Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä tulin eilen lomalta ja aloin kysellä syyslomaa.

Vierailija
02.08.2008 |

Pitäisi saada samalle viikolle kuin ekaluokkalaisellani on, kun muuten pitää löytää hoitaja. Vaan eikö yksi vanha akka ollut ehtinytensin. Sen pennut on jo murkkuja ja ei tarvii mitään hoitajaa. Pomo oli pokkana luvannut. Mua ottaa päähän, kun olin jo aikaa sanonut, että tarviin sitten kyllä kaikki koulun lomat vapaata. Tosi raukkis ämmä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän murkkujenkin kanssa voi viettää lomaa- Jos ne vaikka lähtee matkalle?

Vierailija
2/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun esikoinen menee kouluun, mun täytyy olla lomalla koulujen lomat. Ja oonhan saanut aina heinäkuun lomaa, kun päiväkoti on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kuuluu valkata päältä kaikki parhaat lomat.Hänellä on kaksi lasta 4v. ja 7v. ja molemmat raskaudet jo olivat yhtä hyppäämistä lääkärllä ja äitipolilla. Ihan turhaan. Lasten lekurit ja neuvolat on aina keskellä päivää eikä koskaan edes molemmilla yhtäaikaa. Jne.

Toinen äiti on yh ja tosi harvoin lasten takia poissa, yrittää järjestää pakolliset menot niin ettei työt häiriinny. Äiti 1 halveksii äiti2:ta, kun tämän vanhemmalla lapsella on ollut koulussa ongelmia, häntä on kiusattu rankalla kädellä jne.

Sitten meitä on muutama mamma, jotka lomat pidetään, miten saadaan, luovitaan puolisoiden kanssa.

Vierailija
4/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee ees ehdottaan sitä lomaa, vaikka tietää, että mä taviin sitä.

Vierailija
5/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit jo saanut potkut.

Vierailija
6/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä ole mitään kiellettyä tehnyt. Mulla on ainoona pienet lapset. ja mä olen tosiaan jo aikaa sanonut, että sitten kun lapsi menee kouluun, niin mun täytyy saada noita vapaita. Kun mitä ne muut syyslomalla esimerkiksi tekee. Jouluna tulee sitten jouluviikko vapaata, kun varmaan kertyy ylitöitä.Ja hiihtoloman pidin jo tänä vuonna, kun oli kiva lähteä eskariperheenä risteilylle.

Vierailija
7/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla eivat menesty ns. kelloon tuijottelijat joilla on kassi pakattuna varttia vaille viisi. Eika sellaiset jotka heti lomalta tultuaan kyseelevat seuraavaa lomaa. Laitontahan se ei ole mutta viestii siita etta tama tyo ei nyt niin tarkeata ole. Tyonantaja alkaa etsia motivoituneempaa tyontekijaa.

Vierailija
8/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä ole mitään kiellettyä tehnyt. Mulla on ainoona pienet lapset. ja mä olen tosiaan jo aikaa sanonut, että sitten kun lapsi menee kouluun, niin mun täytyy saada noita vapaita. Kun mitä ne muut syyslomalla esimerkiksi tekee. Jouluna tulee sitten jouluviikko vapaata, kun varmaan kertyy ylitöitä.Ja hiihtoloman pidin jo tänä vuonna, kun oli kiva lähteä eskariperheenä risteilylle.

Koska sinulla on pieniä lapsia, muuta eivät saisi lomailla haluamanaan ajankohtana? vain sinulla olisi tähän oikeus?

Vierailija
9/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne muut tarviii sitä. Ja pienten lasten kanssa on muutenkin niin rankkaa. Ja kyllä mulla sillon ennen lapsia oli kesäkuussa kesäloma, niin olen aikani joustanut.

Vierailija
10/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne muut tarviii sitä. Ja pienten lasten kanssa on muutenkin niin rankkaa. Ja kyllä mulla sillon ennen lapsia oli kesäkuussa kesäloma, niin olen aikani joustanut.

Vierailija
11/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaas vaihteeks on provo, ja te lankeette ku lehmät kesäheinään.

Vierailija
12/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän pystyy oleen keskenään. Tyhmää ees kysyä tollasta. Ekaluokkaaista ei voi jättää yksin. Mä aion kyllä pomolle sanoa, että se viikko kuuluu mulle.

Vierailija
13/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun työpaikallani on tuollainen blondi, joka ei ymmärrä, että muillakin on lomatoiveita ja muidenkin lapset kaipaavat joskus vanhempiaan. Se yrittää sanella työhöntuloajat, kaikki lomat just tyyliin heinäkuu mulle, kun oma tarha on kiinni ja lapsia ei voi varahoitoon laittaa jne. Onneksi meillä pomo on ottanut tavaksi pyytää kaikilta lomatoiveet ja sitten tehdä listat toiveiden mukaan niin, että jos viime vuonna olt heinäkuun lomalla ja taas toivot sitä ja joku muukin toivoo, niin se toinen saa sen ja sun kanssa neuvotellaan seuraavaksi parhaasta. Se yksi mutkuttaa, mtta hyvä, että laitetaan aisoihin. Ja jolei muu auta, niin lomat kiertoon toukokuusta syyskuuhun....

Vierailija
14/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko saanut miehenkin karkoitettua käytökselläsi? ;)

Vierailija
15/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän pystyy oleen keskenään. Tyhmää ees kysyä tollasta. Ekaluokkaaista ei voi jättää yksin. Mä aion kyllä pomolle sanoa, että se viikko kuuluu mulle.

Mut joo, provoile sä vaan rauhassa :)

Vierailija
16/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielessäsi käynyt, että muutkin haluavat lomailla perheenä?

Vierailija
17/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on tietkonetehtävissä eikä pysty joustamaan lastenhoidossa. Ja me halutaan lomailla perheenä.

Vierailija
18/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mulle kaikki heti nyt, muilla ei niin väliä... Mutta uskon silti tämän olevan vain huono provo.

Vierailija
19/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan about 5-6 vuoden päästä, kun sulla on pikkumurkkuja siellä omasta takaa... Toivottavasti työpaikallasi on silloin joku kaltaisesi pienten lasten äiti. Muistathan silloin, mitä nyt sanoit.

Vierailija
20/32 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voin kuulla työkaverin äänen.... Kukkuu, sinäkö siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi