Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun kieltäydyin seksistä, mies sanoi

Vierailija
23.01.2014 |

että no hyvin kelpaa ruuat ja juomat mitä hän tuo kaupasta!!!!!! siis mitä hittoa! nyt meni kyllä yli! olin siis tosi väsynyt ja nukuin syvää unta keskellä aamuyötä kun mies tuli tökkimään että pitäisi saada seksiä. sanoin että en voi, jaksa, kykene, väsyttää, katsotaan myöhemmin. mies oli tapansa mukaan kiukkuinen, yleensä sieltä tulee jotain kommenttia mutta tämä viimeöinen oli kyllä top! olen siis kotona kahden pienen lapsen kanssa ja sopimuksen mukaan mies käy töissä ja minä hoidan lapsia. ai että siis kun hän maksaa ruuat ja juomat niin minun pitää siitä hyvästä olla aina valmis seksiin, vaikka kuinka väsyttäisi tms????? eli lopetanko syömisen kokonaan? jos ei huvita harrastaa seksiä niin olen seuraavan päivän syömättä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittele itsesi sitten kunnolla, jos sille tielle lähdetään! Laitat perheelle jotakin makaronimössöä, itsellesi kasaat aina lautaselle fiinimmän ja kalliimman aterian. Jos mies ihmettelee ja kyselee jotakin, niin toteat vaan että kävi itsetunnon päälle olla niin halpa, joten nostit vähän taksoja.

Vierailija
42/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:50"]

Hinnoittele itsesi sitten kunnolla, jos sille tielle lähdetään! Laitat perheelle jotakin makaronimössöä, itsellesi kasaat aina lautaselle fiinimmän ja kalliimman aterian. Jos mies ihmettelee ja kyselee jotakin, niin toteat vaan että kävi itsetunnon päälle olla niin halpa, joten nostit vähän taksoja.

[/quote]

hahah toi oli hyvä :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nuo kommentoijat, jotka kertovat, että työssäkäyvänkin naisen pitää tehdä kotitöitä. Erehtyivät ehkä ketjusta.

Itse aiheesta: vituttavan pikkumainen ja sietämättömän tyhmä kommentti mieheltä. Tietää varmaan itsekin, että se oli sellainen. Jos on fiksu, niin kuin varmaan on, niin katuu jo, että meni niin typerästi sanomaan. Kannattaa antaa olla vain. Ap:ssä ei nyt kyllä tällä kertaa ollut mitään vikaa. Näitä vain sattuu.

Vierailija
44/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelin miehelleni tunnetta että elän siivellä kotiäitinä. Mies sanoi et turhaan. Ja perusteli: jos en olisi hänelle lapsia tehnyt ja kotona hoitanut olisin edennyt urallani paremmin ja nopeammin. Tätä kautta olen myös menettännyt paljon rahaa sen päälle että olen hoitovapaalla hyväpalkkaisesta työstäni. Aika reilu mies. Mut oikeesti voi olla näinkin

Vierailija
45/45 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi antaa miehensä puhua tohon tyyliin? :D kyllä ku mun mies olis tuon heiton lohkassu ni olis nukkunu joko sohvalla tai ulkona. Voi jumalauta!!

Ja mikä se sellanen itsestäänselvä pimppa-automaatti on joka aukeaa jos mies tuo kaupasta lihamakaronilaatikon :D Pistäkää ne miehet tekee ny vähä enemmän jotta ANSAITSEVAT sitä pimpsaa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi