Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille suhteeseen

Vierailija
20.10.2020 |

Oman ikäisille olen liian lapsellinen, nuoremmille liian vanha. Olen toivoton tapaus.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä tarkoittaa tuo "liian lapsellinen"? Siis olet tyyliin 30v., mutta elät, kuin just 18v. täyttänyt vai mitähäh?

Vierailija
22/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harva mies haluaa perinteistä parisuhdetta. Koita jaksaa.

Mistä sinä tuollaista keksit? Huomasitteko muuten, että tässä haettiin heti vikaa miehistä eikä naisesta itsestään.

Miehissä se vika on mutta kuitenkin tämmöinenkin jänskänainen pyörittää miehiä kuin litran mittaa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006675168.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet lapsellinen?

Konsolipelien pelaaminen on monen nelikymppisen miehen (lähinnä isien) mielestä lasten juttu. Suhtaudun elämään aika kepeästi, mutta en todellakaan ole mitenkään vastuuton tai hunningolla. Vaikea on selittää miten se lapsellisuus ilmenee, mutta muutaman kerran treffikumppani on todennut, että tuntuu kuin ikäeroa olisi huimasti enemmän kuin mitä todellisuudessa on.

Vierailija
24/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet lapsellinen?

Konsolipelien pelaaminen on monen nelikymppisen miehen (lähinnä isien) mielestä lasten juttu. Suhtaudun elämään aika kepeästi, mutta en todellakaan ole mitenkään vastuuton tai hunningolla. Vaikea on selittää miten se lapsellisuus ilmenee, mutta muutaman kerran treffikumppani on todennut, että tuntuu kuin ikäeroa olisi huimasti enemmän kuin mitä todellisuudessa on.

Kumppani, joka ei ymmärrä pelien päälle, ei pidemmän päälle sovi pelaajalle, oli ikä mikä hyvänsä. Etenkin jos asennoituu niin että pelit on lasten juttu. Samalla lailla monet naiset suhtautuu pelaaviin miehiin, että pidetään joko jälkeenjääneenä tai peräkammarin poikana vaikka kyse on harrastuksesta. Ero onkin siinä meneekö tämä harrastus parisuhteen edelle. Sanotaan näin että vaikka pelaan itsekin, niin en enää nykyään ottaisi miestä, joka ei voi lopettaa peliä kesken takiani tai jolle pelaaminen olisi minua tärkeämpää. Nykyinen kyllä pelaa ja pelaa pelinsä loppuun ennen kuin suo minulle huomiota mutta kun sitä on 10v katsellut, niin siihen on tottunut. Sen sijaan tuoreessa suhteessa en jäisi katselemaan tuota meininkiä. Pätee muuten kaikkiin muihinkin harrastuksiin.

Oletin toki aluksi samaa kuin muut, että AP olisi näitä ikuisia teinejä, jotka vielä 40-vuotiaana ravaa baarissa ja vetää lärvit joka viikonloppu. Vaikka se on yleisesti hyväksyttävämpää kuin pelaava aikuinen (puhumattakaan siitä että nainen), minusta se on vielä lapsellisempaa ja tuntuu siltä että nämä eivät haluakaan kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
25/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt saanu kiinni  siiä, minkä ikäine Ap olet. Mutta jos itsekin olet tunnistanut olevasi "liian lapsellinen" -mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakin, niin ehkä löydät keinoja muuttaa tlannettasi ja ns aikuistua...

Olen 39. Miten aikuistutaan? Aletaan neuloa villasukkia, kuuntelemaan juha tapiota ja pukeudutaan tuulipukuun? Mitä pitää tehdä?

Lopetetaan bbn katsominen, seiskan lukeminen, meikki/muoti/naistenlehtien lukeminen, turhien julkkisten seuraaminen, instailu, siinä nyt alkuun.

Vierailija
26/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemiani ikisinkkunaisia yhdistää tietynlainen sosiaalinen kömpelyys ja hyvin varautunut temperamentti. Ollaan vähän varuillaan, ei mitenkään lämpimiä, kehonkieli on usein torjuvaa, ei olla avoimia uudelle, sosiaalsiet piirit melko pienet, ei hymyillä, ei varsinkaan osata flirttailla, ei osata lukea kiinnostuksen merkkejä toisista, ei mainittavaa huumorintajua...

Vastaavasti perusnätit, hoikat, sosiaaliset, iloiset ja flirtit naiset eivät ole sinkkuina, elleivät itse halua.

Vierailija
27/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletin toki aluksi samaa kuin muut, että AP olisi näitä ikuisia teinejä, jotka vielä 40-vuotiaana ravaa baarissa ja vetää lärvit joka viikonloppu. Vaikka se on yleisesti hyväksyttävämpää kuin pelaava aikuinen (puhumattakaan siitä että nainen), minusta se on vielä lapsellisempaa ja tuntuu siltä että nämä eivät haluakaan kasvaa aikuisiksi.

Aika kapea käsitys aikuisuudesta, jos hedonistinen elämäntapa ja baareissa käyminen eivät siihen mahdu. Pitäisikö olla rivitalo ja kakaroita, että pääsee kerhoon?

Vierailija
28/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemiani ikisinkkunaisia yhdistää tietynlainen sosiaalinen kömpelyys ja hyvin varautunut temperamentti. Ollaan vähän varuillaan, ei mitenkään lämpimiä, kehonkieli on usein torjuvaa, ei olla avoimia uudelle, sosiaalsiet piirit melko pienet, ei hymyillä, ei varsinkaan osata flirttailla, ei osata lukea kiinnostuksen merkkejä toisista, ei mainittavaa huumorintajua...

Vastaavasti perusnätit, hoikat, sosiaaliset, iloiset ja flirtit naiset eivät ole sinkkuina, elleivät itse halua.

Tämä sosiaalinen kömpelyys on varmaan mun tapauksessa se avainsana. En osaa aikuisten kirjoittamattomia sääntöjä enkä välillä ymmärrä ihmisten aikeita.

Ap

Vierailija
29/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, tosin olen sua jo pari vuotta "edellä" eli täydellisen toivoton tapaus naiseksi :) Mulle on monesti sanottu, että vaikutan ikääni nuoremmalta, kait sekä henkisesti että ulkonäöltäkin. Kiinnostuksenkohteeni ovat tavallaan poikamaisia, pelejä en tosin harrasta.

Mutta miehet ei näytä minusta tykkäävän pidemmän päälle. Olen ehkä epämiellyttävä luonne. En tiedä.

Vierailija
30/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta tuo ulìna

Naiset: vastatkaas samalla tavalla kuin vastaatte "kìlttimies" tuubaa jauhavalle.

Vierailija
31/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn. Kuinka usein peset pillusi. Kusen ja vaginan haju ei varsinaisesti kutsu puoleensa.

T. Sinut tunteva

Vierailija
32/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn. Kuinka usein peset pillusi. Kusen ja vaginan haju ei varsinaisesti kutsu puoleensa.

T. Sinut tunteva

Myös peppureikä kannattaa pesaista, joillakin tulee inhottava kakanhaju sieltä kun eivät pese huolellisemmin.

Vierailija
33/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sosiaalinen kömpelyys on varmaan mun tapauksessa se avainsana. En osaa aikuisten kirjoittamattomia sääntöjä enkä välillä ymmärrä ihmisten aikeita.

Ap

Sama juttu. Lisäksi tuntuu että muut vain esittävät jotain kummaa aikuisen roolia.

Vierailija
34/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole parempi

Vierailija
35/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Sinut tunteva

Käyn 2 kertaa päivässä suihkussa.

Ap

Vierailija
36/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija
37/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama juttu. Lisäksi tuntuu että muut vain esittävät jotain kummaa aikuisen roolia.

Tämä. En osaa olla muuta kuin oma itseni. Kaikki pelailu, juonittelu ja asioiden kaunistelu on myös ihan vierasta. Niitä kai pitäisi osata?

Ap

Vierailija
38/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän! Sosiaalinen kömpelyys, ei osata flirttailla ja ollan varautuneita Mullakin tämmöinen ikisinkku kaveri ja ikää kuitenkin jo 45v. Etenkin Tinderissä vaikeaa löytää ketään, jos ei löydy huumorintajua ja vastataan viesteihin pelkällä hymiöllä. Kyllä siinä miehillä kiinnostus loppuu aika nopsaan...

Vierailija
39/42 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...

Vierailija
40/42 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pitänyt mennä niin, että nainen saa halutessaan aina miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi