Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni ei ole tullut kotiin :(

Vierailija
23.01.2014 |

Ei sen tarvitse vielä mitään tarkoittaa, mutta ärsyttää ja vähän huolestuttaakin. Niillä oli asiakastapaaminen. Mä suutuin, kun se ei tullut kotiin silloin, kun lupasi, ja soitin ainakin 15 kertaa. Ei vastausta.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routa porsaan kotiin ajaa.. 

Vierailija
2/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:45"]

Routa porsaan kotiin ajaa.. 

[/quote]

Todennäköisesti, mutta ei pitäisi olla porsas...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin moneen soittoon vastaamattomuus on ikävää välinpitämättömyyttä. Varsinkin jos rouva on raskaana.

Herra Kyylä

Vierailija
4/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:46"]

Noin moneen soittoon vastaamattomuus on ikävää välinpitämättömyyttä. Varsinkin jos rouva on raskaana.

Herra Kyylä

[/quote]

No niin on! Mä kun en voi nyt vastata samalla mitalla takaisinkaan. Mistä se edes tietää, vaikka mä vuotaisin täällä kuiviin? Mikä susta tekee kyylän?

ap

Vierailija
5/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä :( Toinen häipyi eilen aamulla jonkun yhden lauseen riidan vuoksi, ei vastannut mitään koko päivänä. Tänään vastasi puhelimeen kerran todella vihaisena ja paiskasi luurin kiinni. Ei vastannut enää. Laitoin muutamia viestejä ja koitin soittaa. Meinaan tulla ihan hulluksi kun ei vastaa eikä kerro missä on, joten koitan vedota viestein vaikkei varmaan edes lue niitä. Mutta en voi olla hiljaakaan kun on niin paha olla. Koitan sopia, pyytää kotiin, mutta ei mitään. 

Toivottavasti miehesi ilmoittelee itsestään. Vastaamattomuus on "pahinta" mitä voi toiselle tehdä. 

Vierailija
6/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota ajattelin, että voisi olla kyseessä vaikka minkälainen hätä. Toki aikuinen ihminen voi soittaa itselleen ambulanssinkin, mutta se ei ole tässä se pointti.

Ja muutenkin: rakkaan, läheisen ihmisen soittoon vastataan, ainakin heti, kun se on mahdollista.

Minä nyt vaan olen Herra Kyylä, eli kiinnostunut Muiden Elämästä ;)

Vierailija
7/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:50"]

Sama juttu täällä :( Toinen häipyi eilen aamulla jonkun yhden lauseen riidan vuoksi, ei vastannut mitään koko päivänä. Tänään vastasi puhelimeen kerran todella vihaisena ja paiskasi luurin kiinni. Ei vastannut enää. Laitoin muutamia viestejä ja koitin soittaa. Meinaan tulla ihan hulluksi kun ei vastaa eikä kerro missä on, joten koitan vedota viestein vaikkei varmaan edes lue niitä. Mutta en voi olla hiljaakaan kun on niin paha olla. Koitan sopia, pyytää kotiin, mutta ei mitään. 

Toivottavasti miehesi ilmoittelee itsestään. Vastaamattomuus on "pahinta" mitä voi toiselle tehdä. 

[/quote]

Niin on. Tosin mun mieheni ei ole sitä kauheasti harrastanut. Kun on, mä suutun tosi paljon. Nytkin mulla on puhelin toisessa kädessä ja mä naputan puhelua koko ajan. Se saa luvan vastata mulle!

ap

Vierailija
8/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ehkä asiakastapaaminen vähän venähtänyt, sinä suutut kun ei päässytkään sieltä kotiin kun olisi pitänyt (sinun mielestä) tulla, sinä suutut siitä ja vielä soittelet koko ajan perään... enpä yhtään ihmettele ettei miestä kotona näy.

Vierailija
9/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:52"]

Juuri tuota ajattelin, että voisi olla kyseessä vaikka minkälainen hätä. Toki aikuinen ihminen voi soittaa itselleen ambulanssinkin, mutta se ei ole tässä se pointti.

Ja muutenkin: rakkaan, läheisen ihmisen soittoon vastataan, ainakin heti, kun se on mahdollista.

Minä nyt vaan olen Herra Kyylä, eli kiinnostunut Muiden Elämästä ;)

[/quote]

Onko sulla vaimoa tai tyttöystävää? Millainen suhde teillä on?

ap

Vierailija
10/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:53"]

Miehellä ehkä asiakastapaaminen vähän venähtänyt, sinä suutut kun ei päässytkään sieltä kotiin kun olisi pitänyt (sinun mielestä) tulla, sinä suutut siitä ja vielä soittelet koko ajan perään... enpä yhtään ihmettele ettei miestä kotona näy.

[/quote]

Kyllä se vapaan puolelle on tähän aikaan vaihtunut. Mä nyt vain en kestä sitä, että mulle ei vastata. 

ap

Vierailija
11/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Kyylällä oli vaimo ja perhe, mutta enää on vain etälapset. Olin tuolloin lähinnä Herra Minä, eli kiinnostuneempi omasta navastani kuin muiden hyvinvoinnista. Siksi kävi näin.

Mutta oppia ikä kaikki, ja nyt bongaan aika nopeasti omat huonot piirteeni ja käyttäytymismallini muissakin ihmisissä. Saisinpa pitää ukkometsopuhuttelun miehellesi nyt.

Herra Kyylä

Vierailija
12/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 00:58"]

Herra Kyylällä oli vaimo ja perhe, mutta enää on vain etälapset. Olin tuolloin lähinnä Herra Minä, eli kiinnostuneempi omasta navastani kuin muiden hyvinvoinnista. Siksi kävi näin.

Mutta oppia ikä kaikki, ja nyt bongaan aika nopeasti omat huonot piirteeni ja käyttäytymismallini muissakin ihmisissä. Saisinpa pitää ukkometsopuhuttelun miehellesi nyt.

Herra Kyylä

[/quote]

No voi. Onko sulla ollut suhteita sen jälkeen? Millaisia? 

ap

Vierailija
13/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan suhteita ole ollut, lähinnä mukavia ystävyyksiä ja kaveruuksia on tullut solmittua, naistenkin kanssa. Olette te suuremmalta osalta aika kivaa porukkaa :)

Ja kuule, älä sinä koppelo nyt ala vanhaa ukkometsoa terapoida, sulla on itselläs ihan tarpeeksi siinä mietittävää ja pahastumisen aiheita.

Onkos se kukkopoika soittanut jo?

Herra Kyylä

Vierailija
14/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 01:05"]

Ei oikeastaan suhteita ole ollut, lähinnä mukavia ystävyyksiä ja kaveruuksia on tullut solmittua, naistenkin kanssa. Olette te suuremmalta osalta aika kivaa porukkaa :)

Ja kuule, älä sinä koppelo nyt ala vanhaa ukkometsoa terapoida, sulla on itselläs ihan tarpeeksi siinä mietittävää ja pahastumisen aiheita.

Onkos se kukkopoika soittanut jo?

Herra Kyylä

[/quote]

Ei ole :(  En tiedä, mitä se nyt esittää. Me toteutetaan pilkulleen herran unelmia. Mulle olisi riittänyt paljon vähempikin. Hän halusi avioliiton ja lapsen, heti. Mä olisin voinut vielä hetken olla osa-aikavallaton.

ap

Vierailija
15/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra kyylä kuulostat aika kivalta. t.typy 27.

Vierailija
16/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 01:12"]

herra kyylä kuulostat aika kivalta. t.typy 27.

[/quote]

Älä vie sitä multa :)

ap

Vierailija
17/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph (tämä sanotaan tuohtuneen rykäisyn saattelemana). Kaikenlaisten pelien pelaaminen tärkeimmissä ihmissuhteissa on, nykyisen "valaistumiseni" valossa, typerää, vahingollista, ikävää ja naurettavaa. Lapsellista. Yritä vaan itse olla lähtemättä siihen mukaan (poikahan pelailee ja säätää perheen voimasuhteita tässä nyt selkeesti), ja sanot vaan suoraan että miltä näyttää, miltä tuntuu ja mistä et, jumankekka, tykkää yhtään.

Ei ole mikään häpeä soitella toisen perään, että missä olet, kun ymmärsin, että tulisit ajoissa kotiin, häpeä on olla ilmoittamatta ja vastaamatta.

Onhan sinulla ihan ok -olo fyysisesti? Älä nyt hirveesti stressaa, yritä mennä nukkumaan ja kuvittele unisaduksi vaikka tilanne, missä kukkopoika kompastuu portaissa ja iskee töpselinenänsä portaaseen ;)

Herra Kyylä

Vierailija
18/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin kiinnostunut tuosta Herra Kyylästä ;)

Vierailija
19/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan ei kyllä enää tavata kuin tietynlaisia asiakkaita ja niitäkin sängyssä.

Vierailija
20/80 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 01:20"]

Hmph (tämä sanotaan tuohtuneen rykäisyn saattelemana). Kaikenlaisten pelien pelaaminen tärkeimmissä ihmissuhteissa on, nykyisen "valaistumiseni" valossa, typerää, vahingollista, ikävää ja naurettavaa. Lapsellista. Yritä vaan itse olla lähtemättä siihen mukaan (poikahan pelailee ja säätää perheen voimasuhteita tässä nyt selkeesti), ja sanot vaan suoraan että miltä näyttää, miltä tuntuu ja mistä et, jumankekka, tykkää yhtään.

Ei ole mikään häpeä soitella toisen perään, että missä olet, kun ymmärsin, että tulisit ajoissa kotiin, häpeä on olla ilmoittamatta ja vastaamatta.

Onhan sinulla ihan ok -olo fyysisesti? Älä nyt hirveesti stressaa, yritä mennä nukkumaan ja kuvittele unisaduksi vaikka tilanne, missä kukkopoika kompastuu portaissa ja iskee töpselinenänsä portaaseen ;)

Herra Kyylä

[/quote]

Olet ihana :) Kukoillahan on muuten nokka... Mulla ei ole ok olo, koska mua oksettaa :( Enpä pääse lihomaan, kun pää on pöntössä  vähän väliä. Mun pitänee muistuttaa miehelle, että häneltä odotetaan ehdotonta kiltteyttä tässä suhteessa. Hänellä on se kiva kolmio siellä vuokralaisella nyt ja sinne voi palata koska tahansa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi