Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha

Vierailija
22.01.2014 |

Olen menettänyt perheeni, menetin juuri ainoan ystäväni, Haluan vain kuolla,,, Kädessäni on olutpullo ja pöydällä 30 kpl imovane unitabletteja. Mitä teen?? En haluaisi kuolla, mutta en löydä aihetta elämäänkään

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä hetki. Jos et halua kuolla, niin mikset katsoisi vielä mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
22/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää. Itsemurha ei ole ratkaisu. 

Ihmissuhteet voi usein korjata, vaikka se veisi aikaa. Voit pyytää anteeksi, antaa aikaa. Mikään ei estä sinua löytämästä uusia ihmissuhteita. Uuden ystävän, puolison tai juttukaverin saat vaikka netistä. Joskus on todella rankkaa olla yksin. Hylätyksitulemisen tunne on yksi pahimmista! Etenkin silloin, kun tajuaa että on itse ajanut muut pois. Mutta usko pois, siitä voi selvitä! Yksikään ihmiselämä ei ole turha. Yksikään tulevaisuus ei ole heitettävissä hukkaan, ei myöskään sinun! Hyviä asioita on edessä. Usko pois.

Onko sinulla työpaikkaa? Harrastuksia? Opiskelupaikkaa? Asiat korjaantuvat kyllä. Ikinä ei saa luovuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajoit ainoan ystäväsi pois? Onko tilanne korjaamaton?

Vierailija
24/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi lukiokaverini aikoinaan, kun piti etiikan kurssilla aiheesta keskustella:

"Ikimaailmaassa en anna kiusaajilleni sitä iloa, että itteni tappaisin."

Niinhän se just on. Älä anna myöten niille, jotka sillä asialla sitten mässäilisi.

Valitse elämä!

Vierailija
25/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä on provo, mutta nuku yön yli ja kokeile vaikka rukoilla. Se auttoi itseäni kun olin masentunut. Katso mitä huominen tuo tullessaan.

Vierailija
26/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä :( soita apua, kun uskallat meille tehdä avunhuudon niin kyllä rohkenet antaa hoitoalan ammattilaisten tarjota pelastavan käden.. Voimia, voimia!!

Vierailija
27/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä saa itseäsi tapettua 30 kappaleella Imovanea. Jos otat ne niin nukut kellon ympäri ja that's it.

Vierailija
28/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinulle! Olet tärkeä ihminen! Aivan varmasti. Hakeudu terapiaan. Käy vaikka terveyskeskuksessa. Voisit saada lääkkeellistä apua, tai sitten jutteluapua. Itselläni mielen rauhoittamiseen auttaa meditaatio.

Mieti, mistä asioista olet nauttinut ainakin joskus. Hanki sellaisia asioita elämääsi. Vaikka ihan pikkujuttuja!

Vierailija
29/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ottanut mitään ap??

laitathan viestiä takaisin?

Vierailija
30/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolla määrällä edes kuole. Miksei ihmiset usko kun niille sanotaan et nukahtamislääkkeet on huono keino. Se on hollywoodin keksimä harha. Vedä mieluummin kilo paracetamolia tai sytytä itsesi tulee ja hyppää korkean talon katolta. Perinteinen hirttoköysi tai näin talvella heikoille jäille meneminen olis myös tehokkaampi keino.

Vierailija
31/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:09"]

Olen menettänyt perheeni, menetin juuri ainoan ystäväni, Haluan vain kuolla,,, Kädessäni on olutpullo ja pöydällä 30 kpl imovane unitabletteja. Mitä teen?? En haluaisi kuolla, mutta en löydä aihetta elämäänkään

[/quote] Sanot itsekin, että et haluaisi kuolla. Älä siis kuole. 

Vierailija
32/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä vielä huominen aamu. Se riittää. Vain nykyhetki. Vain huominen.

Ylitä tämä (paha) aika, ja mene huomiseen, parempaan..=))

Tämä eläminen ja oleminen just nyt ihan oikeasti on maailman parasta aikaa!!!

Vierailija
33/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, yritän oman viimeaikaisen tarinani avulla auttaa sinua ottamaan perspektiiviä tämänhetkiseen suruusi ja epätoivoosi:

Pitkä parisuhteeni loppui muutama kuukauisi takaperin ja minun oli mahdotonta käsitellä sitä yksin. Meillä oli riitoja joskus ylimenevästä alkoholinkäytöstäni viikonloppuisin ja puolisoni oli monta kertaa uhannut lähteä, jos en muutu. Lopulta hän lähti ja jäin järkyttyneenä yhteiseen asuntoomme. En ollut jotenkin uskonut, että hän niin tekisi.

No, mitäs suomalainen jo valmiiksi alkoholille perso mies tekee sellaisessa tilanteessa, jossa tulee jätetyksi ja ikävöi valtavasti ihmissuhdettaan? Ratkaisu on usein pullo ja niin minunkin kohdallani. Aloin ryyppäämään päivittäin raskaasti kahden kuukauden ajan ja sehän on hitaan itsemurhan tekemistä, kuten kaikki tietävät.

Mutta viime viikolla havahduin yksin pullo kourassa olohuoneen sohvalla lojuessani ja minulle tuli voimakas ajatus siitä, että olen tuskin tehnyt ja kokenut kaikkea tässä elämässä. Minulla on myös lapsi edellisestä suhteesta ja ajattelin, että entäpä jos yrittäisin kerrankin olla kunnon viikonloppuisä hänelle, kuten myös parempi kaveri ystävilleni (alkoholisitihan rakastaa pulloa eniten maailmassa). Juomisestani huolimatta  - tai sen luoman feikin sosiaalisen ympäristön takia - naisia on parveillut aina ympärillä ja yksi viehättävä leidi kutsui minut viikonloppuna ulos kanssaan kahville ja syömään. Menin ja samalla ajattelin, että vaikka en koskaan saisi minut hylännyttä naista takaisin, niin todennäköisesti parisuhdemarkkinoillakin on joskus vielä jotain tarjottavanaan. Varsinkin jos pystyn olemaan selvinpäin. Tuokin kutsu tuli ihan puskista kesken kaiken yksinäisyyden ja epätoivon. Eli asioita voi sattua ja tapahtua, myös niitä positiivisia.

Niinpä kaadoin kaikki kotona olevat viinat viemäriin ja kirjauduin alkoholiterapiaan sekä kävin myös lääkärissä. Nyt olen ollut muutaman päivän kuivilla ja vaikeaahan se on ollut tietyllä tavalla (toisaalta myös hyvä fiilis putken katkaisemisesta), mutta minulla on ainakin nyt korkea motivaatio "aloittaa alusta" ja yrittää käsitellä ne negatiivisimmatkin asiat selvinpäin. Alkoholia ei tee edes mieli tuon motivaation takia ja vieroitusoireet yritän sinnitellä, jos niitä nyt vielä jatkossa on tullakseen.

Tuli fiilis, että "hei haluan taas elää, kokea ja nähdä asioita". Vaikka olenkin yksin ja lähimmät kaverit asuvat kaukana. Elämä on jokatapauksessa lyhyt ja koskaan ei tiedä, että josko sitä vaikka kupsahtaa äkilliseen sairauskohtaukseen tai menehtyy onnettomuudessa. Miksi siis itse edesauttaisin sitä?

Tsemppiä ap:lle

Vierailija
34/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et noihin kuole, saat vaan karseen olon tai ehkä jopa maksavaurion. Ja sit on vielä paskempi olo kun joudut käymään sairaalareissun tai odottelemaan maksansiirtoa..Googlaa sos- tai kriisipuhelimen nro ja soita, päivystää ympäri vuorokauden. Tai ota max 1 pilleri ja se olut ja nuku yön yli kunnolla. Huomenna parempi päivä.

Vierailija
35/42 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan avioero menossa ja en sit millään saa nukuttua.vetäsin sit laatikon olutta ja lopuksi 2 kpl 7.5mg imovanea.nukuin ku tukki moneen vuoteen sen 12 tuntia.pari tuntia viel vain makoilin silmät kiinni ja välil tuntu et miks en hengitä.hauskoja unia näin ja osittain outoja.

Vierailija
36/42 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:09"]

[/quote]

Vierailija
37/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin samanlaisen setin unissani ja puoli pulloa viinaa. Nukuin vuorokauden ja muisti meni pariksi päiväksi. Nyt vain toivon, että maksassa ei ole vikaa...

Vierailija
38/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:58"]Söin samanlaisen setin unissani ja puoli pulloa viinaa. Nukuin vuorokauden ja muisti meni pariksi päiväksi. Nyt vain toivon, että maksassa ei ole vikaa...

[/quote]

Miksi piti nostaa näin vanha ketju?

Vierailija
39/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:58"]Söin samanlaisen setin unissani ja puoli pulloa viinaa. Nukuin vuorokauden ja muisti meni pariksi päiväksi. Nyt vain toivon, että maksassa ei ole vikaa...

[/quote]

[/quote]

Koska säikähdin, että melkein tapoin itseni muutama päivä sitten ja haluan lukea kaikki kokemukset tämän lääkkeen yliannostuksesta. Mulla yliannostuksen aiheutti unissakävely eikä itsetuhoisuus, joten aiheesta on syytä puhuakin.

Vierailija
40/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:58"]Söin samanlaisen setin unissani ja puoli pulloa viinaa. Nukuin vuorokauden ja muisti meni pariksi päiväksi. Nyt vain toivon, että maksassa ei ole vikaa...

[/quote]

[/quote]

Koska säikähdin, että melkein tapoin itseni muutama päivä sitten ja haluan lukea kaikki kokemukset tämän lääkkeen yliannostuksesta. Mulla yliannostuksen aiheutti unissakävely eikä itsetuhoisuus, joten aiheesta on syytä puhuakin.

[/quote]

Sitten vain lukkoja ostamaan, ja avain jonkun muun turviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme