Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te olette kauheita!

Vierailija
23.01.2014 |

Ja yleensäkin naispuoliset on kauheita arvostelee toisia. Luin sen satuhäät ketjun ja joku kehtas kysyä että onko Luotoloilla sossu ja perhetyö kuin läsnä ja lapsia käy sääliksi. Mitä hiton väliä jos vanhemmat on mielestänne outoja niin tarkoittaako erillaisuus sitä ettei kykene hoitamaan ja rakastamaan lapsia? Ei ole ihme kun nykyään tehdään ns turhia lastensuojeluilmoituksia jos ihmiset n noin suvaitsemattomia niin kun te! Miettikää nyt! Ihan hyvin ns erikoinen ihminen voi pitää sinuakin yhtä erikoisena ja sen perusteella luoda mielikuvan että JUURI sinä olet kykemätön vanhemmaksi. Te olette oikeesti ihan kauheita, kateellisia, ahdasmielisiä. Krittiikki on sallittavaa mutta toisten ihmisten arvostele ulkonäön perusteella tai luonteen niin on aika vajaata jos siihen sotkee lapset mukaan. Miettikää nyt itekin! Herranjuma teitä AIKUISET ihmiset. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ja jos lapsilla rakastavat ja huolehtivat vanhemmat niin olkoon sitten vanhemmat minkä tyylisiä tahansa. 

Nainen on susi toiselle naiselle!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se esikoinen on aika lihava ja sillä pienimällä todella likaiset hampaat.

Vierailija
2/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kanssa niin samaa mieltä. Mun mielestä olivat rakastavan oloisia ja lapsilla varmasti hyvät oltavat.

Nyt vain sattui niin, että jopa pahinkin palstamamma sai nostettua jollain kumman tavalla tuon parin yläpuolelle.

Mun mielestä kaikki tuota paria ja varsinkin lapsia haukkuvat saisivat hävetä itseään! Todella inhottavaa käytöstä ja eikä tarvitse todellakaan miettiä miksi maamme lapset ja nuoriso voivat näin huonosti. Kotoota opitaan arvostelemaan ja haukkumaan ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:43"]Ja yleensäkin naispuoliset on kauheita arvostelee toisia. Luin sen satuhäät ketjun ja joku kehtas kysyä että onko Luotoloilla sossu ja perhetyö kuin läsnä ja lapsia käy sääliksi. Mitä hiton väliä jos vanhemmat on mielestänne outoja niin tarkoittaako erillaisuus sitä ettei kykene hoitamaan ja rakastamaan lapsia? Ei ole ihme kun nykyään tehdään ns turhia lastensuojeluilmoituksia jos ihmiset n noin suvaitsemattomia niin kun te! Miettikää nyt! Ihan hyvin ns erikoinen ihminen voi pitää sinuakin yhtä erikoisena ja sen perusteella luoda mielikuvan että JUURI sinä olet kykemätön vanhemmaksi. Te olette oikeesti ihan kauheita, kateellisia, ahdasmielisiä. Krittiikki on sallittavaa mutta toisten ihmisten arvostele ulkonäön perusteella tai luonteen niin on aika vajaata jos siihen sotkee lapset mukaan. Miettikää nyt itekin! Herranjuma teitä AIKUISET ihmiset. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ja jos lapsilla rakastavat ja huolehtivat vanhemmat niin olkoon sitten vanhemmat minkä tyylisiä tahansa. 

Nainen on susi toiselle naiselle!

[/quote]Kyllä tällä palstalla suurimmalla osalla on mielenterveysongelmia. Ei normaalit perheenäidit käyttäydy niin huonosti mitä nämä mammat täällä. Näistä joistakin palstamammoista olen hyvin huolissani, eritoten jos on siellä kotipäässään vielä lapsia. Väärät ihmiset niitä lapsia saa.. He jotka puhuvat "säälin sun ja ton ja sen lapsia", ovat heitä joilla ei itsellä ole lapsia tai heillä itsellään on lapsia joista ei huolehdita. Ärsyttävää luettavaa, ovat niin täydellisiä olevinaan.

Vierailija
4/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on enemmänkin kuin halaamista ja suukottamista vaan huolehtimista. Ja tämä äiti vissiin haluaa että lapsillakin tulee olemaan hampaat yhtä "hyvässä " kunnossa kun itsellään. Tämä äiti ei harjaa lapsensa hampaita! Se on välinpitämättömyyttä.

Vierailija
5/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:48"]Mä olen sun kanssa niin samaa mieltä. Mun mielestä olivat rakastavan oloisia ja lapsilla varmasti hyvät oltavat.

Nyt vain sattui niin, että jopa pahinkin palstamamma sai nostettua jollain kumman tavalla tuon parin yläpuolelle.

Mun mielestä kaikki tuota paria ja varsinkin lapsia haukkuvat saisivat hävetä itseään! Todella inhottavaa käytöstä ja eikä tarvitse todellakaan miettiä miksi maamme lapset ja nuoriso voivat näin huonosti. Kotoota opitaan arvostelemaan ja haukkumaan ihmisiä.

[/quote]Sielläkin notkunut se mielenterveysongelmainen mamma jolla usein samat jutut: "kuvittavaa ihmissaastaa" :D Mää oon tullut siihen tulokseen et se on kannibaali (ihmissyöjä) joka syö vain heidät jotka ovat kanssaan samaa mieltä :D tiedoksenne, se mamma kirjoittelee suurimmaks osaks yksikseen esiintyäkseen muinakin. On se niin ihmissaastanen... :D

Vierailija
6/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoo sitten lihavia lapsia ja kuinka on huonot hampaat. Pää asia että lapsia rakastetaan! ja hoietaan! Aina ei lihavuus ja huonot hampaat tarkoita että vanhemmat ei pysty hoitamaan lapsia. Meillä on yhdellä lapsella huonot hampaat. Kaatui niin etuhampaat katkes ja nyt annetaan murentua pois. Ihan hammaslääkäri sanoi ettei niille tarvi tehdä mitää kun ovat maitohampaita eikä särje. Voi olla että tuollakin tytöllä joku vaurio tai sairaus hampaissa ei se tarkoita että vanhemmat laiminlyö lastansa. Ja maitohampaat!!!!!!!!!!!!!! Antakaa ihmisten olla lihavia kunhan ihminen voi muuten hyvin ja on onnellinen. Lapselle on tärkeintä, koti, rakastavat vanhemmat , turvallinen elämä ja elinympäristö ja se että välitetään. Vähät väliä ulkonäkö seikoista!

Vierailija
7/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ahdasmielisä ja kieroonkasvaneita ihmisiä, jotka ei anna muille ja muiden melipiteille yhtään sijaa!

Vaikka lapsi olisi läski, niin miksi oletetaan että ruokana karkit ja sipsi? Miksi ei käy mielessä vaihtoehto, että ehkä tämä lapsi sairastaa tautia jota lääkitään kortisoonilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi