Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni ei ole tullut kotiin :(

Vierailija
23.01.2014 |

Ei sen tarvitse vielä mitään tarkoittaa, mutta ärsyttää ja vähän huolestuttaakin. Niillä oli asiakastapaaminen. Mä suutuin, kun se ei tullut kotiin silloin, kun lupasi, ja soitin ainakin 15 kertaa. Ei vastausta.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie, on oikeudella sinun ekana, joten metsästän sitten omaani muualta:)

älä murehdi siitä soitosta, ei niille yleensä mitään tapahtu ja JOS niin et voi tehdä mitään mutta se vaan vittuilee, jos lopettaa soittamisen niin ne itse sit soittaa kun huomaa että heistä ei ajatella, kyllä se sieltä palaa, itse olisin tyyneesti käyttäytynyt ihan kuin mitään ei tapahtuisi ja viikon ajan tai pari olisin ollut soittamatta sille menköön minne haluaa.

yllättäisin sitä sillä, että kun palaa kotiin en puhuisi siitä että miksi ei vastaannut. sun ei kannata edes miettiä sen vittuiluja ja tyhmyyksiä, älä edes kysy miksei vastaannut.

Vierailija
22/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan pettää sua. Sellasii ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä petä, ja jos pettää niin ei ole ap:n arvoinen, joten ei kannata ajatellakaan siitä asiasta, pidä ap huolen terveydestäsi ja ajattele vain positiivisia ja mukavia asioita, kun noihin kukkoihin ei tuhlaa aikaansa eikä soita niille niin itse palaavat ihmettelemään että miksei heihin kohdistu huomiota. liika soittelu perään ja kyselyt antaa niille turhaa varmuutta ja usein väärää mielikuvaa niistä omista avuistaan. "mene jos menet" ja "älä vastaa, mutta älä multakaan sitten odota aina vastaamista" rauhallinen tyyneys tepsii paremmin kuin mikään riitely. tai en tiedä riippuu tilanteesta. mutta itse en haaskaisi nyt ollenkaan aikaa sen kukon ajattelemiseen, olisin vaan nauttimassa kotona.

Vierailija
24/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herra Kyrpa ja kepitän kyylän tuosta vain!

Vierailija
25/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari. Herra Kyylä kirjoitti pitkän tekstin, mutta huithiivattiin hävisi väärin näpytellyn numerosarjan vuoksi.

Pointti oli kuitenkin se, että onhan sinulla, pahoinvointia lukuunottamatta, kaikki muuten nyt fyysisesti hyvin?

Ja se, että että töpseliNOKKAINEN kukkeli ei takuulla minun nähdäkseni ole millään pettämisreissuilla, vaan pelkästään häkeltynyt uudesta, tulevasta roolistaan, ja yrittää liiallisilla shoteillaan tolkuttaa itselleen, että "ei tää raskaus mua koske, ei vauvat mun elämää muuta". Kyllä se poika kohta hoksaa, että kyllä muuttaa, ja ihan tyytyväisenä. Olen varma siitä.

Herra Kyylä

Vierailija
26/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ihme ukkoja..tekevät ihmeellisiä katoamistemppuja.

En ole koskaan seurustellut tyypin kanssa joka noin vain katoaa johonkin ilmoittamatta, saati että puoliso olisi niin tehnyt, ei edes ennen lasten olemassaoloa. On minunkin kiehelläni vuosien mittaan ollut työtapaamisia mutta ei ne yöllä ole, eikä ole perään tarvinnut soitella.

Koskaan eiu tiedä mitä sattuu, kyllähän aikuinen ihminen puhelimeen vastaa normaalisti.

Toivottavasti aloittaja on vielä perheetön, olisi täyttä hulluutta noin piittaamattoman tyypin kanssa ainakaan lapsia hankkia. Miehellä kun tuntuu ainakin olevan ihan muut jutut mielessä. Varmasti löydät jostain fiksummankin jonka perään ei tarvitse soitella ja tietää suunnilleen missä on.

Vierailija
27/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, olenko eka joka julistaa tän Muru-ketjuksi? Kaikki muut jo niin kyllästyneitä, ettei jaksa edes vastailla? Herra Kyylä nyt taisikin tajuta, mutta muut, hävetkää.

Kerrohan muru sitten taas mikä koodi siellä sairaalassa annettiin sairausloman syyksi.

Vierailija
28/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä minullekkin tuli muru mieleen. Sopisi kuvaan.

Jopa se että mies haluaakin nyt mennä kun sai Murun paksuksi ja näin tämä ei pysty samalla tavoin menemään. Ja puhelimeen vastaamattomuus ym. eli nyt alkaa se arki tulla kuvioihin kunnolla. Se mistä varoteltiin ja mikä kuitattiin että ei meillä kun kaikki korjaantuu naimisiin menolla ja vauvalla...

No oli Muru tai ei niin tsemppiä aloittajalle kuitenkin. Itse kieltäytyisin soittelemasta jatkuvasti jos toinen ei vastaa. Siis siinähän antaa toiselle kaiken vallan. Tosin eipä meillä mies ole koskaan jättänyt vastaamatta jos vaan pystyy vastata ja jos ei heti vastaa niin soittaa kohta takaisin kun pystyy. Jopa asiakastapaamisesta.

Mihinkäs aikaan mies sitten kotiutui ?

Vierailija
29/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurahovissa on naistentanssit ja sinne se herra kyykin taitaa hipsiä. Ootte te naiset omituisia ja kimurantteja olentoja. Ensin moititaan ja mollataan, kun ukko on kotona eikä tee asioita teidän mieliksenne. Tuntuu että olisi mielestänne parempi kun ukko ei olisi siinä kotona silmissänne vaan jossakin muualla.  Sitten kun joutuu olemaan työasioissa poissa kotoa.  Ei tulekaan kotiin kun kotihengettären oman navan kello ositaa kotiintulo aikaa. Soittelette ja häiriköitte. Ei sitä voi asiakastapaamisessa vastata puhelimee, paitse se appiukko Tuura voi sekä Pokkapitää Richard: Taas on kotihengetären naama kuin se naaraspuoleisen norsun sukuelin, niin miljoonalla rypyllä. Koittakaa nyt arvon kotihengettäret päättää haluatteko, että ukkokulta on kotona vai se että jossakin muualla. Voi käydä niin, että kun aikanne moititte ukkoanne kotona, niin se löytää jostakin muualta mukavan paikan missä viihtyä ja saattaa siellä olla myös lämmin syli josta etsiä lohtua. Seurahovista löytyy kyllä myös yösijan antajia

Vierailija
30/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin kolmen jälkeen, kun oli ensin lähettänyt viestin, että on x:n kanssa. Huonoa seuraa! Olin melkein unessa, kun mies havahdutti mut ja halusi tietää, mitä vauvalle kuuluu. Ei ollut söpöä sillä hetkellä. Mä soitin yöllä kaverilleni, joka osaa sanoa aina oikeat sanat. Tuon herra Kyylän lisäksi :)

ap

Vierailija
31/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa,

täällä taas Herra Kyylä raidallisessa pyjamassaan teekuppeineen. Kello kolmelta kotiintullessa tapahtuvat, hellyttäväksi tarkoitetut vauvatervehdykset eivät tosiaan varmaankaan ole kovin "söpöjä" sen rouvan mielestä, joka odottaa sekä sitä vauvaa että humputtelureissulta palaavaa isäihmistä. Hienoa joka tapauksessa, että mies oli hengissä ja pää olkapäillä oikein päin!

Toivottavasti kuitenkin saitte asiat selvitettyä ja sovun palaamaan. Kyllä sitä kaveria voisit kumminkin ihan vähän kurmottaa ja syyllistää ;)

Herra Kyylä

Vierailija
32/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, muru aktivoitunut useammassakin ketjussa! Onko suunniteltu sektio ja lastenhoitaja jo varattu? Onko hubby vielä kuumana kun olet jo varmaan aika iso?

Vierailija
33/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:01"]

Oho, muru aktivoitunut useammassakin ketjussa! Onko suunniteltu sektio ja lastenhoitaja jo varattu? Onko hubby vielä kuumana kun olet jo varmaan aika iso?

[/quote]

En ole muissa ketjuissa.

ap

Vierailija
34/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 22:57"]

Iltaa,

täällä taas Herra Kyylä raidallisessa pyjamassaan teekuppeineen. Kello kolmelta kotiintullessa tapahtuvat, hellyttäväksi tarkoitetut vauvatervehdykset eivät tosiaan varmaankaan ole kovin "söpöjä" sen rouvan mielestä, joka odottaa sekä sitä vauvaa että humputtelureissulta palaavaa isäihmistä. Hienoa joka tapauksessa, että mies oli hengissä ja pää olkapäillä oikein päin!

Toivottavasti kuitenkin saitte asiat selvitettyä ja sovun palaamaan. Kyllä sitä kaveria voisit kumminkin ihan vähän kurmottaa ja syyllistää ;)

Herra Kyylä

[/quote]

Asiat on kesken ja ratkeavat varmaan vasta vauvan syntymän jälkeen. Todellakin mies saa kärsiä. Jos ei muu auta, mä uhkaan sitä mun faijalla ;) Sitä se pelkää.

ap

Vierailija
35/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjärtat, nej! Verkligen, nej, nyt kyllä jätät papan ihan tämän teidän jutun ulkopuolelle. Anteeksi törskähdykseni, mutta ihan miesintuition pohjalta oli pakko sanoa. Olisi lievästi ilmaistuna kastraatiomainen tilanne miehelle, mutta ennen kaikkea pikkutyttöistävä, epäitsenäistävä ele sinulta itseltäsi sinua itseäsi kohtaan.

Toivottavasti ymmärrät edes vähän mitä tarkoitan, etkä pahastu.

Herra Kyylä

Vierailija
36/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:17"]

Hjärtat, nej! Verkligen, nej, nyt kyllä jätät papan ihan tämän teidän jutun ulkopuolelle. Anteeksi törskähdykseni, mutta ihan miesintuition pohjalta oli pakko sanoa. Olisi lievästi ilmaistuna kastraatiomainen tilanne miehelle, mutta ennen kaikkea pikkutyttöistävä, epäitsenäistävä ele sinulta itseltäsi sinua itseäsi kohtaan.

Toivottavasti ymmärrät edes vähän mitä tarkoitan, etkä pahastu.

Herra Kyylä

[/quote]

Heh :) Toki jätän isät ulkopuolelle. Se oli vitsi. 

ap

Vierailija
37/80 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eli Herra Kyylä oli vaihteeksi taas huumorintajuton tosikkotökkelö, sori.

Jaksamista ja pontevuutta!

Herra Kyylä

Vierailija
38/80 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäähän mies varmaan ainakin sitä, ettei saa apen rahoja?

Hei vaan, Muru. Ei ollakaan kesän jälkeen törmätty. Vauva oli uutinen! Onnittelut :)

Vierailija
39/80 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:12"]

Pelkäähän mies varmaan ainakin sitä, ettei saa apen rahoja?

Hei vaan, Muru. Ei ollakaan kesän jälkeen törmätty. Vauva oli uutinen! Onnittelut :)

[/quote]

Nooh, sen pitäisi ainakin tehdä kovemmin hommia :) Vauva tuntuu uutiselta,vielä mullekin, vaikka se tarkoituksella tehtiin. Tuli niin äkkiä :)

ap

Vierailija
40/80 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:12"]

Höh, eli Herra Kyylä oli vaihteeksi taas huumorintajuton tosikkotökkelö, sori.

Jaksamista ja pontevuutta!

Herra Kyylä

[/quote]

No et sä ihan hakoteillä ollut. Mä olen yli-ikäinen isäntyttö. Mutta kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi