kun kieltäydyin seksistä, mies sanoi
että no hyvin kelpaa ruuat ja juomat mitä hän tuo kaupasta!!!!!! siis mitä hittoa! nyt meni kyllä yli! olin siis tosi väsynyt ja nukuin syvää unta keskellä aamuyötä kun mies tuli tökkimään että pitäisi saada seksiä. sanoin että en voi, jaksa, kykene, väsyttää, katsotaan myöhemmin. mies oli tapansa mukaan kiukkuinen, yleensä sieltä tulee jotain kommenttia mutta tämä viimeöinen oli kyllä top! olen siis kotona kahden pienen lapsen kanssa ja sopimuksen mukaan mies käy töissä ja minä hoidan lapsia. ai että siis kun hän maksaa ruuat ja juomat niin minun pitää siitä hyvästä olla aina valmis seksiin, vaikka kuinka väsyttäisi tms????? eli lopetanko syömisen kokonaan? jos ei huvita harrastaa seksiä niin olen seuraavan päivän syömättä?
Kommentit (45)
Heh, mä olen sellainen persiilleammuttu karhu jos minut kesken unien joku herättää (paitsi vauva tai pieni lapsi) ettei mies edes yrittäisi moista!
Tulipas äkänen olo puolestasi...grr!!
Toisaalta ymmärrän että hyökkäys on jonkun mielestä paras puolustus, jos tulee torjuttu ja loukattu olo kun toinen ei suostu seksiin, voi olla helppo sivaltaa takaisin alhaisella tavalla. Muttei se kyllä noin kuuluisi mennä...
Yritä nousta tilanteen yläpuolelle, mieti onko miehellä syytä arvosteluun, olisiko sinullakin parantamisen varaa omassa osuudessasi, vai tuliko kommentti vain seksistä kieltäytymisen takia?
Itse en varmaan osaisi asiallisesti tuota tilannetta hoitaa, vaan lataisin niin täysillä että miehelle menis jauhot kurkkuun! Ehkä sitten jälkeenpäin voisin sovitella ja kysellä, miksi mies kokee ruoan ostamisen perheelle vaikeaksi ja miksi vaimo ja lasten äiti ei ole sitä ansainnut? Enkö tee kotona tarpeeksi? Seksi kesken unien ei kyllä kuulu miehen oikeuksiin, elättää hän vaimonsa tai ei! Kotiöiden tekemättömyys vaimon osalta voi olla ihan hyvä syy miehen martyyriuteen, mutta melko naismainen tyyli oikeastaan, että patoaa ajatuksiaan ja sitten vuodattaa ne kun jokin ei mene mieliksi!
Mieshän ei voi olla mitenkään väsynyt ja väsyyneenä sanoa jotakin äkkiväärää, eihän?!
Sitä vaan harmitti kun oli fiiliksissä etkä vastannut kutsuun. Kyllä sullakin varmaan joskus päásee sammakoita suusta pikaistukissaan kun petyt pahasti ja hermostut. Antaisin asian olla. Antaisin suukon aamulla poskelle ja hymyiliisn.
ei kait väsynyt mies aamuyöstä pillua halua?!?
Lapsiko olet?! "eli lopetanko syömisen kokonaan?" Sinulla on aikuisena oma tulot, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu perheestäsi. Ei ruokaa tarvitse seksillä maksaa sitä saa rahalla kaupasta.
jos mies on väsynyt niin silloin nukkumaan eikä ruveta herättelemään muita kiukuspäissään ja himoissaan..
No milläs AP ajattelit maksaa takaisin ilmaiset ruuat ja juomat? Vai kuvitteletko että sinulla naisena on pyhä oikeus saada kaikki ilmaiseksi eikä sinun tarvitse tehdä mitään?
Miestä vituttu silloin ja sinua nyt, joten tasapeli. Unohda.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:46"]
Lapsiko olet?! "eli lopetanko syömisen kokonaan?" Sinulla on aikuisena oma tulot, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu perheestäsi. Ei ruokaa tarvitse seksillä maksaa sitä saa rahalla kaupasta.
niin tuo lopetanko syömisen kokonaan oli vähän niinkuin toteamus että sitäkö mies ajaa takaa jos en anna seksiä? ja kuten tuossa jo aikaisemmin sanoin niin sopimuksemme on että minä olen kotona vielä hetken aikaa lasten kanssa ja mies käy töissä. emme asu suomessa joten minulla ei ole tällä hetkellä tuloja mistään. no, asiaan tulee muutos siinä vaiheessa kun saan aikaiseksi lähteä toiseen osoitteeseen. ap
[/quote]
[/quote]
No miten ne omat rahat ja tulot muka on, jos nainen on yhteisestä sopimuksesta kotiäitinä...
Kyllä se kotiäiti nyt vaan miehen elätti on, ei siitä mihinkään pääse. Jos ei ole kotihoidontuella tai äippälomalla, on työtön. PISTE. Ne työssäkäyvät äidit joutuu tekemään ihan samat kotityöt ja ruoat oman TYÖpäivänsä päätteeksi. Kotiäitiys voi olla työtä, mutta kotiäiti tekee kuitenkin aina korkeintaan vaan yhtä työtä. Työssäkäyvä äiti tekee kahta. Olen ollut sekä kotiäitinä ja nyt työssäkäyvänä äitinä, ja kyllä kotiäitinä olo on kuin kesälomaa. Saa itse päättää peseekö pyykit aamulla, koska käy kaupassa, koska menee lasten kanssa uimaan, koska lämmittää takan olkkarissa mitä laittaa ruuaksi, on aikaa lukea lehtiä, askarrella lasten kanssa, kutoa sukkaa, jne. Onpa tosi "rankkaa". Jos ei pää kestä kotiäitinä oloa ja seksiä siihen päälle, niin tuskin kestää arkea ja seksiä sittenkään, kun se samainen äiti palaa töihin (jos mitään työtä nyt ylipäätään on minne palata???).
Ja lasku lastenhoidosta muuten on normaalituloisissa talouksissa noin 150 euroa kuukaudessa per lapsi, joten sen enempää arvoa ei ap:n työllä ole. Kotityöt se mies osaisi varmaan tehdä itsekin, jos tarve olisi, joten ap ihan turhaan kyllä kiillottelee kruunuaan...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:53"]
[/quote]
No miten ne omat rahat ja tulot muka on, jos nainen on yhteisestä sopimuksesta kotiäitinä...
[/quote]
Kai aikuinen nainen on ennen perheen perustamista tehnyt työtä, kerryttänyt omaisuutta jne. Järjenköyhyyttä olla turvaamatta omaa selustaansa. Elämässä, kun ei ole sitä ennustettavuutta.
Miehetkin on löytäny tien tänne :'D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:55"]
Kyllä se kotiäiti nyt vaan miehen elätti on, ei siitä mihinkään pääse. Jos ei ole kotihoidontuella tai äippälomalla, on työtön. PISTE. Ne työssäkäyvät äidit joutuu tekemään ihan samat kotityöt ja ruoat oman TYÖpäivänsä päätteeksi. Kotiäitiys voi olla työtä, mutta kotiäiti tekee kuitenkin aina korkeintaan vaan yhtä työtä. Työssäkäyvä äiti tekee kahta. Olen ollut sekä kotiäitinä ja nyt työssäkäyvänä äitinä, ja kyllä kotiäitinä olo on kuin kesälomaa. Saa itse päättää peseekö pyykit aamulla, koska käy kaupassa, koska menee lasten kanssa uimaan, koska lämmittää takan olkkarissa mitä laittaa ruuaksi, on aikaa lukea lehtiä, askarrella lasten kanssa, kutoa sukkaa, jne. Onpa tosi "rankkaa". Jos ei pää kestä kotiäitinä oloa ja seksiä siihen päälle, niin tuskin kestää arkea ja seksiä sittenkään, kun se samainen äiti palaa töihin (jos mitään työtä nyt ylipäätään on minne palata???).
Ja lasku lastenhoidosta muuten on normaalituloisissa talouksissa noin 150 euroa kuukaudessa per lapsi, joten sen enempää arvoa ei ap:n työllä ole. Kotityöt se mies osaisi varmaan tehdä itsekin, jos tarve olisi, joten ap ihan turhaan kyllä kiillottelee kruunuaan...
[/quote]
Niinpä, jos et itse arvosta itseäsi ja tekemääsi työtä kotona tuon enempää, niin ei sitä muutkaan arvosta. Jos haluat toimia koko perheen kotipiikana, niin mikäs siinä.
Itse olen tällä hetkellä kotihoidontuella kotona ja onneksi mieskin osaa arvostaa sitä että hoidan lapset ja kodin. Viiknloppuna ja lomilla mies tekee enemmän kotitöitä, mutta arkisin yritän hoitaa kaiken itse. Kun palaan töihin, on ihan luonnollista että mies taas osallistuu enemmän kodin pyöritykseen. Miksi ihmeessä vain nainen hoitaisi kotia? Mielestäni se hoitaa joka parhaiten ehtii, jaksaa ja siitä kyseisestä hommasta pitää. Turha siinä on euroja laskea ja työlle arvoa. Ainakin se on surullista ja itsekästä. Me olemme perhe, ja yritän ajatella että teemme kumpikin työtä perheen hyväksi, emmekä katso vain omaa etua tai leiki marttyyriä jos toinen ei aina jaksa olla villiori sängyssä kun itse haluaisin..! Ei seksi ole mikään, mitä suoritetaan, vaan sitä on silloin, kun molemmat haluavat.
Ei kukaan ole mikään seksiautomaatti!
Kaikilla oikeus sanoa EI!
Ja se Ei tarkoittaa EI myös parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:14"]
Ei kukaan ole mikään seksiautomaatti!
[/quote]
Ihanko totta?! Kiitos tästä!
Paha mieli -> sanot jotain loukkaavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 15:14"]
[/quote]
Tarkoittaako EI myös silloin EI kun sen sanoo mies, joka ei halua että nainen jää kotiin sen sijaan että menisi töihin?
:D :D :D
Niin mitähän kruunua minä nyt oikein kiillottelin?? Kysymys ei ollut kotitöistä ja niiden jakautumisesta vaan siitä että onko minun harrastettava seksiä aina kun mies haluaa (joka muuten on ehkä kolme neljä kertaa päivässä!) siitä hyvästä että mies armollisesti ostaa minulle ruokaa? Ja kun tämä nyt meni offtopic niin täsmennetään sen verran vielä että mies halusi tämän järjestelyn. Jos minä olisin töissä nyt tienaisin melkein kaksi kertaa enemmän kuin mies. Ap
ethän sä mikään huora ole!
ällö ukko