Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- 18 astetta ulkona. Tämä kylmyys tekee musta todella

Vierailija
23.01.2014 |

aggressiivisen! Olen aivan hirveän vihainen ja raivoissani. Nukuin huonosti viime yön taas kun oli niin kylmä sisälläkin ( +18) ja palelen kaiken aikaa. Olen huomannut, että olen todella vihainen ihan syyttömille ja vieraillekin ihmisille ja ärsyynnyt ihan pienestä. Jos ei pian lämpene saatan käydä vielä jonkun kurkkuun kiinni.

Eilen oli jo lähellä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:01"]

Voi, minä niin rakastan tätä kylmää ja hyytävää ilmaa.

- -

Suloinen lämpö hehkuu leivinuunin kyljestä.

[/quote]

Hah hah :). Oletpas tekopyhä.

Kerropas vielä mikä siinä uuninlämmössä niin suloista on, kun kerran rakastat kylmää? Mikset avaa ikkunoita ja ovia ja pidä sisällä pelkkiä alusvaatteita?

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta vastaan: kylmä on kiva ulkona. Sinne kun pukee lämpimät vaatteet päälle, saa sellaista jännää henkistä tyydytystä siitä, ettei palele. Sitten on mukava tulla kylmästä lämpimään sisälle ja lämmittää tulisija oikein kuumaksi.

[/quote]

Joo, arvasin, että tulee tällainen vastaus.

Oletko lapsi? Etkö ymmärrä sitä, että ihmiset kokevat kylmän ja kuuman eri tavoin? Ap ja kaltaisensa (kuten minä), eivät näillä pakkasilla ikinä pääse tuohon lämmön tunteeseen sisällä, saati ulkona.

Minullakin on neljä kerrosta vaatetta yllä ja sormeni ovat aivan jäässä sisällä. Öisin joudun pitämään kolmea peittoa tiukasti ympärilleni kiedottuna (plus kaksi paitaa, kahdet sukat jne.)

Mitä hyötyä, iloa tai informatiivista on tulla tällaiseen ketjuun kertomaan, että "minusta kylmyys on ihanaa, paitsi ettei minulla oikeastaan ole kylmä, koska olen onnekseni syntynyt sellaiseen kehoon, joka pitää lämpöä hyvin"? Ihan pelkkää kiusaamista ja itsetehostusta se on. Toisten ihmisten aliarvioimista.

Ymmärrän toki, ettei kaikilla ole sympatiakykyä toisia kohtaan.

[/quote]

Lainasitkohan sä nyt väärää viestiä? Mä kirjoitin vain omasta kokemuksestani, en siitä, että kaikkien pitäisi nauttia samasta asiasta kuin minä.

[/quote]

Kyllä lainasin ja tähän sopii hyvin toistaa viimeinen lauseeni "Ymmärrän toki, ettei kaikilla ole sympatiakykyä toisia kohtaan". Sen verran ylimielistä tulla sanomaan, että en edes tiedä, lainaanko oikein vain en.

Toistan vielä senkin, että mitään järkevää informaatiota emme saa siitä, että tulet kertomaan, että sinulla ei ole kylmä. Kiva juttu sinulle. Osaatko asettua toisen ihmisen asemaan? Kun joku sanoo, että hänellä on flunssa, niin sinä varmaan kiirehdit kertomaan, että sinulla ei koskaan ole ollut flunssaa.

[/quote]

Jos joku toinen saa kertoa, että pakkanen on kamalaa, eikö saa kertoa vastavuoroisesti, että minusta ei ole kamalaa? Ja jos kysytään, että eikö ole "tekopyhää" nauttia sekä kylmästä että lämpimästä, eikö siihen saa vastata? Jos et halua vastausta, niin älä ihmeessä kysy!

Mulla on kyllä paljonkin sympatiaa ihmisiä kohtaan, mutta tuollainen ihmeellinen kaahotus ihan asiallisesta vastauksesta ei kyllä sellaista osakseen saa. Tyvär.

Vierailija
42/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihii. mulle sopii kaikki vuodenajat. ihan sama onko +25 vai -25. suomi on ihana paikka asua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa on teillä taas ongelmat :D

Vierailija
44/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai -18 ole mitenkään erityisen kylmä? Kiva ulkonareippailu sää mielestäni, varsinkinin jos aurinko paistaa. Ihme negatiivisuutta.

Vierailija
45/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa kun on pakkasta! :) tänäkin talvena ei ole kauhean  montaa pakkaspäivää joten kannattaa kyllä nauttia niistä harvoista kun on! kesällä joutuu taas kuolemaan kuumuuteen, nyt on ihanan sopivaa :) ihonikin voi talvella paremmin kuin kesällä.

Vierailija
46/46 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:17"]

Hanki hyvä kunto ja lihakset, niin ei palele. Voit ulkoillakin trikoissa ja kevytvanutakissa, ilman mitään kerrastoja tai paksuja vaatteita.

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan?

On ihan faktaa, että hyväkuntoinen ihminen kestää ääriolosuhteita paremmin kuin huonokuntoinen. Lihakset myös tuottavat lämpöä enemmän kuin rasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän