kun kieltäydyin seksistä, mies sanoi
että no hyvin kelpaa ruuat ja juomat mitä hän tuo kaupasta!!!!!! siis mitä hittoa! nyt meni kyllä yli! olin siis tosi väsynyt ja nukuin syvää unta keskellä aamuyötä kun mies tuli tökkimään että pitäisi saada seksiä. sanoin että en voi, jaksa, kykene, väsyttää, katsotaan myöhemmin. mies oli tapansa mukaan kiukkuinen, yleensä sieltä tulee jotain kommenttia mutta tämä viimeöinen oli kyllä top! olen siis kotona kahden pienen lapsen kanssa ja sopimuksen mukaan mies käy töissä ja minä hoidan lapsia. ai että siis kun hän maksaa ruuat ja juomat niin minun pitää siitä hyvästä olla aina valmis seksiin, vaikka kuinka väsyttäisi tms????? eli lopetanko syömisen kokonaan? jos ei huvita harrastaa seksiä niin olen seuraavan päivän syömättä?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 17:22"]
Miten joku voi antaa miehensä puhua tohon tyyliin? :D kyllä ku mun mies olis tuon heiton lohkassu ni olis nukkunu joko sohvalla tai ulkona. Voi jumalauta!!
Ja mikä se sellanen itsestäänselvä pimppa-automaatti on joka aukeaa jos mies tuo kaupasta lihamakaronilaatikon :D Pistäkää ne miehet tekee ny vähä enemmän jotta ANSAITSEVAT sitä pimpsaa! :D
[/quote]
Mä heitin akan ulos kun ei antanut vaikka elätän sen.
Todella törkeä kommentti mieheltä, toivottavasti oli vaan edes turhautumisen purkamista eikä oikeasti ajattele että sun pitäisi luonnossa maksaa hänen ostamistaan ruoista.
Yleensäkin mun mielestä on tyhmää erotella työssäkäyvän rahat ja kotona lapsia hoitavan rahat. Meillä ainakin perhe on kuin yhteinen yritys, johon tulevat rahat (oli ne sitten palkkaa, lapsilisää, työttömyyskorvausta, äitiysrahaa jne) on yhteisiä riippumatta siitä kumpi ne on hankkinut. Perheessä on erilaisia töitä ja asioita mitkä pitää tehdä. Näitä asioita on esim. työssäkäynti rahan hankkimiseksi, lasten hoito, siivous ja muut kotityöt, opiskelu ammatin ja sitä kautta myöhemmin rahan hankkimiseksi jne. Nämä työt sitten jaetaan puolisoiden kesken siten että molemmat ovat tyytyväisiä ja molemmat saavat nauttia kummankin tekemän työn hedelmistä yhtä lailla. Ei meillä ole "minun ja sinun rahoja" tai "minun ja sinun lapsia" vaan kaikki on yhteistä ja me olemme mieheni kanssa yhdessä perheen pää. Välillä tietysti tulee erimielisyyttäkin siitä miten perhettä johdetaan, mutta ne selvitetään ja sitten taas jatketaan yhdessä.
t. 16-vuotta saman miehen kanssa yhteisissä lakanoissa nukkunut.
V*ttuilisin ukolle kyllä aikani tuosta jäätävän typerästä kommentista.. Varsinkin ruoka-aikaan.
Ja ot, musta töissä pääsee paljon helpommalla kuin kotona.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:42"]
Niin mitähän kruunua minä nyt oikein kiillottelin?? Kysymys ei ollut kotitöistä ja niiden jakautumisesta vaan siitä että onko minun harrastettava seksiä aina kun mies haluaa (joka muuten on ehkä kolme neljä kertaa päivässä!) siitä hyvästä että mies armollisesti ostaa minulle ruokaa? Ja kun tämä nyt meni offtopic niin täsmennetään sen verran vielä että mies halusi tämän järjestelyn. Jos minä olisin töissä nyt tienaisin melkein kaksi kertaa enemmän kuin mies. Ap
[/quote]
Se tässä mättää, että sinä et anna arvoa miehen tarpeille ja heittäävyydelle. Sinä pidät sitä hänestä varmasti itsestäänselvyytenä miten mies käy töissä, hakee sitten ruuat yms ja sitten sinä kuittailet ettei seksikään kiinnosta.
Juu: on siinä meillä ihana liitto; mene sinä siihen parempi palkkaiseen työhösi kuin miehelläsi on. Huomaatko miten ilkeä olet? Epäilen.
On se lähinnä kumma miten miehesi edes tahtoo tuota teidän suhdetta jatkaa jos se kaikinpuolin selvästi on huono ja sinä ilkeä. Jossain vaiheessa sinä vaan yksinkertaisesti satutat kumppaniasi liikaa.
Tottakai seksissä saa ja pitää kieltäytyä. Mutta se on myös sinun oikeus harrastaa seksiä ja nauttia siitä. Etkä saa edes sitä. Mutta hei: ainakin miehesi kkantaa töittensä jälkeen kotiinne ruokaa, oli se sitten miten sovittua tahansa. Siihen sinä viitsit tukeutua: mitä jos muuttaisitte sitäkin? Sinä hakisit ne ruuat kaupasta kun mies on töissä.. Teillä olisi enempi aikaa toisillenne ku teet ruuat valmiiksi perheellenne? Eikö..?
Joku ei siis vieläkään tajua, että mies oikeasti tarvitsee naista muuhunkin kuin seksiin. Eli jos et anna, miehellä on ihan yhtä hyvin oikeus hakea seksiä muualta. Kelpaahan naiselle kuitenkin kaikenlaiset jutut mistä mies maksaa ja naisen pitää maksaa takaisin pillulla.
Kuvottava ukko, ei voi muuta sanoa, sorry.
Toi oli uusi juttu, mulle on sanottu että "haen seksin sitte muualta".
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:47"]
että no hyvin kelpaa ruuat ja juomat mitä hän tuo kaupasta!!!!!! siis mitä hittoa! nyt meni kyllä yli! .. ai että siis kun hän maksaa ruuat ja juomat niin minun pitää siitä hyvästä olla aina valmis seksiin, vaikka kuinka väsyttäisi tms????? eli lopetanko syömisen kokonaan? jos ei huvita harrastaa seksiä niin olen seuraavan päivän syömättä?
[/quote]
Ilmeisesti kyllä. Aika possu äijä. Mies ostaa ruuat, sinä maksat sen pillulla. Onko hän muuten millainen?
Ei seksi ole mikään velvollisuus kenellekään! Jos siitä tekee tuollaista pankopullaa, niin voin vain kuvitella että ei ne halut ei siitä ainakaan kasva.
Mun mies tuli kans 03 rapsuttelemaan ja paijailemaan mua:) Olin ihan unenpöpperössä mutta tuntui niin ihanalle kun toinen piti sylissä ja siveli hiljaa kauan.... Rakasteltiin laiskasti ja nukahdettiin samantien - olin varmasti aamulla paremmalla tulella kuin yleensä:D
Mun mielestä tuossa ei ollut mitään kuvottavaa, vaan ihanaa että mies yhä haluaa minua! Taitaa olla asennekysymys!
4.n lapsen työssäkäyvä äiti, 18 vuotta saman miehen lakanoissa.
Laita ukollesi lasku kodinhoidosta, lastenhoidosta ja myös viikonloppuisin tehdyistä palveluista. Listaa kaikki mahdollinen uurastus, jota teet 24/7.
- "Että hyvin kelpaa naisen orjatyövoima ja vielä seksiäkin pitäisi olla tarjolla?"
Voit nauraa kerrankin sydämesi pohjasta. :)
Siis anteeksi nyt vaan, mutta nauroin! :D En sinulle Ap,vaan tuo mies! Jotain aivan käsittämättömän idioottimaista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]
Laita ukollesi lasku kodinhoidosta, lastenhoidosta ja myös viikonloppuisin tehdyistä palveluista. Listaa kaikki mahdollinen uurastus, jota teet 24/7.
- "Että hyvin kelpaa naisen orjatyövoima ja vielä seksiäkin pitäisi olla tarjolla?"
[/quote]
Eikö oman kodin ja lastenhoidon arvo ole puhdas 0 ?
Olisko tuo nyt niin kauhean kamalaa ollut antaa miehen ähistä siinä päällä 10 minuuttia, ja sen jälkeen olisitte molemmat voineet käydä tyytväisinä nukkumaan. Eikä ilmeisesti ollut ihan ensimmäinen kerta kun kieltäydyit tuon "yleensä sieltä tulee jotain kommenttia" perusteella. Yritä joskus asettautua miehesi asemaan niin saatat ymmärtää hänen turhautuneisuutensa ja siitä johtuvat möläytykset.
Huomiota se halusi, eikä seksiä... Oliko muuten selvinpäin?
Ei tietenkään pidä opettaa siihen, että nukkuvaa saa herättää, mutta jos haluat tuohon jonkun vastaiskun niin pistä muksut nukkumaan, sano miehelle että nyt olisi pillua tarjolla 5 minuuttia, aika alkaa siitä kun saat liukastetuubin auki.
Jostain syystä meillä ei seissyt enää silloin. Höh.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Tavallaan joo, mutta koska ap:n mies ei hoida omaa osuuttaan, vaan juoksee palkkatyössä, niin kyllä hänelle voi hyvin esittää laskelman, minkä verran hänelle syntyisi kuluja lasten ja kodin hoidattamisesta ulkopuolisella.
Eihän se nyt niin voi olla, että miehen palkkatyöllä on arvo, mutta naisen kotona tekemällä työllä ei ole, vaikka se työ jonkun toisen tekemänä tulisi varsin kalliiksi.
[/quote]
Hohhoijaa...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Tavallaan joo, mutta koska ap:n mies ei hoida omaa osuuttaan, vaan juoksee palkkatyössä, niin kyllä hänelle voi hyvin esittää laskelman, minkä verran hänelle syntyisi kuluja lasten ja kodin hoidattamisesta ulkopuolisella.
Eihän se nyt niin voi olla, että miehen palkkatyöllä on arvo, mutta naisen kotona tekemällä työllä ei ole, vaikka se työ jonkun toisen tekemänä tulisi varsin kalliiksi.
[/quote]
Lässyn lässyn.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 17:22"]
Ja mikä se sellanen itsestäänselvä pimppa-automaatti on joka aukeaa jos mies tuo kaupasta lihamakaronilaatikon :D Pistäkää ne miehet tekee ny vähä enemmän jotta ANSAITSEVAT sitä pimpsaa! :D
[/quote]
Juuri näin, siskot. Jatkakaa sitä pihtausta vaan. Onneksi on prostituoituja :D