Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terapeutti pitää mua henkisessä otteessa niin että

Vierailija
23.01.2014 |

On tosi vaikea lopettaa. Pitöis hakea Kelan terapiaa mutta olen kuin sidottu tähän nykyiseen.

Se on aika paljon jutustelua arjesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta terapia olisi kuin jutustelua arjesta? Sen tarkoitushan on saada arki sujumaan.

Vierailija
2/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla "pitää otteessaan"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan mutta jos tiedostat, että olet "henkisessä otteessa", niin et ole henkisessä otteessa. Mitäköhän sinä nyt oikeasti haluat?

Vierailija
4/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:37"]

Millä tavalla "pitää otteessaan"?

[/quote]

Eiköhän ap tarkoita, että mahdollisuus avautua ja keskustella ihan perusasioista koukuttaa. Kyllä terapia on koukuttava, sairauden yhteydessä minulla oli terapiaa ja asioiden juttelu oli hyvinkin rentouttavaa, eikä osannut ajatella, että voisi olla ilman.

Vierailija
5/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:37"]Mitä muuta terapia olisi kuin jutustelua arjesta? Sen tarkoitushan on saada arki sujumaan.

[/quote]

No kun se ei suju kuten pitäisi. Ja oikeasti mulla on kamalia juttuja takana jotka eivät tule esiin.

Jutustelua ihan tavallisista asioista.

Vierailija
6/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:37"]Millä tavalla "pitää otteessaan"?

[/quote]

Kun haluaisin eroon ja alkaa suunnitella sitä uutta terapiaa. Tämä on sitovaa niin etten pystykään.

Lisäksi aikoinaan toi esiin negatiivisen kantansa

tähän uuteen terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi