut pihalle ensimmäisen mahdollisuuden tullessa.

Vierailija
27/35 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, kiitos kaikille onnittelijoille! En välitä vähääkään työnantajan parhaasta tässä asiassa. Olen ollut alalla ja erilaisissa työpaikoissa yli kymmenen vuotta eli riittävän pitkään huomatakseni, että työnantaja kyllä saa omansa pois ja pärjää vaikeuksien tullen. Työntekijän asema on aina lähtökohtaisesti epävarmempi ja heikompi.

Olen myös suhtautunut työnantajiin hyvin uhrautuvasti, epäitsekkäästi ja uskollisesti, NYT ALAN ELÄÄ ITSEÄNI JA PERHETTÄNI VARTEN! :D

Vierailija
28/35 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on samat suunnitelmat. Ikää on kuitenkin jo 38 v joten en odottele. Lapsia on jo ennestään.

Vierailija
29/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Niin mäkin tekisin!

Vakiduunia ei oo mulla näköpiirissä, mutta täytynee niitä lapsia vaan alkaa yrittää kun toi kolmekymppiä jo kolkuttelee. :/

Vierailija
30/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en koskaan palkkaa lisääntymisikäistä naista jos jollain miespuolisella tai vanhemmalla naishakijalla on edes jonkinlaiset edellytykset hoitaa tarjottu toimi. Palkkaan vuosittain 5-10 henkilöä teollisuuteen, tuotantoon ja toimihenkilöiksi.

t, mies 41v

Vierailija
31/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:45"]

[/quoteToivottavasti et onnistu lisääntymään.]

Vierailija
32/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:44"]

Tästä syystä en koskaan palkkaa lisääntymisikäistä naista jos jollain miespuolisella tai vanhemmalla naishakijalla on edes jonkinlaiset edellytykset hoitaa tarjottu toimi. Palkkaan vuosittain 5-10 henkilöä teollisuuteen, tuotantoon ja toimihenkilöiksi.

t, mies 41v

[/quote]

Teillä varmaan hoitovapaalle haluava mies saa melko nihkeän kohtelun, vai mitä?

Vierailija
33/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:50"]

t, mies 41v

[/quote]

[/quote]

Yritys tekee kohtalaista tulosta jopa näin taantumassa ja jostain syystä meillä on aika vähän hoitovapaalle haluavia. ;) 

Vierailija
34/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:50"]

t, mies 41v

[/quote]

[/quote]

Yritys tekee kohtalaista tulosta jopa näin taantumassa ja jostain syystä meillä on aika vähän hoitovapaalle haluavia. ;) 

[/quote]

heh, tää oli paras, ihankuin kaikki halauaisivat pelkästään "lomaa" työstään. Jotkut jopa voivat haluta viettää aikaa uuden perheenjäsenen kanssa.

Vierailija
35/35 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tässä häiritsee eniten, on se että AP tulee oikein isoon ääneen tänne kehumaan asiasta. Oikein tosissaan kustu taas työnantajaa linssiin. No toisaalta, ovathan he todennäköisesti tienneet tämänkin asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän