Mun mieheni ei ole tullut kotiin :(
Ei sen tarvitse vielä mitään tarkoittaa, mutta ärsyttää ja vähän huolestuttaakin. Niillä oli asiakastapaaminen. Mä suutuin, kun se ei tullut kotiin silloin, kun lupasi, ja soitin ainakin 15 kertaa. Ei vastausta.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:20"]
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
[/quote]
Murun mies on alkanut paljastua samanlaiseksi nilkiksi kuin Micke.
Murulla on nykyään sivupersoona, herra Kyylä.
Keskustelevat täällä sitten sujuvasti keskenään :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:20"]
[/quote]
Murun mies on alkanut paljastua samanlaiseksi nilkiksi kuin Micke.
[/quote]
Ei todellakaan ole!
ap
Onhan tässä outoja piirteitä: Miten Herra Kyylä pystyi tulkitsemaan ketjun avauksesta, että ap on raskaana?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:28"]
Onhan tässä outoja piirteitä: Miten Herra Kyylä pystyi tulkitsemaan ketjun avauksesta, että ap on raskaana?
[/quote]
Muru on herra Kyylän suosikkipalstalainen. Valitettavasti !!!
Ei toisen perään kannata soitella tai tekstata riidan jälkeen. Tulee nopeemmin kotiin, jos antaa sen vaan olla rauhassa ja tyyntyä. Jatkuva soittelu vaan lisää kiukkua toisessa - sekä välimatkaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:26"]
[/quote]
Mitähän järkeä tässä olisi! Jos vastailisin itselleni, en saisi minkäänlaista huomiota keneltäkään. Voisin höpistä yksinäni kotona. Toivon, että Kyylä on joku kirjailija :) Olisi hauskaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:30"]
Ei toisen perään kannata soitella tai tekstata riidan jälkeen. Tulee nopeemmin kotiin, jos antaa sen vaan olla rauhassa ja tyyntyä. Jatkuva soittelu vaan lisää kiukkua toisessa - sekä välimatkaa.
[/quote]
Ei varmaan kannatakaan, mutta mä olen aika tulinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:32"]
[/quote]
Mitähän järkeä tässä olisi! Jos vastailisin itselleni, en saisi minkäänlaista huomiota keneltäkään. Voisin höpistä yksinäni kotona. Toivon, että Kyylä on joku kirjailija :) Olisi hauskaa.
ap
[/quote]
Älä nyt turhaan innostu. Se on joku mamma etkä ole pääsemässä romaanihenkilöksi.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:32"]
[/quote]
ap
[/quote]
Älä nyt turhaan innostu. Se on joku mamma etkä ole pääsemässä romaanihenkilöksi.
[/quote]
Höh :( Tylsää. Mutta mä pidänkin oikeudet itselläni. Ja kirjasta tehdään leffa :)
ap
Hehheh, Herra Kyylä ei kyllä oikein voi olla mamma, kun äitivainaakin aikoinaan pojanperhanaksi lempeästi kutsui. Kirjailijaksi syyttäminen on kyllä aika lähellä totuutta. Ei ihan, mutta melkein.
En kyllä ketään "romaanihenkilöksi" täältä raahaa, sen lupaan.
Yli-ikäinen isäntyttö on kyllä ihan hellyttävää, itse taisin olla (yllämainitusta muorin nimittelystä huolimatta tahi juuri siksi) aika pitkään yli-ikäinen mammanpoika, ja kertakaikkinen suosikki, sori vaan isot siskot. Noh, heistä se taisi olla aina koomista, ainakin huumorintynkää ja pilkkavääntöä löytyi loppuun asti.
Kävi varmaan pettämässä. Ei kestäkään perheenlisäyksen tuomaa muutosta ja ahdistuu.
Emme me kaikki käy heti pettämässä, vaikka vauvat ja muutos ahdistaisivatkin. Useimmiten käymme vain hölmöilemässä baareissa ja ties missä ja hakemassa sitä vapaan nuoruuden hetkeä ihan poikaporukassa.
No tavallaan pettämistä (luottamuksen) on sekin, ettemme ole tulevan lapsemme äidin luona ja tukena, tai niin kuin tässä: jätämme vastaamatta soittoihin, mutta ehkä sen voi vielä saada anteeksi?
Pohtii Herra Kyylä
(nyt meinaan jostain syystä vahingossa koko ajan kirjoittaa Herra Kyyry, olikos se Harry Potterissa? Luin niitä aikoinaan lapsille ääneen. Kyyry ei tainnut olla ihan miehistä parhain...)
Olisiko jo syytä soitella poliisille?
Vakavasti on keskusteltu miehen kanssa. Tai lähinnä minä olen puhunut ja mies ollut hiljaa. Se ei nyt oikein tunnu ymmärtävän, että meidän elämä muuttuu ihan oikeasti kohta. Mun elämäni on jo muuttunut ja hänen pitää siihen sopeutua. En tiedä. Sävel muuttui raskaustestin jälkeen. No, puolisen vuotta aikaa sisäistää tilanne. Kun vauva on syntynyt, me päästään palaamaan normaalielämään, omaksi itseksemme. Tai siis minä pääsen. Aion kuitenkin käydä läpi suhteen säännöt, jo tänä viikonloppuna.
ap
Ei sun elämä Ei palaa normaaliksi vauvan synnyttyä. Ei todellakaan.. :) sanon tämän ihan hyvällä
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:54"]
Ei sun elämä Ei palaa normaaliksi vauvan synnyttyä. Ei todellakaan.. :) sanon tämän ihan hyvällä
[/quote]
No mutta sitten me olemme kaksi irrallista, minä ja vauva, ja mies on siinä kolmantena. Nyt mies on jotenkin irti ja minä ja vauva olemme yksi paketti syntymään asti. Sitten mäkin voin tehdä enemmän valintoja.
ap
Kyllä sä olet lapsen kanssa symbiossa pitkään syntymän jälkeen. Varsinkin jos toivottavasti aiot imettää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 20:59"]
Kyllä sä olet lapsen kanssa symbiossa pitkään syntymän jälkeen. Varsinkin jos toivottavasti aiot imettää.
[/quote]
Aion kyllä, ainakin jonkin verran. Mun on vielä vaikea miettiä elämää vauvan kanssa. Mä en tiedä niistä mitään :)
ap