Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha

Vierailija
22.01.2014 |

Olen menettänyt perheeni, menetin juuri ainoan ystäväni, Haluan vain kuolla,,, Kädessäni on olutpullo ja pöydällä 30 kpl imovane unitabletteja. Mitä teen?? En haluaisi kuolla, mutta en löydä aihetta elämäänkään

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita jaksaa, vielä tulee parempaa..itsemurha on omaisille mittaamaton kärsimys.

Vierailija
2/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raasua... koita jaksaa. Erittäin hieno provo muuten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää omaisia miettiä. Olen koko elämäni peittänyt tuskaani, hyväksi käyttöä lapsena, kaiken.,, Tunteitani en näytä. Niin paha olla... :(

Vierailija
4/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa ei ole provo vaan ihan tosi kyseessä! 

Vierailija
5/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku yön yli. Ilman Imovanea. Kyllä niitä elämisen aiheita varmasti löytyy. Älä käytä alkoholia, kun se ei ainakaan auta masentuneeseen oloon.

Vierailija
6/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmä ihminen pitää olla, että uskaltaa tällaiseen kirjoittaa provohuuteluita. Siitä huolimatta, että olisitkin provo niin: jos et halua kuolla niin tiedät jo vastauksen. Vielä ei ole aikasi kuolla.

Vierailija
7/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäs?

Vierailija
8/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee nyt niin että vedä ne pillerit heti vessasta alas ja soita vaikka hätänumeroon. Lupaan että jossain vaiheessa huomaat sen olevan elämäsi paras päätös. Et varmasti huomenna tai viikon päästä mutta jossain vaiheessa. Olen kokenut sen itse.

Vierailija
9/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 ja kerro sama tai hakeudu päivystykseen. Lupaa itsellesi, että ainakin vuoden yrität ottaa elämänsyrjästä kiinni ennen kuolemaa. Elämä ei ole helppoa, mutta mielenkiintoista se voi olla.

Vierailija
10/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla henkeä pois saa. Saatat nukkua kellon ympäri - vuorokauden mutta muuta hyötyä noista ei ole. Viinapullo ja purkillinen vanhoja kunnon trisyksilisiä masennuslääkkeitä niin johan henki lähtee!

Vierailija
11/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tässä tilassa olen, mutta koskaan ei vielä näin voimakas tahto ole ollut. Ei ole enää ketään ei mitään :'(

Vierailija
12/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jonnekkin, ihan minne vaan ja kerro tunteesi ja mitä olet tekemässä. Vaikka 112 jos ei muuta ole. Minusta tuntuu todella pahalta puolestasi vaikken edes tunne. Tunnen usean itsemurhan tehneen tai sitä yrittäneen ja uskon että olet tosissasi mutta mieti, mitä jos hiomenna tapahtuu jotain ihanaa, tai viikon päästä mikä pelastaa sun sielun etkä sitä koe. Nappaa pillerit pönttöön, jooko? Sitäpaitsi, tuolla tavoin et pääse yäältä rauhassa ja livuttomasti pois

Vierailija
13/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jonnekkin, ihan minne vaan ja kerro tunteesi ja mitä olet tekemässä. Vaikka 112 jos ei muuta ole. Minusta tuntuu todella pahalta puolestasi vaikken edes tunne. Tunnen usean itsemurhan tehneen tai sitä yrittäneen ja uskon että olet tosissasi mutta mieti, mitä jos hiomenna tapahtuu jotain ihanaa, tai viikon päästä mikä pelastaa sun sielun etkä sitä koe. Nappaa pillerit pönttöön, jooko? Sitäpaitsi, tuolla tavoin et pääse yäältä rauhassa ja livuttomasti pois

Vierailija
14/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ota 300 kpl:tta thyroksinia kaveriks? Jos tänään lähden en halua kipua

Vierailija
15/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne thyroksiinitkaan auta. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin ryhtyy toimenpiteisiin. Tollasella pelleilyllä tulee maksavaurio.

Vierailija
16/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin rikki!! 

Vierailija
17/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. En osaa auttaa paremmin, mutta olen ollut tuossa tilanteessa ja kun riittävän monta kertaa koettelin elämän rajoja ja yritin jaksaa erilaisten apujen kanssa, löysin elämääni mieltä ja sain monia asioita, joista en osannut edes uneksia, perheen, kodin, työ vielä puuttuu. Terveisin pitkän linjan psykiatrinen ongelma.

Vierailija
18/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan sama olo muutama vuosi sitten. Tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan! Soita äkkiä apua itsellesi, koskaan ei voi olla niin pohjalla ettei sieltä ylös pääsisi. Voimia sinulle, kyllä sinä selviät.

Vierailija
19/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 jatkaa.. on toki turhauttavaa tuossa vaiheessa lukea kirjoittamaani selviytymistarinaa, kun oma usko omaan tulevaisuuteen on kadonnut. Toivoa on niin kauan kuin on elämää ja kuolleita ei auta kukaan. Kuolema tuntuu helpotukselta, mutta elämä on tässä ja jos vaan kenestäkään saisit apua, niin käytä apua ja ota askel kerrallaan. Joskus katsoin kellosta selviytymisen sekunteja, kun oli niin paha olo, että sekuntikin tuntui pitkältä ajalta kestää. Toivon, että jaksat tämän yön, aamu on iltaa viisaampi, oikeasti.

Vierailija
20/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää ketään... Ajoin kaikki pois läheltäni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi