Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille suhteeseen

Vierailija
20.10.2020 |

Oman ikäisille olen liian lapsellinen, nuoremmille liian vanha. Olen toivoton tapaus.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt saanu kiinni  siiä, minkä ikäine Ap olet. Mutta jos itsekin olet tunnistanut olevasi "liian lapsellinen" -mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakin, niin ehkä löydät keinoja muuttaa tlannettasi ja ns aikuistua...

Olen 39. Miten aikuistutaan? Aletaan neuloa villasukkia, kuuntelemaan juha tapiota ja pukeudutaan tuulipukuun? Mitä pitää tehdä?

Olet liian vanha. Nainen alkaa rupsahtaa viimeistään nelikymppisenä. Ei vanhempikaan mies halua mitään vaihdevuosikurppaa vaan nuoren ja timmin naisen josta syttyy seksissä.

Vierailija
42/42 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt saanu kiinni  siiä, minkä ikäine Ap olet. Mutta jos itsekin olet tunnistanut olevasi "liian lapsellinen" -mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakin, niin ehkä löydät keinoja muuttaa tlannettasi ja ns aikuistua...

Olen 39. Miten aikuistutaan? Aletaan neuloa villasukkia, kuuntelemaan juha tapiota ja pukeudutaan tuulipukuun? Mitä pitää tehdä?

Olet liian vanha. Nainen alkaa rupsahtaa viimeistään nelikymppisenä. Ei vanhempikaan mies halua mitään vaihdevuosikurppaa vaan nuoren ja timmin naisen josta syttyy seksissä.

Ja niitä nuoria ja timmejä toki riittää joka miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi