vitsi miten paska aamu.
Mun lapseni on 15 pv/kk hoidossa klo 9-15 vaikka itse olen kotona koska mulla paljon sairauksia jotka vaikeuttavat hänen hoitoaan mutta päiväkodissa pitävät mua vaan työttömänä äitinä. No helmikuun lopussa suurella osalla talviloma mutta mieheni joutuu työmatkalle ja laitan lapsen silloin hoitoon koska hän saa seuraa ja minä jaksan paremmin yksin hänen kanssaan. Siitä oli aamulla päiväkodin tätien kanssa vääntöä kun luulivat että lapsi on silloin lomalla vaikka ei ole. Olivat nyrpeitä vaikka lupasin pitää helmikuun alussa viikon kotona plus maaliskuun puolivälissä viikon kotona eli maksaa sen viikon tavallaan näillä 2 viikon lomalla.
No se jotenkuten sopi mutta sitten vielä anoppi tuli käymään ja sanoi että on se hyvä kun huolivat lapsen edes ylipäätään hoitoon kun sä olet vaan kotona. Nyt vaan itkettää. Menisin töihin jos töitä olisi mutta kuntoni on niin surkea reuman,sydämen yms takia etten voi esim siivoojan hommia tehdä.
Kommentit (3)
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ihmiset joilla on sairauksia ja jotka tarvisevat toisten apua, kuten sä nyt päiväkotia (vaikka maksatkin siitä), eivät sano tuollaisissa kädenvääntötilanteissa totuutta? Että sä olet sairas etkä yksinkertaisesti pysty olemaan lapsen kanssa. Se vähentäisi paljon sun seläntakana supattamista, hoitajat suhtautuisivat suhun täysin erilailla ja sun omasta elämästä tulis helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:32"]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ihmiset joilla on sairauksia ja jotka tarvisevat toisten apua, kuten sä nyt päiväkotia (vaikka maksatkin siitä), eivät sano tuollaisissa kädenvääntötilanteissa totuutta? Että sä olet sairas etkä yksinkertaisesti pysty olemaan lapsen kanssa. Se vähentäisi paljon sun seläntakana supattamista, hoitajat suhtautuisivat suhun täysin erilailla ja sun omasta elämästä tulis helpompaa.
[/quote]
Kai se on pelko ja häpeä tms ettei ole tullut kerrottua noista asioista päiväkodilla anoppi ne kyllä tietää mutta silti aina jaksaa ilkeillä.
Byhyy nyt itkettää kun olen niin surkea, byhyy. Kai sulla on vielä HUONO ITSETUNTO joka estää tekemästä niitä asioita mitä oikeasti haluaisit???