Vauvat on kamalia
Miks hankitte lapsia? Tosi hirveitä. Vauvoissa ei oo mitään hyvää.
Kommentit (33)
Ap:llä ei ole kaikki kunnossa. Toivottavasti pystyt järjestämään itsellesi oikeaa hoitoa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:17"]
Tiesitkö että niitä kakaroita ei tarvitse puskea joka reiästä jatkuvasti, adoptoikaa ensin niitä jo valmiiksi orpoja yksilöitä Indokiinasta, kun maailmassa on jo tarpeeksi näitä "ruikuttajia" jo tarpeeksi! Roskapinot täyttyy niiden vaipoista ja keskittykää itse vanhustenhoitoon, oma vanha äitinne on varmaan jo vanhainkodissa kun uusi asukas (vauva) on tullut. Ja eläimetkin hylätään, helppohan se on koira pihalle heittää kun VAUVA valtaa talon. Pistäkää ne miehet välillä töihin synnyttämään!
AP
[/quote]
Mä oon puskenut vauvan vasta sieraimesta ja korvasta, haluan kokeille vielä muutkin reiät. Joten no can do, ap!
Indokiinalaislapsethan ei tarvitse vaippoja silloinkaan, kun ne adoptoidaan Suomeen, niissä on semmoinen tyhjennyshana. Tämmöst nippelitiatoo.
Jahas, mielenterveyspotilailla on taas nettitunti.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:17"]
Tiesitkö että niitä kakaroita ei tarvitse puskea joka reiästä jatkuvasti, adoptoikaa ensin niitä jo valmiiksi orpoja yksilöitä Indokiinasta, kun maailmassa on jo tarpeeksi näitä "ruikuttajia" jo tarpeeksi! Roskapinot täyttyy niiden vaipoista ja keskittykää itse vanhustenhoitoon, oma vanha äitinne on varmaan jo vanhainkodissa kun uusi asukas (vauva) on tullut. Ja eläimetkin hylätään, helppohan se on koira pihalle heittää kun VAUVA valtaa talon. Pistäkää ne miehet välillä töihin synnyttämään!
AP
[/quote]
Mun mies ei saa synnyttää töissä, pomo kielsi.
Onko raskasta oll teini? Kun ei tiedä, miten päin olisi, eikä mitään oikein edes osaisi. Pelottaa, mitä muut ajattelevat, ja kroppakin on ihan eriparinen ja vieras.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:12"]Mitä vikaa vauvoissa on?
[/quote]
Ne haisee ihan paskalta. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
Se paska taitaa haista sun nenässäs.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
*REPS* jep ja kuselta ja yrjöltä myös. Tää on kyllä totta, mutta silloin kun ne haisee vaihdetaan yleensä vaippa ja yrjöltä haistessa vaatteet.
Nyt, ap menee läksyjen pariin, tsup, tsup! Tule tänne palstailemaan sitten aikuisena kun sinulla on oikeita ongelmia.
Ei sinun tarvikaan vauvoja sietää vielä nyt, kun olet itsekin lapsi. Katsotaan sitten, kun olet kypsä niitä hankkimaan.
Äks dee!
Ottaapa synnytyskoneilla koville kun joku uskaltaa sanoa ääneen että vauvat ovat inhottavia. :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 16:10"]
Ottaapa synnytyskoneilla koville kun joku uskaltaa sanoa ääneen että vauvat ovat inhottavia. :D
[/quote]
No sehän on nyt vaan sen "jokun" henkilökohtainen mielipide, eikä mikään yleismaailmallinen totuus. Sen enempää kuin että joku toinen
"joku" kirjoittaisi mielipiteenään, että "koirat ovat inhottavia".
Ei ne kauaa vauvoja ole, luojan kiitos.