Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sinkku! Lähtisitkö treffeille yksinhuoltajan kanssa?

Vierailija
20.10.2020 |

Vai ovatko lapset täydellinen turn-off potentiaalisessa kumppanissa. (Ja nyt puhutaan pitkästä parisuhteesta, ei seksiseurasta.)

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lapset olisivat rasite parisuhteessa.

M31

Vierailija
4/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti, kuin kumpaani jolla on lapsia.

Vierailija
5/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa koettu, ensinmäisen ja viimeisen.

Vierailija
6/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä jaksaisi katsoa ipanoita. 

Vierailija
7/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin

Vierailija
8/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lähteä? Mitä minä siitä saan?

Vierailija
9/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä onko lapsia. Tärkeää on, että hoitaa lapset hyvin jos sellaisia on.

Vierailija
10/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksinhuoltajan ulkonäöstä, jos ei muuten tunne.

Vierailija
11/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin ajattelin ennen kuin oli noita omia lapsia. En todellakaan huolinut miestä jolla oli jo lapsia. Nyt olen kahdenvaiheilla, toisaalta en halua miestä jolla on lapsia, mutta toisaalta lapsetonkaan ei enää kelpaa (jos ei siis tykkää lapsista)... Eipä tarvitse ihmetellä tosin että tarjonta vähäistä.

Vierailija
12/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla sinänsä ole mitään sitä vastaan että miehellä olisi lapsi(a). Mutta en halua ärsyttävää eksää kuvioihin pyörimään, eksän pitäisi käyttäytyä ihmismäisesti. Ja lasta/lapsia pitäisi kasvattaa, en halua huonokäytöksistä lasta pyörimään kuvioihin. Enkä ala äitipuoleksi enkä lapsenvahdiksi.

Mutta koska olen itse lapseton, hoikka, hyvännäköinen ja koulutettu, niin minulla on varaa valita kenen kanssa seurustelen ja aikaani vietän. Ei siis tarvitse lisääntyneisiin sekaantua jos en halua.

Vierailija
13/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde, elätä itse lapsilaumasi.

Vierailija
14/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen yh:n kannata ottaa kuin toinen, jolla on lapsia.

Lapset on ei oikeasti ymmärrä ja lapset kärsivät.

Vierailija
15/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla sinänsä ole mitään sitä vastaan että miehellä olisi lapsi(a). Mutta en halua ärsyttävää eksää kuvioihin pyörimään, eksän pitäisi käyttäytyä ihmismäisesti. Ja lasta/lapsia pitäisi kasvattaa, en halua huonokäytöksistä lasta pyörimään kuvioihin. Enkä ala äitipuoleksi enkä lapsenvahdiksi.

Mutta koska olen itse lapseton, hoikka, hyvännäköinen ja koulutettu, niin minulla on varaa valita kenen kanssa seurustelen ja aikaani vietän. Ei siis tarvitse lisääntyneisiin sekaantua jos en halua.

Ei kannata lisääntyneisiin sekaantua kun tietää ettei lapsista välitä. Ne tulevat väkisinkin paketissa mukana.

Minä en sekaannu koiraihmisiin. En tykkää läähättävistä karvakasoista. Kissat on jees.

Sen verran pitää itseään tunnista.

Vierailija
16/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lapseton sinkkumies voin lähteä sinkkuäidin kanssa treffeille. Mutta valehtelisin, jos väittäisin, mikäli sanoisin, että sinkkuäiti on tai olisi yhtä potentiaalinen parisuhde kumppani kuin lapseton. 

Sinkkumies  

Vierailija
17/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan narsistilta. Ei sulla nyt varaa ole ihan noin vain valita, nimittäin esim. minä en koskaan seurustelisi sinun kanssasi. 

Vierailija
18/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aiemmin yhtä yh-miestä, mutta en koskaan oikein innostunut näkemään hänen lapsiaan. En osaa olla tai puhua lasten kanssa, ja mieskin arvelutti. Intuitioni osui nappiin eikä suhteesta mitään tullut. Epäilemättä myös mies huomasi vastahakoisuuteni.

En ryhtyisi sellaiseen toiste. Tunnen itseni niin hyvin, etten ikinä edes yrittäisi mitään uusperhejuttua.

Vierailija
19/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi edes seksiseuraksi.

Vierailija
20/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen muutenkin omituinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi