Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko Espoon kaupungin asunnoissa sähkö ja vesi vuokraan?

Vierailija
08.01.2014 |

Pika-apua kaivataan, kuuluuko vesi ja sähkö ilmoitettuun vuokran määrään, vai tuleeko siihen päälle lisäksi? Toivottavasti joku osaisi auttaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedestä laskutetaan lisäksi henkilömäärän mukaan. Muutama vuosi sitten taisi olla 14e/hlö jos en väärin muista. Sähköt maksetaan itse, toki siis lämmitys kuuluu vuokraan mutta kaiken muun maksat itse.

Vierailija
2/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä on erikseen sähkö- ja vesimaksut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkönen jatkaa..niin ja siis sitten on se vedes tasaus lasku kerran vuodessa, jossa maksat sitten ylimenneet tai saat takaisin (vähennetään seuraavan kuun vuokrasta).

Vierailija
4/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö ei ikinä kai ja osassa taloissa on vesimittarit joiden mukaan lasketaan keskikulutus. Jos menee yli, joudut maksamaan. Jos ali, saat takaisin. Meillä vesiennakko on 37 euroa kuussa, 3 henkeä ja aina saadaan puolet takaisin. Mittaritalous.

Vierailija
5/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille <3 eron vuoksi olisi pakko löytää asunto nopeasti, vuokralla olen aikaisemmin asunut, mutta en kaupungin asunnossa. Nyt lähti hakemus (tuon maksimivuokran määrän vuoksi hyvä tietää nuo etukäteen). Voi kun löytyisikin asunto tuota kautta :)

Vierailija
6/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 6 oli siis ap.

Miten muilla on ollut tuon veden kanssa, meneekö helposti yli vai tuleeko palautuksia? Pahoittelen, että olen ihan onneton näissä, sitä se teettää, kun ei pitkään aikaan joudu miettimään tällaisia.

Vierailija
7/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sai ainakin palautuksia yleensä myös noin puolet nii kuin joku muukin oli saanut. meitä minä, mies ja lapsi oli tuolloi 6kk-2½v kun espoon kaupungilla asuttiin. Meillä ei lotrata vedellä.

Vierailija
8/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kysymys: vesi kuuluu vuokraan, sähkö ei.

Ja veden kulutus todellisen mukaan, eli me asutaan lasten kanssa kolmestaan asunnossa ja ilmeisesti vesimaksu menee 4hgen mukaan - toistaiseksi on tullut puolivuosittain palautusta.

Asumistukipäätöksen sain aikanaan myös todella nopeasti - senkin takia varmaan että se menee suoraan kaupungille, itse pitää vaan vähentää summa vuokrasta.