Musta vai punainen Canada Goose
Ja ei, en kuvittelekaan olevani muodin edellä kävijä, takki ei ole statussymboli tms. Haluan vain ulkoiluun lämpimän takin. Olen kyllästynyt palelemaan. Pidän myös takin ulkonäöstä. Takki tulee siis retkille ja ulkoiluun perheen kanssa. Kumman värin sinä valitsisit?
Kommentit (28)
Se hanhensonta on todellinen ongelma niitty- ja puistoalueilla. Rannat on kesällä ja syksyllä täynnä hanhien pökäleitä. Pökäleet ovat sormen pituisia ja paksuisia ja niitä on kaikkialla. Ei puhettakaan, että ranta-alueilla voisi lenkkeillä lasten ja koirien kanssa, pelata palloa tai piknikkeillä! Koirankakkaongelma on kuulkaa peanuts verratuna hanhenshaisseen.
Niin, ja ääni punaiselle guussille.
Mihinkähän tuotakin takkia tänä vuonna on tarvinnut...'
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:26"]kannattaisiko ensin tutustua canada goose takkien eettisyyteen? kojootit jotka jäävät ansoihin kiinni saavat nämä vaihtoehdot: 1. näänny nälkään, 2. pure irti tassu tai joskus 3. metsästäjä ehtii paikalle nopeasti ja tapaa sinut.
miten sinä valitsisit? en itse ainakaan valitsisi tollaista kirottua ihmisen itsekeskeisyydestä syntynyttä takkia.
[/quote]
No, on toi ap hullu jos tämmösen takin ostaa ja vielä mietti, hmm musta/punainen.
Sä voisit ap paremminkin miettiä haluisitko purra kätesi irti vai ammuttaisiinko sut, kuten kojootit.
Luulen, että siinä olisi sun tasoselle ihmiselle oikeampi pulma!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:13"]
Mihinkähän tuotakin takkia tänä vuonna on tarvinnut...'
[/quote]
Rakkaat terveiset susirajalta sinne etelän lämpöön. (Kuva parin viikon takaa)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 21:26"]
kannattaisiko ensin tutustua canada goose takkien eettisyyteen? kojootit jotka jäävät ansoihin kiinni saavat nämä vaihtoehdot: 1. näänny nälkään, 2. pure irti tassu tai joskus 3. metsästäjä ehtii paikalle nopeasti ja tapaa sinut.
miten sinä valitsisit? en itse ainakaan valitsisi tollaista kirottua ihmisen itsekeskeisyydestä syntynyttä takkia.
[/quote]
Mitä mieltä olet kannan harventamisesta tapauksessa, jossa ihmisen toiminnan seurauksena eläinlajin populaatio on päässyt räjähtämään? Ja siinäkin tapauksessa paras vaihtoehto lienee hävittää ruho sellaisenaan, eikä hyödyntää siitä mitään osia?
[/quote]
Kyse onkin varmaan siitä miten se "hävitetään", kiduttamallako?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:46"]
[/quote]
Oi, asuisinpa siellä!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:29"]
Ottaisin Parajumpersin takin mieluummin, siinä on enemmän turkista ja vaikka maksaa muutaman satkun enemmän, mutta olen kunnon espoolainen ja vihaan Goosea koska kyseiset hanhet paskovat meidän takapihat täällä Espoossa! Siksi täällä ei siedetä koko Canada Goosen logoa kun se muistuttaa noista roskahanhista.
[/quote]
Näen kyllä villin hanhen selkeän tarpeen ja oikeuden olla rauhassa osa faunaa, mutta pistää miettimään, mikä on esim. sun merkitys tässä elämän kauniissa kokonaisuudessa. Piipitys ja vinkuna hanhepaskasta, ynnä muu nillitys överikalliiden takkien shoppailun lomassa?